کد خبر: ۷۴۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۴۶۸
مدافع تراکتورسازی اعلام کرد که تیمش با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و چند بازیکن جدید شرایط خوبی در نیم فصل دوم پیدا می کند.
رفاقت خوبی با بیرانوند دارم اما با او درباره جدایی اش از پرسپولیس حرف نزدمبه گزارش خبرداغ،محمد ایرانپوریان درباره شرایط تراکتورسازی در تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: شرایط بدی نداریم. خوشبختانه این تعطیلی سبب شد تا بازیکنان مصدوم ما برسند و بتوانند آمادگی گذشته را به دست آورند. قطعا شرایطمان با حضور بازیکنان کلیدی بهتر خواهد شد و می توانیم در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.


وی ادامه داد: شرایط تیمی ما خوب است. با بازگشت نفرات مصدوم شرایط بهتر می شود. البته نیم فصل هم نزدیک است و قطعا کادرفنی چند بازیکن خوب دیگر هم جذب می کند تا ترکیب تیم کامل شود و بتوانیم با شرایط بهتری فصل را ادامه دهیم. قطعا نیم فصل دوم همه چیز خوب می شود و هواداران را خوشحال خواهیم کرد.


ایرانپوریان درباره دوستی اش با علیرضا بیرانوند و اینکه آیا با او صحبتی درباره حضور در تراکتورسازی کرده است، تاکید کرد: علیرضا دوست خوب من است و همواره با هم حرف می زنیم. رفاقت ما به مسائل فوتبالی ربطی ندارد و اینکه با هم درباره مسائل مختلف صحبت کنیم، مساله عجیبی نیست. با این حال بیرانوند هیچ چیز درباره حضورش در تراکتور به من نگفت و صحبتی در این خصوص نداشتیم. این تصمیمی است که خودش باید بگیرد و امیدوارم هرچه به صلاح تراکتورسازی و بیرانوند است پیش بیاید.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: