کد خبر: ۷۴۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۳۸۷
وزاری خارجه عربی در نشست فوق العاده خود به ریاست وزیر خارجه جیبوتی، محمد علی یوسف، امروز یکشنبه در مقرّ اتحادیه دولتهای عربی، مساله حضور ایران در جهان عرب،بویژه شلیک موشک بالستیک حوثی ها به سمت ریاض و انفجار خط لوله های نفت در نزدیکی منطقه بوری در بحرین را مورد بحث قرار می دهند.
روایت الحیات از تصمیمات احتمالی کشورهای عرب علیه ایران

الحیات نوشت: وزاری خارجه عربی در نشست فوق العاده خود به ریاست وزیر خارجه جیبوتی، محمد علی یوسف، امروز یکشنبه در مقرّ اتحادیه دولتهای عربی، مساله دخالتهای(!) ایران در دولتهای عربی،بویژه شلیک موشک بالستیک حوثی ها به سمت ریاض و انفجار خط لوله های نفت در نزدیکی منطقه بوری در بحرین را مورد بحث و مناقشه قرار می دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»؛ این روزنامه عرب زبان در ادامه آورده است: دبیرخانه این مجمع درخواستی از سوی عربستان سعودی برای برگزاری نشست دریافت کرد و بحرین و امارات نیز با این درخواست سعودیها موافقت کردند؛ با این هدف که از نفوذ ایران در منطقه و تجاوز(!) آن به سیادت دولتهای عربی؛بویژه سوریه، یمن و عراق کاسته و مانع حمایت آن از گروههایی همچون حزب الله در لبنان و حوثی ها در یمن شوند؛ تا امنیت منطقه بیش از این تهدید در معرض تهدید نباشد.

منابع مطلع در گفتگو با الحیات فاش کردند که تصمیم صادره از سوی این نشست، حامل پیامی قدرتمند برای ایران خواهد بود، بدین منظور که از دخالتهای(!) فراوانش در دولتهای عربی،شعله ور کردن درگیریهای طایفه ای و مذهبی در منطقه و حتی تهدید با زور، دست بردارد.

این منابع همچنین توضیح دادند قطعنامه ای که دبیر خانه این مجمع در صدد صدور آن است، در بردارنده تاکید بر ثبات موضع عربی در خصوص دخالتهای(!) ایران در مسائل دولتهای عربی همسایه است.

به گزارش این منابع، از دو سال پیش، بند مربوط به دخالتهای(!) ایران در دولتهای عربی، بندی دائمی در دستور کار شورای این مجمع بوده و همواره این دخالتها را محکوم کرده و ایران را به توقف آن دعوت نموده است.

پیش از این نشست فوق العاده، نشست مشورتی کمیته وزارت عربی برگزار می شود که در مساله دخالتهای(!) ایران در مسائل اعراب ذینفع است و متشکل از مصر، بحرین، عربستان سعودی و امارات می باشد.

به گفته منابع آگاه، قطعنامه پیش بینی شده موضع قطعی عربی در خصوص شلیک موشک به سمت ریاض و انفجار لوله های نفت در بحرین را مشخص کرده و دربردارنده وظایف مشخصی برای دبیرخانه این مجمع برای پیگیری این موضوع خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید پاسخ دهد چرا ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
داعش ازسال 2011 تاکنون چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟ توسط آمریکا ومتحدانش!
آمریکا ازسال 2011 تاکنون داعش را نابوی نمی کند، پرورش می دهد.
شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
جنگ سوریه اشتباه وحشتناک آمریکا وهم پیمانانش بوده است.
آمریکا با کمک های کشورهای عربی برای داعش درعراق سوریه سلاح می فرستاد.
چرا آمریکا کاری به القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی ندارد؟
آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند.
قطع حمایت مالی کشورهای عربی تحت امرآل سعود تنها راه نابودی تروریسم، القاعده، داعش، طابان،جبهه النصره، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید پاسخ دهد.

فلسطین همچنان در اشغال رژیم جعلی صهیونیستی است.

قره باغ همچنان در اشغال ارمنستان است.

اما درهر حال این اقدام خلاف قانون، قوانین و حقوق بین المللی است.

کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکنون برجنایات متجاوزان به فلسطین، قره باغ، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و... سرپوش می گذارد.
.
این موضوع نقض آشکارقوانین بین الملل است/ مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، کشورهای عربی، کشورهای غربی تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

این موضوع نقض آشکارحقوق بین الملل است/ مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، کشورهای عربی، کشورهای غربی تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

این موضوع نقض آشکارحقوق بشراست/ مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، کشورهای عربی، کشورهای غربی تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.

کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره سک باید پاسخ دهد چرا فلسطین تاکنون دراشغال رژیم صهیونیستی است.

کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکارشماره سک باید پاسخ دهد چرا قره باغ تاکنون دراشغال ارمنستان است.

هیچ سندی دال بردفاع مدعیان حقوق بشر با فلسطین وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد مدعیان حقوق بشراز فلسطین دفاع می کند.

هیچ سندی دال بردفاع مدعیان حقوق بشر با قره باغ وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد مدعیان حقوق بشراز قره باغ دفاع می کند.

سازمان های بین المللی درباره پرونده جنایات وحشیانه آمریکا درافغانستان ومنطقه کاری ازدستشان برنمی آید.

سازمان های بین المللی درباره پرونده جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی درنوارغزه و منطقه کاری ازدستشان برنمی آید.

سازمان های بین المللی درباره پرونده جنایات وحشیانه عربستان سعودی دریمن ومنطقه کاری ازدستشان برنمی آید.

عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی تاکنون 5 هزارتروریست سودانی به یمن اعزام کرد.
مقامات فرانسه باید پاسخگوی دخالت آشکارخود درامور داخلی دیگرکشورها باشند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
منطقه بیت نعم در بخش همدان استان صنعاء، 8بار مورد حمله ائتلاف متجاوزان سعودی با حمایت مستقیم رئیس جمهوربی ادب فرانسه قرار گرفت و پرواز جنگنده ها همچنان ادامه دارد.
يکشنبه 28 آبان 1396 - 12:24
فرانسه یکی از عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه است.
فرانسه عامل اصلی جنگ درنوازه، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن و منطقه است.
فرانسه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه وجهان است.
رئیس جمهور بی ادب فرانسه شریک جنایات وحشیانه حمله ائتلاف متجاوزان سعودی است.
مقامات بی ادب فرانسه فجایع یمن چراغ بسزنشان می دهند.
سیاست بی شرمانه فرانسه به فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمردم یمن توسط ائتلاف سعودی با حمایت فرانسه!
آل سعود سگ زنجیری فرانسه درمنطقه است.
این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرتوسط عربستان سعودی با حمایت متسقیم فرانسه قتل عام می شوند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
سازمان ملل: مخالفان سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کردهاند
به دنبال طرح مساله استفاده از سلاحهای شیمیایی که کشورهای غربی سوریه را به آن متهم میکردند، اینک دادستان ارشد کیفری بینالمللی میگوید گروههای مخالف در سوریه از گاز اعصاب سارین استفاده کردهاند، نه دمشق!
به گزارش ایسنا، کارلا دل‌پونته، دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی و مسئول کمیته مستقل تحقیقات وابسته به سازمان ملل درباره نقض حقوق بشر در سوریه در مصاحبه با شبکه ایتالیایی RSI اعلام کرد: اطلاعات و شواهدی که اعضای کمیته بین‌المللی در دیدار با پزشکان متخصص و آسیب‌دیدگان جمع‌آوری کرده‌اند، نشان می‌دهد از گاز اعصاب سارین در سوریه استفاده شده است.
پونته خاطرنشان کرد: براساس شواهد به دست آمده مخالفان مسلح در سوریه با به‌کارگیری گاز سارین از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده‌اند. وی تصریح کرد: با این وجود، کارشناسان نتیجه‌گیری کلی خود را مطرح نکرد‌ه‌اند و باید از طریق شاهدان بیشتری از نتیجه تحقیقات اطمینان حاصل کرد.
در همین رابطه، سرهنگ مالک الکردی، فرمانده ارتش مخالفان با رد این خبر اعلام کرد مخالفان از گازهای شیمیایی استفاده نکرده‌اند. به گزارش الجزیره الکردی در یک تماس تلفنی به این شبکه گفته است در سوریه تنها نظام حاکم است که سلاح‌های شیمیایی در اختیار دارد و گروه‌های مخالف چنین سلاح‌هایی ندارند. چندی پیش در روستای خان‌العسل واقع در نزدیکی حلب، 25 نفر در اثر استشمام گازهای شیمیایی کشته شدند که 16 نفر از آنان نظامی بودند،این در حالی است که دولت سوریه از مدت‌ها پیش با ارائه دلایل و مدارکی گفته بود مخالفان از گازهای سمی استفاده کرده‌اند. سوریه خواستار تحقیقی بین‌المللی در این باره شد، اما بان کی مون در پاسخ به این درخواست گفت بازجویان این سازمان باید از تمام نقاط سوریه بازدید کنند که این درخواست با مخالفت سوریه مواجه شد.
این‌گونه اطلاعات در حالی منتشر می‌شود که هنوز واکنش‌ها به حمله دو روز پیش رژیم صهیونیستی به دمشق ادامه دارد. این حمله با محکومیت گسترده بین‌المللی مواجه شد و کشورهای مختلف از سازمان ملل خواستند با جدیت با این موضوع برخورد کند.روز گذشته آوی دیختر، رئیس پیشین سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اظهار کرد: اسرائیل وارد جنگ نخواهد شد، اما برای سناریوهای غیرقابل پیش‌بینی آماده می‌شود. به گزارش مهر، از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از اعضای کابینه خود خواست، هیچ اظهار نظری درباره حملات اخیر به سوریه نداشته باشند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز یکشنبه با نفوذ به حریم هوایی سوریه اهداف متعددی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن به گفته منابع امنیتی 74 نفر کشته و زخمی شده‌اند.
مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از مقامهای این کشور خواست به منظور حفظ تمامیت ارضی خود به حمله اسرائیل پاسخ دهند. در یک خبر دیگر اعلام شد سوریه سامانههای موشکی خود را برای رویارویی با اسرائیل مستقر کرده و موشکهایش را به سوی سرزمینهای اشغالی نشانه رفته است. همچنین گفته شد سوریه به گروههای فلسطینی اجازه داده است که از طریق جولان اشغالی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.



سازمان ملل: مخالفان سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کردهاند
به دنبال طرح مساله استفاده از سلاحهای شیمیایی که کشورهای غربی سوریه را به آن متهم میکردند، اینک دادستان ارشد کیفری بینالمللی میگوید گروههای مخالف در سوریه از گاز اعصاب سارین استفاده کردهاند، نه دمشق!
به گزارش ایسنا، کارلا دل‌پونته، دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی و مسئول کمیته مستقل تحقیقات وابسته به سازمان ملل درباره نقض حقوق بشر در سوریه در مصاحبه با شبکه ایتالیایی RSI اعلام کرد: اطلاعات و شواهدی که اعضای کمیته بین‌المللی در دیدار با پزشکان متخصص و آسیب‌دیدگان جمع‌آوری کرده‌اند، نشان می‌دهد از گاز اعصاب سارین در سوریه استفاده شده است.
پونته خاطرنشان کرد: براساس شواهد به دست آمده مخالفان مسلح در سوریه با به‌کارگیری گاز سارین از سلاح‌های شیمیایی استفاده کرده‌اند. وی تصریح کرد: با این وجود، کارشناسان نتیجه‌گیری کلی خود را مطرح نکرد‌ه‌اند و باید از طریق شاهدان بیشتری از نتیجه تحقیقات اطمینان حاصل کرد.
در همین رابطه، سرهنگ مالک الکردی، فرمانده ارتش مخالفان با رد این خبر اعلام کرد مخالفان از گازهای شیمیایی استفاده نکرده‌اند. به گزارش الجزیره الکردی در یک تماس تلفنی به این شبکه گفته است در سوریه تنها نظام حاکم است که سلاح‌های شیمیایی در اختیار دارد و گروه‌های مخالف چنین سلاح‌هایی ندارند. چندی پیش در روستای خان‌العسل واقع در نزدیکی حلب، 25 نفر در اثر استشمام گازهای شیمیایی کشته شدند که 16 نفر از آنان نظامی بودند،این در حالی است که دولت سوریه از مدت‌ها پیش با ارائه دلایل و مدارکی گفته بود مخالفان از گازهای سمی استفاده کرده‌اند. سوریه خواستار تحقیقی بین‌المللی در این باره شد، اما بان کی مون در پاسخ به این درخواست گفت بازجویان این سازمان باید از تمام نقاط سوریه بازدید کنند که این درخواست با مخالفت سوریه مواجه شد.
این‌گونه اطلاعات در حالی منتشر می‌شود که هنوز واکنش‌ها به حمله دو روز پیش رژیم صهیونیستی به دمشق ادامه دارد. این حمله با محکومیت گسترده بین‌المللی مواجه شد و کشورهای مختلف از سازمان ملل خواستند با جدیت با این موضوع برخورد کند.روز گذشته آوی دیختر، رئیس پیشین سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اظهار کرد: اسرائیل وارد جنگ نخواهد شد، اما برای سناریوهای غیرقابل پیش‌بینی آماده می‌شود. به گزارش مهر، از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از اعضای کابینه خود خواست، هیچ اظهار نظری درباره حملات اخیر به سوریه نداشته باشند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز یکشنبه با نفوذ به حریم هوایی سوریه اهداف متعددی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن به گفته منابع امنیتی 74 نفر کشته و زخمی شده‌اند.
مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از مقامهای این کشور خواست به منظور حفظ تمامیت ارضی خود به حمله اسرائیل پاسخ دهند. در یک خبر دیگر اعلام شد سوریه سامانههای موشکی خود را برای رویارویی با اسرائیل مستقر کرده و موشکهایش را به سوی سرزمینهای اشغالی نشانه رفته است. همچنین گفته شد سوریه به گروههای فلسطینی اجازه داده است که از طریق جولان اشغالی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.


سوریه: ترکیه و غرب مسئول حمله شیمیایی هستند
سوریه: ترکیه و غرب مسئول حمله شیمیایی هستند
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 19:56
معاون وزیر خارجه سوریه با محکوم کردن حمله شیمیایی عناصر مسلح؛ ترکیه، غرب و چند کشور عربی را مسئول این حمله تروریستی دانست.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم در پی حمله شیمیایی گروه های مسلح "فیصل المقداد" تأکید کرد: ترکیه، غرب و چند کشور عربی مسئول بمباران منطقه "خان العسل" با موشک حاوی مواد شیمیایی هستند.
وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز امروز، ترکیه و قطر را مسئول حقوقی و اخلاقی حمله شیمیایی تروریستها دانست و گفت: اقدام تروریستها در شلیک موشک حاوی مواد شیمیایی به حلب بسیار خطرناک است.
"عمران الزعبی" تأکید کرد: این جنایت نخستین نتیجه تصمیم شورای وزیران اتحادیه عرب است.
الزعبی خاطرنشان کرد: تروریستها در جنایت امروز از سلاحی استفاده کردند که در قوانین بین المللی ممنوع شده است؛ این قوانین نیز توسط کشورهایی تدوین شده از تروریستها حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند.
در این حمله تروریستی 25 شهروند کشته و 86 نفر دچار آسیب دیدگی و جراحت شدند.
وزارت خارجه روسیه با محکوم کردن این حمله تروریستی، استفاده عناصر مسلح از سلاح شیمیایی را بسیار خطرناک دانست.





سوریه: ترکیه و غرب مسئول حمله شیمیایی هستند
سوریه: ترکیه و غرب مسئول حمله شیمیایی هستند
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 19:56
معاون وزیر خارجه سوریه با محکوم کردن حمله شیمیایی عناصر مسلح؛ ترکیه، غرب و چند کشور عربی را مسئول این حمله تروریستی دانست.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم در پی حمله شیمیایی گروه های مسلح "فیصل المقداد" تأکید کرد: ترکیه، غرب و چند کشور عربی مسئول بمباران منطقه "خان العسل" با موشک حاوی مواد شیمیایی هستند.
وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز امروز، ترکیه و قطر را مسئول حقوقی و اخلاقی حمله شیمیایی تروریستها دانست و گفت: اقدام تروریستها در شلیک موشک حاوی مواد شیمیایی به حلب بسیار خطرناک است.
"عمران الزعبی" تأکید کرد: این جنایت نخستین نتیجه تصمیم شورای وزیران اتحادیه عرب است.
الزعبی خاطرنشان کرد: تروریستها در جنایت امروز از سلاحی استفاده کردند که در قوانین بین المللی ممنوع شده است؛ این قوانین نیز توسط کشورهایی تدوین شده از تروریستها حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند.
در این حمله تروریستی 25 شهروند کشته و 86 نفر دچار آسیب دیدگی و جراحت شدند.
وزارت خارجه روسیه با محکوم کردن این حمله تروریستی، استفاده عناصر مسلح از سلاح شیمیایی را بسیار خطرناک دانست.


دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا فاش کرد:
عربستان به تروریستها در سوریه گاز شیمیایی داده است!
عربستان به تروریستها در سوریه گاز شیمیایی داده است!
جمعه 7 خرداد 1395 - 10:49
دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا فاش کرد که عربستان به گروه تروریستی "جیش الاسلام" سلاح شیمیایی گاز اختناق آور داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری "شام تایمز" هیثم ابوسعید، دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا، از دستیابی این سازمان به مدارک غیر قابل انکار شامل اطلاعات آماری، عکس و ویدیوهای اختصاصی و محرمانه، از اقدام عربستان در زمینه تجهیز گروه تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" به گاز اختناق آور، خبر داد.
این گروه تروریستی از این گاز شیمیایی در دوازدهم ماه جاری در شهر خان طومان سوریه استفاده کرده است.

شکواییه سازمانی اروپایی علیه عربستان بخاطر جنایت در یمن
هیثم ابوسعید، به سایت الوطن گفت: سازمان امنیت و اطلاعات اروپا - که مقر آن در بیروت است – با همکاری ائتلاف بین المللی دفاع از حقوق بشر در فرانسه، همچنین شکوائیه ای را علیه عربستان به دلیل ارتکاب جنایت در یمن تنظیم کرده است.
وی افزود: این شکوائیه ممکن است جنایات عربستان در کشورهای دیگر مثل سوریه را هم شامل شود.
دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا گفت: سوریه نقش مهمی را در حفظ توازن بین کشورها ایفا می کند و در واقع محور تمام سیاستها و مصالحه های منطقه ای و بین المللی است.
وی همچنین از همکاری این سازمان با دولت سوریه در چارچوب مبارزه با تررویسم خبر داد.
هیثم ابوسعید خاطرنشان کرد این سازمان با همکاری نجم الاحمد، وزیر دادگستری سوریه قصد دارد این پرونده ها را به منظور احقاق حقوق پایمال شده در سوریه، به دادگاههای بین المللی، غیر از دیوان کیفری بین المللی (لاهه) – که تحت نفوذ پنج کشور قدرتمند است – ارجاع دهد.

208 ـ 211












دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا فاش کرد:
عربستان به تروریستها در سوریه گاز شیمیایی داده است!
عربستان به تروریستها در سوریه گاز شیمیایی داده است!
جمعه 7 خرداد 1395 - 10:49
دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا فاش کرد که عربستان به گروه تروریستی "جیش الاسلام" سلاح شیمیایی گاز اختناق آور داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری "شام تایمز" هیثم ابوسعید، دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا، از دستیابی این سازمان به مدارک غیر قابل انکار شامل اطلاعات آماری، عکس و ویدیوهای اختصاصی و محرمانه، از اقدام عربستان در زمینه تجهیز گروه تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" به گاز اختناق آور، خبر داد.
این گروه تروریستی از این گاز شیمیایی در دوازدهم ماه جاری در شهر خان طومان سوریه استفاده کرده است.

شکواییه سازمانی اروپایی علیه عربستان بخاطر جنایت در یمن
هیثم ابوسعید، به سایت الوطن گفت: سازمان امنیت و اطلاعات اروپا - که مقر آن در بیروت است – با همکاری ائتلاف بین المللی دفاع از حقوق بشر در فرانسه، همچنین شکوائیه ای را علیه عربستان به دلیل ارتکاب جنایت در یمن تنظیم کرده است.
وی افزود: این شکوائیه ممکن است جنایات عربستان در کشورهای دیگر مثل سوریه را هم شامل شود.
دبیر کل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا گفت: سوریه نقش مهمی را در حفظ توازن بین کشورها ایفا می کند و در واقع محور تمام سیاستها و مصالحه های منطقه ای و بین المللی است.
وی همچنین از همکاری این سازمان با دولت سوریه در چارچوب مبارزه با تررویسم خبر داد.
هیثم ابوسعید خاطرنشان کرد این سازمان با همکاری نجم الاحمد، وزیر دادگستری سوریه قصد دارد این پرونده ها را به منظور احقاق حقوق پایمال شده در سوریه، به دادگاههای بین المللی، غیر از دیوان کیفری بین المللی (لاهه) – که تحت نفوذ پنج کشور قدرتمند است – ارجاع دهد.

208 ـ 211
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
ترامپ بی ادب عروسک خیمه شب بازی آل سعود است.
پادشاه بی ادب عربستان سعودی نمی تواند آتشی را که در این یمن ومنطقه برافروخته شده است ، خاموش کند زیرا رژیم جنایتکارآل سعود از تروریسم در منطقه حمایت می کند و عربستان سعودی را به دشمن همسایگانش تبدیل کرده است و سیاست های اشتباه عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
افزایش فعالیت تروریسم با حمایت همه جانبه عربستان سعودی است.
تروریسم منطقه ما ساخته آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل است و دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد نیز همدست حامیان تروریسم است.
داعش زیرنظرآمریکا بین عراق وسوریه جابجا می شود.
آمریکا داعش را وارد افغانستان کرده است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
سفیر ریاض در اسلام آباد مطرح کرد: دعوت عربستان از ایران برای پیوستن به ائتلاف سعودی!
يکشنبه 28 آبان 1396 - 19:43
سفیر عربستان در پاکستان به زعم واهی خود ابراز امیدواری کرد که ایران هم به کشورهای عضو ائتلاف سعودی پیوسته و تحت رهبری آل سعود به مبارزه با تروریستها بپردازد.

درپاسخ به سفیر عربستان در پاکستان
سفیر ریاض در اسلام آباد که یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع به اطلاع است.
کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود همچنان حامی تروریست ها هستند.
تروریست ها وکشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود برای ما یکی هستند.
کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود ثابت کرده اند که حامی تروریست ها هستند.
کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود مدعی مبارزه با تروریست ها چرا درمدت 7 سال است به مردم سوریه، لبنان، عراق ومنطقه قتل عام می کنند.
کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود به مبارزه با تروریستها چرا درمدت سه سال است به مردم بی گناه یمن حمله می کنند.
این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرتوسط کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود قتل عام می شوند.
کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود حامیان اصلی تروریست ها هستند، نه مبارزه با تروریست‌ها
کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود مرتکب جنایت جنگی و مرتکب جنایت علیه بشریت دریمن شده اند.
کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود با بمباران، نسل کشی و قتل عام دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهند.
تجاوز نظامی کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تحت رهبری آل سعود به یمن، اجرای قانون جنگل سفیرعربستان در پاکستان بود.
ترامپ بی ادب عروسک خیمه شب بازی آل سعود است.
پادشاه بی ادب عربستان سعودی نمی تواند آتشی را که در این یمن ومنطقه برافروخته شده است ، خاموش کند زیرا رژیم جنایتکارآل سعود از تروریسم در منطقه حمایت می کند و عربستان سعودی را به دشمن همسایگانش تبدیل کرده است و سیاست های اشتباه عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
افزایش فعالیت تروریسم با حمایت همه جانبه عربستان سعودی است.
تروریسم منطقه ما ساخته آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل است و دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد نیز همدست حامیان تروریسم است.
داعش زیرنظرآمریکا بین عراق وسوریه جابجا می شود.
آمریکا داعش را وارد افغانستان کرده است.

سیاست بی شرمانه کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد دریمن
سیاست بی شرمانه سازمان های بین المللی دریمن
سیاست بی شرمانه مدعیان حقوق بشردریمن
سیاست بی شرمانه فرانسه دریمن
شهادت 11 زن و کودک در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به یمن
شهادت 11 زن و کودک در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به یمن
يکشنبه 28 آبان 1396 - 18:17
جنگنده های آل سعود در حمله هوایی به یمن 11 زن و کودک را به شهادت رساندند.

العالم _ یمن

یک منبع محلی به خبرنگار العالم در یمن گفت که حمله هوایی جنگنده های آل سعود در منطقه الهیجه در بخش المصلوب در الجوف به شهادت 11 نفر که همه زن و کودک بودند، انجامید.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
وزرای خارجه عرب مرتکب جنایات جنگی علیه بشریت دریمن ومنطقه شده اند.
وزرای خارجه عرب تحت رهبری آل سعود به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دریمن ومنطقه باید محاکمه شوند.
بیش از 21 هزارکشته و زخمی دربزرگترین جنایت آل سعود دریمن
وزرای خارجه عرب مسئول ارتکاب جنایات جنگی در یمن ومنطقه
آغاز نشست فوق العاده پدران واقعی تروریسم و مادران واقعی تروریسم مانند در قاهره
نشست فوق العاده وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در قاهره آغاز شد.

تاریخ: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

نشست فوق العاده حامیان اصلی تروریسم درمنطقه وجهان مانند وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در قاهره، درباره ایران و کشورهای عربی آغاز شد.


یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
شهادت ۸ کودک و ۳ زن یمنی در حمله جنگندههای سعودی

ساعت 24- در پی حملات جنگندههای سعودی به یک منطقه مسکونی در یمن، ۸ کودک و ۳ زن یمنی به شهادت رسیدند.
به گزارش المسیره، جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی امروز یکشنبه مرتکب جنایت جدیدی در استان الجوف در شمال یمن شدند که همه قربانیان این جنایت، کودک و زن هستند.
بر اساس این گزارش، جنگندههای ائتلاف متجاوز بعد از ظهر امروز یکشنبه یک منزل مسکونی در منطقه الهیجه در بخش المصلوب در استان الجوف را هدف قرار دادند که در پی این حمله، 8 کودک یمنی به شهادت رسیده و 3 زن زخمی شدند.
جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه شهروندان یمنی بهویژه زنان و کودکان در سایه سکوت جامعه جهان و مدعیان حقوق بشر صورت میگیرد.
جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساختهای این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار میدهند.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
سور یاس
Germany
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
باز این مادران عروس قرار است یک جا جمع شوند خوب است دولت اصلاحات هم اگر هم پیمانی دارد بیاورد تهران ویا برود در یک کشوری و در مورد عربستان ودخا لتهای ان در یمن وسایر نقاط صحبت کند در ضمن این عربستانی که من دارم میبینم حسابی بهم ریخته است بهتر است اول سر وسامانی به کشور خودش بدهد بعد از دیگران حرف بزتد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: