کد خبر: ۷۴۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۹
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز به پرداخت طلب باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
واکنش نصیرزاده به پرداخت بدهی استقلال به گسترش‌فولاد/ وقتی چک اسپانسر نقد نشد!به گزارش خبرداغ ، باشگاه استقلال قرار بود که مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان را در سه قسط به باشگاه گسترش فولاد تبریز پرداخت کند که این موضوع عملی نشد.

 

هوشنگ نصیرزاده با اشاره به این موضوع اظهار داشت: اسپانسر باشگاه استقلال باید این پول را پرداخت می‌کرد و چک‌ها هم برای اسپانسر بود. در تاریخ ۳۰ مهرماه و زمانی که برای پرداخت پول به بانک مراجعه کردیم فهمیدیم که حساب خالی است. این موضوع را هم به گوش باشگاه استقلال رساندیم.


وی افزود: ما تعامل خوبی با استقلالی‌ها درایم و در آن زمان، چون دربی بود موضوع را اصلاً جایی مطرح نکردیم در مجموع هم دوست نداشتیم که این مسئله رسانه‌ای شود.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: رضا افتخاری با حسن نیت به ما اعلام کرد که در اولین فرصت و پولی که به باشگاه پرداخت شود این مبلغ پرداخت خواهد شد و نگرانی در مورد این مسئله نداریم و دوست نداریم فشاری هم به باشگاه استقلال بیاید. ما با این باشگاه تعامل خوبی داریم و دوست داریم که این تعامل ادامه‌دار باشد. چرا که استقلال یکی از بزرگترین تیم‌های ایران است.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: