کد خبر: ۷۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۶۶۷
صباح شریعتی، فرنگی‌کار ایرانی تیم آذربایجان با حراج گذاشتن مدال برنز المپیکش، برای کمک به هموطنان زلزله‌زده وارد گود شد.
اقدام ارزشمند کشتی‌گیر ایرانی آذربایجان در کمک به زلزله‌زدگان
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حادثه زمین لرزه شدید در کرمانشاه و شهرهای اطراف متاسفانه باعث درگذشت تعداد بسیاری از هموطنانمان شد و خرابی‌های بسیاری به بار آورد.

به دنبال این حادثه تلخ و دلخراش، تعداد بسیاری از چهره‌های مطرح ورزش ایران همانند دیگر هموطنانمان آستین‌ها را بالا زده و برای کمک و همدردی با هموطنان زلزله‌زده وارد گود شدند.

پس از آنکه کیانوش رستمی، طلایی وزنه‌برداری ایران در المپیک ریو مدال ارزشمند خود را برای کمک به همشهریانش به حراج گذاشت، صباح شریعتی، سنگین‌وزن ایرانی تیم کشتی فرنگی آذربایجان نیز اعلام کرد، مدال ارزشمند برنز المپیک ۲۰۱۶ خود را برای کمک و ابراز همدردی با هموطنان زلزله‌زده به حراج می گذارد.

وی خود را سرباز کوچک این سرزمین دانست که مدال المپیکش را برای کمک به هموطنانش به حراج خواهد گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: