کد خبر: ۷۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۶۹
بنابر ادعای روزنامه مارکا، باشگاه رئال مادرید برای بستن قرارداد با نیمار، 200 میلیون یورو کنار گذاشته است.
اقدام جدی رئال مادرید برای ترکاندن بمب نقل و انتقالاتبه گزارش خبرداغ ، روزنامه مارکا چاپ مادرید که به کهکشانی‌ها نزدیک است، نوشت: به نظر می رسد باشگاه رئال مادرید به پیشواز فصل نقل و انتقالات 2018 رفته و مایل است تا مبلغ 200 میلیون یورو را برای بستن قرارداد با این ستاره برزیلی کنار بگذارد.

 

آن‌ها با این دیدگاه که یا بازیکنی را به خدمت نگیرند و یا اگر می گیرند با بهترین‌ها قرارداد ببندند، برای آینده برنامه ریزی کرده‌اند و همچنین سیاست آوردن بازیکنان جوان به تیم را ادامه خواهند داد.

 

این در حالی است که تابستان گذشته این تیم سعی داشت تا با امباپه قرارداد ببندد و علی رغم توافق این بازیکن با بستن قرارداد، خانواده او تصمیم گرفتند که این پیشنهاد را به دلایل اقتصادی رد کنند.

 

در حال حاضر، مهاجم و ستاره سابق بارسا در لیست خرید های فصل جدید رئال قرار دارد.


نیمار در حال حاضر خبر هرگونه مشکل با تیم پاری‌سن ژرمن را رد کرده و قصد دارد برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و کسب عنوان قهرمانی در این تیم بماند

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: