کد خبر: ۷۴۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۹
همسر مرحوم حجازی:
همسر مرحوم حجازی گفت: بالاترین رقم پیشنهادى براى استوک‌هاى مرحوم ناصر حجازى براى کمک به زلزله زدگان مشخص شد.
حراج استوک‌هاى ناصر تا سه‌شنبه ادامه دارد / اگر ناصر زنده بود هر کاری از دستش بر می‌آمد انجام می‌دادبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،همسر مرحوم حجازی گفت: بالاترین رقم پیشنهادى براى استوک‌هاى مرحوم ناصر حجازى براى کمک به زلزله زدگان مشخص شد.

 

با توجه به زلزله غرب کشور و استان کرمانشاه، خانواده حجازى استوک هاى مرحوم ناصر حجازی را به حراج گذاشتند.

 

همسر مرحوم حجازی درباره آخرین مبالغ مطرح شده به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه بدهید به این موضوع اشاره کنم که اگر مرحوم حجازی زنده بود، قطعا با تمام وجود برای کمک به هموطنان زلزله زده، هر کاری که از دستش بر می آمد انجام می داد و حالا که ایشان در میان ما نیست، ما تصمیم گرفتیم این استوک ها را به حراج بگذاریم.

 

بهناز شفیعی در ادامه افزود: این حراج تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، ما از روز نخست پیشنهادات زیادی داشتیم و این مبلغ از 5 میلیون شروع شد و تاکنون به 50 میلیون رسیده، به  هر حال ما برای کمک به مردم زلزله زده این کار را انجام می دهیم.

 

وی در پایان اظهار داشت: فکر می کنم روز سه شنبه نفر برنده و مبلغ نهایی مشخص شود و من امیدوارم با این کار قدم کوچکی در راه کمک به مردم برداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: