کد خبر: ۷۴۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۰
این روزها شایعاتی درباره جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی‌ روسیه شنیده می‌شود. این مربی پرتغالی، با حضور خود در فوتبال ایران انقلابی ایجاد کرد.
دژاگه: خیلی‌ها از خدای‌شان است کی‌روش را داشته باشندبه گزارش خبرداغ،این روزها شایعاتی درباره جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی‌ روسیه شنیده می‌شود. این مربی پرتغالی، با حضور خود در فوتبال ایران انقلابی ایجاد کرد.

 

یکی از کوچکترین اثراتی که او داشت، برنامه‌ریزی درست برای فوتبال بود. تا پیش از حضور کارلوس برنامه لیگ هفته به هفته اعلام می‌شد اما حداقل تأثیر حضور کارلوس این بود که سازمان لیگ برنامه یک ساله بدهد. نیازی به توضیح درباره نتایج کی‌روش و تثبیت قدرت جهانی ایران نیست. با او، تیم ملی ایران توانست دوباره قدرت اول آسیا شود و اکثر بازی‌های دوستانه و رسمی خود را ببرد. کی‌روش سیستمی در تیم ملی درست کرد که بعضی‌ها معتقدند با رفتن او، از بین می‌رود و تیم ملی در عرض یکی، دو سال، دوباره قدرت خود را از دست می‌دهد.

 

بعضی‌ها ایتالیا را مثال می‌زنند. این نگرانی وجود دارد تیم ملی بعد از کی‌روش هم دیگر نظم و انضباط قبل را نداشته باشد و این مسئله حتی بازیکنان را هم نگران کرده است. رضا گوچی مهاجم تیم ملی در این باره می‌گوید: «قطعاً حفظ کارلوس کی‌روش به نفع تیم ملی ماست.» اشکان دژاگه هم توضیح می‌دهد: «خیلی از تیم‌ها در آسیا از خدای‌شان است مربی بزرگی مثل کارلوس کی‌روش داشته باشند و اگر از تیم ملی جدا شود، سریعاً سراغ او می‌روند. به همین خاطر باید او در تیم ملی بماند.» سیدجلال حسینی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش و خیلی از بازیکنان تیم ملی هم تا به حال در مصاحبه‌های مختلف گفته‌اند کی‌روش باید در تیم ملی ایران بماند و فدراسیون قراردادش را تمدید کند.


این روزها اما شایعاتی به گوش می‌رسد که برای بازیکنان تیم ملی نگران‌کننده است‌؛ کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی‌ می‌رود. این شایعات حکایت از آن دارد که اولاً بعضی کشورها مثل استرالیا سفت و سخت خواهان جذب کی‌روش هستند و ثانیاً نه کارلوس زیاد علاقه دارد در ایران بماند و نه فدراسیون! این شایعات باعث شد تا بازیکنان تیم ملی دوباره پشت کی‌روش قرار بگیرند. شنیده می‌شود آنها همه تمایل دارند سرمربی ایران بعد از جام جهانی‌ هم بماند و قراردادش را تمدید کند تا در جام ملت‌های امارات هم روی نیمکت باشد.

 

بازیکنان تیم ملی می‌دانند اگر کی‌روش بماند، همه‌جوره به نفع آنها هم است. با حفظ کی‌روش، ایران باز هم شانس زیادی برای صعود به جام جهانی‌ خواهد داشت. از سویی وقتی او باشد، تیم ملی مقتدرتر است و بازیکنانی که در آن بازی می‌کنند، شانس بیشتری برای پیشنهادهای بهتر خواهند داشت. یعنی از نظر بازیکنان، ماندن کی‌روش از هر نظر برای ایران و آنها خوب است. فدراسیون فوتبال هنوز در این باره تصمیم‌گیری نکرده است. کی‌روش هم تمرکز خود را روی بازی‌ها و اردوها گذاشته است‌؛ درست مثل قبل از جام جهانی‌ برزیل. بعد از بازی بوسنی بود که تازه بحث برای ماندن یا رفتن او جدی شد. به نظر می‌رسد این بار هم شرایط همان‌‌گونه خواهد بود.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: