کد خبر: ۷۴۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۲۸۰
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: وزارت کار و دستگاه دیپلماسی در حال پیگیری وضعیت ماهی‌گیران ربوده شده است.
وزارت کار و خارجه در حال پیگیری وضعیت ماهی‌گیران ربوده شده است/اجرای طرح

به گزارش خبرداغ،علی ربیعی در گفت‌وگو با  ایلنا درباره ربوده شدن ماهی‌گیران ایرانی توسط دزدان دریایی سومالی و همچنین برخوردهای توهین آمیزی که در بندر دوحه کویت با آن‌ها می‌شود، گفت: بخشی از این اتفاقات ناشی از عدم آشنایی ماهی‌گیران ما با آب‌ها است، آنان به سمتی می‌روند که دچار مسئله می شوند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: رسیدگی به این مسئله توسط وزارت کار و دستگاه دیپلماسی در حال پیگیری است.

وی در خصوص پیشگیری از حوادث در پالایشگا‌ها یادآور شد: موضوع آتش سوزی اخیر را بررسی کردیم؛ این‌بار تجهیزات نقصی نداشته‌اند بلکه شیوه اقدام و عمل  اشتباهاتی را داشته است، یعنی کار به نوعی صورت گرفته که گاز تجمع کند و حادثه بیافریند.

ربیعی تاکید کرد: طبق بررسی‌های ما، حادثه مذکور بر اثر اختلالات ناشی از دستگاه‌ها و تجیهزات نبوده و متأسفانه عدم مهارت پیمان‌کاران این‌بار حادثه آفریده است.

 وی با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز حوادث در معادن،  بازرسی‌ها آغاز شده است، ادامه داد: برای این که دیگر شاهد حوادث ناگوار نباشیم طرحی را  که به نام "یورت" شناخته می‌شود آغاز کرده‌ایم و در ارتباط با پالایشگاه‌ها، تونل‌های مترو و معادن طرح " H.S.E" به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا،هدف از طرح ایمنی، بهداشت و محیط زیست یا طرح و برنامه HSE تشریح و تبیین کلیه فعالیت های تاثیر گذار بر ایمنی، بهداشت و محیط زیست جهت پیشگیری از بروز حوادث جانی، خسارات مالی، بیماری های شغلی جهت همکاران، کارفرما ، کارگر و کلیه افراد ذینفع و ایجاد آسیبهای زیست محیطی و بهبود عملکرد HSE در صنعت می باشد. این طرح به عنوان مبنایی برای سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت می باشد.

وزیر کار در ادامه افزود: به برخی از معادن مهلت‌های قانونی برای تعطیلی داده شده و به  برخی دیگر وام‌هایی را پرداخت کرده‌ایم تا تجهیزات خود را کامل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
درشرکت مخابرات استان تهران بدون هیچ دلیلی اضافه کاری، نوبت کاری نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت را قطع کرده و برای ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت مشکل درست کرده اند.
این درحالی است که حقوق ومزایای مدیران، مسئولان و مسئولین این شرکت بسیاربالا است.
هزاربار پیام ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت دررسانه ها چاپ شده است.
آیا برای گرفتن حق قانونی خود را باید این همه اعتراض کنیم.
چرا دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان، مدیران و مسئولین درمدت هشت سال دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟
ولی هیچگونه پیگیری درمورد انجام نمی شود.
چه کسی پاسخگوی این مشکل است.
مشکل ما نگهانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابع ادارات کل مناطق مخابراتی تهران وابسته به شرکت مخابرات مخابرات استان تهران درمدت 8 سال قانون کار است.
مشکل ما نگهبانان رسمی قانون کار است مشکل ما نگهبانان رسمی درمراکزتلفن ثابت نبود نگاه مدیریتی صحیح در شرکت مخابرات استان تهران است..
مشکل در قانون کار، بی قانونی و بی عدالتی است.
چه کسی به این موضوع باید رسیدگی کند؟
چه دستگاهی باید به مشکل رسیدگی کند؟
وظیفه چه کسی است که نسبت به آنها اقدام نماید؟
چه کسی مسئول وپاسخگو است؟
ازمهرماه 1389 تاکنون هیچ دولتمردان، نمایندگان مجلس، مسئولان، مدیران ومسئولین نه جوابگو بوده ونه عملی انجام داده اند. متاسفانه هیچ مرجعی پاسخگوی شکایات و اعتراض ها ما نیست.
وچه کسی باید دربرابر این بی قانونی ها و عدالتی ها پاسخگو باشد.
و درقانون به هرجرم کوچکی رسیدگی می شود پس چه شد.

جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: