کد خبر: ۷۴۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
با توجه به رفع مشکلات زیرساختی و علیرغم خسارات وارده به شعب پست‌بانک‌ایران درمناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه شعب این بانک مستقر درمناطق مذکور، درحال ارائه خدمات متنوع بانکی به هموطنان زلزله‌زده هستند.
دکتر فرحی: شعب پست‌بانک‌ایران در مناطق زلزله‌زده غرب‌ کشور درحال ارائه خدمات بانکی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: دکتر فرحی مدیرعامل این بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت: با تلاش شبانه‌روزی مسئولان بانک درسطح استان کرمانشاه و رفع مشکلات، شعب شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین درحال حاضر تمامی خدمات‌ بانکی را ارائه می‌کنند.
وی افزود: مشکل باجه‌های روستائی پست‌بانک‌ایران در مناطق زلزله‌زده نیز مرتفع شده و باجه‌های روستاهای حبیب‌وند، کلکوش و کلاه‌دراز شهرستان‌های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب درحال ارائه خدمات به هموطنان می‌باشد.
فرحی تصریح کرد: علاوه و برآن؛ دو دستگاه خودپرداز سیار این بانک نیز در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده و به هموطنان زلزله‌زده این منطقه ارائه خدمت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: