کد خبر: ۷۴۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۸۸
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قراردادش پاسخ جالبی ارائه داد.
پاسخ غیرمنتظره برانکو درباره تمدید قراردادش!به گزارش خبرداغ،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قراردادش پاسخ جالبی ارائه داد.

در این چند سال اخیر باشگاه پرسپولیس با مدیریت طاهری، مدیرعامل این باشگاه توانست به نتایج خوبی برسد. برانکو سرمربی سرخپوشان هم در سایه این مدیریت تیم خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانان آسیا به میدان فرستاد که توانست به نایب قهرمانی لیگ پانزدهم، قهرمانی لیگ شانزدهم و صعود به مرحله نیمه نهایی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برسد.


بسیاری از هواداران پرسپولیس در انتظار تمدید قرارداد این مربی کروات هستند اما وی هنوز جواب قطعی به باشگاه نداده است. با توجه به اینکه خبرهایی از استعفای طاهری از باشگاه به گوش می‌رسد، برانکو در حاشیه اولین کنگره بین المللی فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر طاهری از باشگاه پرسپولیس برود، او در این تیم می‌ماند؟ گفت‌: اگری وجود ندارد!

برنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: