کد خبر: ۷۴۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۸
بریتانیا که زمان، نیرو و ثروت خود را در خاورمیانه سرمایه گذاری کرده بود، نسبت به سهمی که فرانسه بعد از جنگ جهانی از این منطقه بدست آورده بود ناراضی بود. بنابراین لندن هم خواستار تسلط بر موصل، منطقه نفتی در شمال عراق، و هم فلسطین شد تا هم به کانال سوئز و هم به سمت هندوستان راهی پیدا کند.
انگلیس، فرانسه و آمریکا را فراموش کنید؛ ایران و ترکیه امپریالیست های جدید خاورمیانه اند / هدف تهران و آنکارا دقیقا یکی است

هاآرتص نوشت: جهان عرب در خاورمیانه اخیرا به حوزه های نفوذ قدرت های امپراطوری تبدیل شده است. این بار، نه توسط بریتانیا و فرانسه بلکه ایران و ترکیه. این دو کشور امپریالیست های جدیدند و دلیلی دقیقا مشابه برای اعمال سلطه خود دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ این نشریه اسرائیلی در ادامه آورده است: ایران و ترکیه به دنبال اعتبار و نفوذ بین المللی هستند و قصد دارند منابع انرژی و موقعیت ژئوپولتیکی منطقه را تحت مالکیت خود درآورند. 

روایتی که در بالا ذکر شد، برای همگان آشنا به نظر می رسد، اما این بار این قدرت ها بریتانیا و فرانسه یا امریکا نیستند، بلکه ایران و ترکیه، دو کشور غیر عربی و با سابقه امپراطوری هستند که آرزو دارند بتوانند سلطه خود را مجددا بدست بیاورند. 

صد سال از بیانیه بالفور، نامه ای که در سال 1917 توسط جیمز بالفور، وزیر خارجه وقت بریتانیا در حمایت از "ایجاد دولت برای یهودیان در فلسطین" نوشته شده، گذشته است. این بیانیه، تلاش لندن در جهت از بین بردن توافقنامه سایکس-پیکو بود که هدف آن تقسیم حوزه های تأثیرگذاری بریتانیا-فرانسه در خاورمیانه عنوان شده، به طوریکه فرانسه قسمتی را اداره می کرد که امروزه سوریه و لبنان است و بریتانیا بر عراق و اردن حکومت داشت. و فلسطین تحت نظارت بین المللی قرار گرفت.

اما بریتانیا که زمان، نیرو و ثروت خود را در خاورمیانه سرمایه گذاری کرده بود، نسبت به سهمی که فرانسه بعد از جنگ جهانی از این منطقه بدست آورده بود ناراضی بود.

بنابراین لندن هم خواستار تسلط بر موصل، منطقه نفتی در شمال عراق، و هم فلسطین شد تا هم به کانال سوئز و هم به سمت هندوستان راهی پیدا کند.

بیانیه بالفور، به بریتانیا این مجوز را داد که راه رسیدن به فلسطین هموار شود، به طوری که تا زمان اعلام دولت یهودی اسرائیل در ماه می 1948، یعنی شش ماه پس از قطعنامه سازمان ملل برای تقسیم فلسطین، لندن موقعیت خود را حفظ کرد.

اما این مسائل مربوط به گذشته است. امروز، با حمایت روسیه، دو کشور ایران و ترکیه به دنبال تسلط بر جهان عرب هستند، به همان دلیلی که قبلا بریتانیا و فرانسه به دنبال ان بودند: انرژی، منافع ژئواستراتژیکی، تجارت، و اعتبار سابق خود. 

ترکیه، جانشین امپراطوری عثمانی، خود را یک قدرت جهانی در نظر می گیرد. رئیس جمهور، رجب طیب اردوغان، اخیرا اظهار داشته است که سازمان ملل نیازمند اصلاحات بنیادینی است، زیرا دنیا بزرگتر از پنج عضو دائمی است که عضو شورای امنیت هستند. وی افزود ساختمان سازمان ملل باید در استانبول باشد. 

ترکیه تلاش می کند همواره و در هر جای ممکن، نفوذ منطقه ای داشته باشد. آنکارا، پایگاهی نظامی در قطر برپا کرده، و در سوریه مداخله می کند با این امید که خود را در هر توسعه منطقه ای مشارکت دهد؛ از جمله بحران بحران خلیج فارس، رفراندوم کردهای عراق و فرآیند صلح فلسطین-اسرائیل. 

منافع اقتصادی ترکیه همچنین به طور قابل توجهی در معرض خطر است. از زمانی که "حزب عدالت و توسعه" در سال 2002 به قدرت رسید، ترکیه به دنبال افزایش روابط تجاری و بازرگانی با خاورمیانه بود. اخیرا، آنکارا به دنبال افزایش حجم تجارت بین ترکیه و جهان عرب تا 70 میلیارد دلار است؛ افزایش شدیدی در حجم تجارت که در سال 2003، 9 میلیارد دلار ارزش داشت. 

مسأله موصل، موضوعی مربوط به پس از جنگ جهانی اول است، که آنکارا ادعا می کند این منطقه متعلق به قلمرو کشور ترکیه است. اگرچه رأی بین المللی، مبنی بر اینکه موصل بخشی از عراق است، صادر شده، اما بسیاری از ملی گرایان ترکیه موصل را حق مسلم خود می دانند.  

در طی چند سال گذشته، آنکارا از مسعود بارزانی، رهبر منطقه کردستان عراق حمایت کرده و از وی استفاده کرده تا بتواند انرژی سودآور و پروژه های ساختمانی را به دست آورد. پس از رفراندوم استقلال کردها، انکارا با تغییر دادن طرف مورد حمایت خود و ابراز حمایت از بغداد، بازی امپراطوری تقسیم ممالک و سلطه بر آنها را انجام داده و این کار توسط بغداد به خوبی مورد تقدیر قرار گرفت؛ به طوری که بغداد قول بازگشایی خط لوله خود به ترکیه را داد. در عین حال، ترکیه دو برابر در سوریه مداخله دارد و حضور خود را در شمال این کشور را حفظ می کند.       

ایران نیز سابقه قدمت امپراطوری اش، طولانی است که از امپراطوری هخامنشی تا قاجار ادامه داشته است.

ایران از تقسیمات فرقه ای در کشورهای همسایه بهره برداری کرده است؛ برای ایجاد نفوذ در منطقه، با حمایت از شبه نظامیان شیعه در کشورهایی چون لبنان و یمن در این زمینه تلاش کرده است. 

 علی رغم تحریم ها، تهران میلیاردها دلار روی ساخت سلاح های بالستیک بین قاره ای سرمایه گذاری کرده و به دنبال توسعه انرژی هسته ای اسـت، و همچنین گروه های شبه نظامی منطقه ای همچون حزب الله و حماس را مورد حمایت قرار می دهد. 

با حمایت از شبه نظامیان شیعه در عراق و حرف گوش کن بودن دولت مرکزی در بغداد نسبت به تهران، ایران این توانایی را پیدا کرده که حوزه نفوذ خود را افزایش دهد. در سوریه، مدیریت تهران این بود که نفوذ خود را با حمایت از حزب الله و رژیم بشار اسد حفظ کند؛ تمامی اینها تحت پوشش "فرآیند {مذاکرات} آستانه" صورت گرفته است که تلاشی است برای گرفتن مهر تأیید بین المللی است، این اقدامات، با کنفرانس های صلح جنگ جهانی اول که در جهت قانونی شدن تسلط بریتانیا و فرانسه بر منطقه بود، تفاوتی ندارد. 

زمانی قدرت های امپراطوری بریتانیا و فرانسه، خاورمیانه را شکل می دادند، اما امروز، با گذشت صد سال از توافق سایکس- پیکو و بیانیه بالفور، کشورهای ایران و ترکیه هستند که می خواهند جایگزین این قدرت ها شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
جنایتکارشماره یک درجهان قدردانی ازحامیان اصلی تروریسم بین المللی!
تروریسم شماره یک درجهان قدردانی ازتروریسم بین المللی
فرانسه وآل سعود هردو تروریست هستند.
فرانسه فرقی با تروریسم بین المللی ندارد
ٱل سعود پدر واقعی تروریسم بین المللی است.
آل سعود مادرواقعی بین المللی است.
آل سعود اصلی مالی تروریسم بین المللی است.
رفتارفرانسه شرم آوراست.
رفتارفرانسه بی شرمانه است.
تروریسم شماره یک قدردانی تروریست درجه یک!
قدردانی فرانسه ازتجاوز آل سعود!
عملکرد فرانسه بی شرمانه بوده است.
ملت نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه باید نگاه و شرم کنند.

فرانسه از پادشاه آل سعود به خاطر مقابله با تروریسم قدردانی کرد!
معاون اول مجمع ملی فرانسه هم در اظهاراتی مضحک از زحمات آل‌سعود، پدر جد تکفیری‌ها در مبارزه با تروریسم! قدردانی کرده است.

تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳


«کارول بورو بونارد» این اظهارات را در دیدار با هیئت اعزامی مجلس شورای سعودی در مقر پارلمان فرانسه مطرح کرده است. وی مدعی شده که «تغییرات مثبتی در عربستان توسط ملک سلمان بن عبدالعزیز در چارچوب چشم انداز 2030 ایجاد شده و برنامه‌های پیش روی سعودی افق‌های جدیدی برای همکاری میان دو کشور باز خواهد کرد.»به نظر می‌رسد دولت فرانسه نیز همچون ترامپ، به فکر دوشیدن سعودی‌هاست چرا که همه به خوبی می‌دانیم که آل‌سعود حامی اصلی مالی تروریست‌های تکفیری است. داعش ایدئولوژی خود را هم از وهابیون سعودی به عاریه گرفته است. سعودی‌ها در طول دوسال ونیم تجاوز به یمن بیش از 15 هزار شهروند بی‌گناه را به خاک و خون کشیده و در قتل عام شهروندان سوری و عراقی نیز سهیم بوده‌اند.

ننگ برسازمان مللی که دراختیارچند کشورجنایتکاراست.
ننگ برشورای امنیت سازمان مللی که دراختیارحامیان تروریسم است.
ننگ برمدعیان حقوق بشرکه درختیارحامیان داعش است.
دبیرکل سازمان متحد باید بگوید دراین زمینه چه کرده است.
رئیس شورای امنیت سازمان متحد باید بگوید دراین زمینه چه کرده است.
رئیس شورای حقوق بشر سازمان متحد باید بگوید دراین زمینه چه کرده است.
سازمان عفوبین الملل باید بگوید دراین زمینه چه کرده است.
دادستان دیوان کفیری بین المللی باید بگوید دراین زمینه چه کرده است.
مسئولان حیوان وحشی فرانسه به جای سخنرانی بی مورد باید نگاه کنند و شرم کنند.
5 هزارتروریست خارجی تحت امر رژیم دیکتاتورآل سعود دریمن چه می کنند.
مدعی مبارزه با تروریسم، حامی اصلی تروریسم درمنطقه وجهان است.
مدعی مبارزه با داعش، حامی اصلی داعش درمنطقه وجهان است.
مدعی مبارزه با القاعده، حامی اصلی القاعده درمنطقه است.
مدعی مبارزه با طالبان، حامی اصلی طالبان درافغانستان و پاکستان است.
استفاده حامیان داعش درافغانستان ازتجهیزات آمریکایی+ عکس.
کشتارغیرنظامیان رویه آمریکاست.
حضورنظامی آمریکا درمنطقه تقویت از تروریست های داعش می کند.
900 تروریست اردنی با کمک مالی عربستان سعودی درکنار تروریست ها درعراق و سوریه می جنگند.
که حدود 900 شهروند اردنی، هم اکنون درکنار گروه تروریستی داعش و دیگرگروه های تروریستی وابسته به القاعده با کمک مالی عربستان سعودی درعراق و سوریه می جنگند.
1396/02/12 / اعتراف القاعده به همکاری با نیروهای تحت حمایت حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک دریمن.
که تسلیحات وکمک مالی ازائتلاف عربستان جنایتکارشماره یک تحت حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک دریافت می کنند.
رفتارمعاون اول مجمع ملی فرانسه شرم آوراست.
اعتراف سرکرده القاعده یمن به همکاری با آمریکا، همکاری القاعده با نیروهای تحت حمایت آمریکا دریمن.
رفتارمعاون اول مجمع ملی فرانسه دراین زمینه شرم آوراست.
رفتارمعاون اول مجمع ملی فرانسه دراین زمینه بی شرمانه است.
مردم منطقه وجهان رفتار دوگانه آمریکا را فرامواش نمی کنند.
مردم منطقه وجهان رفتار دوگانه فرانسه را فرامواش نمی کنند.
مردم منطقه وجهان رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر را فرامواش نمی کنند.
مردم منطقه وجهان رفتار دوگانه سازمان های بین المللی را فرامواش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود درمنطقه وجهان با تروریسم همکاری می کند.
ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی دال برمقابله رژیم جنایتکارآل سعود با تروریسم وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد رژیم دیکتاتور آل سعود با تروریسم مقابله می کند.
رژیم جنایتکارآل سعود چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
تروریسم یکی از دستگاه های دولت عربستان سعودی است.
رژیم جنایتکارآل سعود ازتکفیری ها بدتراست.
اسرائیل جنایتکاردرسایه سکوت مدعیان ضد حقوق بشر و سازمان های بین المللی ضد بشریت مجوز فروش سلاح به عربستان سعودی و میانمار را صادرکرد.
رژیم جعلی صهیونیستی را به سمیت نمی شناسیم.
عربستان سعودی را جزء کشوراسلامی و جزء کشورمسلمان به رسمیت نمی شناسیم. عربستان سعودی فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد وهردو تروریست هستند.
اذ عان آل سعود به همدستی با اسرائیل درتجاوز به یمن.
عربستان سعودی به همدستی خود با رژیم صهیونیستی درتجاوز به یمن اذعان کرد.
که نظام حاکم عربستان سعودی درتجاوز به یمن و کشتار مردم این کشور با رژیم صهیونیستی همدست شده است و به این واقعیت اذعان می کند.
کسی درسازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل تاکنون پاسخگو نیستند.
حمله تجاوزانه عربستان سعودی به یمن نقض مقررات بین المللی است و مجامع حقوق بشری درمدت سه سال است خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و این درحالی است که مدعیان ضد حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایت جنگی عربستان و متحدانش نمی کنند و تاکنون سکوت اختیارکرده اند و لال شده اند.
استفاده ریاض ازالقاعده و داعش دربابال مندب
جنایات سعودی ها با کمک وحمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، چند کشورعربی جنایتکار و رژیم صهیونیستی دریمن ادامه دارد.
القاعده همان داعش است.
داعش دست ساخته نظام استکباراست.
قطرحامی تروریسم نیست/ عربستان سعودی ازآن حمایت می کند.
رژیم جنایتکارآل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
وقتی آل سعود بی ادب سه سال است یمنی ها را می کشت شما بی ادب معاون اول مجمع ملی فرانسه کجا بودید.
شکست داعش درموصل، شکست عربستان سعودی درمنطقه است.
شکست تروریست های سوریه، شکست عربستان سعودی درمنطقه است.
ما دیگر نمی تواند درقبال فرانسه جنایتکارشماره یک صبرکند.
فرانسه شریک جنایات عربستان سعودی است.
معاون اول مجمع ملی بی ادب فرانسه از تجاوزآل سعود حمایت می کند.
آل سعود روح شیطان است.
آمریکا شیطان بزرگ است آل سعود کارگرشیطان است.
عربستان سعودی حامی مالی تروریست ها است.
سعودی ها اسپانسر تروریسم درایران هستند.
عربستان سعودی حامی گرو ه های تروریستی درمنطقه است.
عربستان سعودی بیش از 38 سال است ازگروهک تروریستی منافقین درفرانسه کمک مالی می کند.
حمایت عربستان سعودی ازگرو ه های تروریستی درمنطقه وجهان تجاوزآشکار به کشورهای اسلامی است.
القاعده محصول عربستان سعودی است.
داعش محصول عربستان سعودی است.
تروریسم محصول عربستان سعودی است.
تکفیری ها محصول عربستان سعودی است.
تروریست های سوریه محصول عربستان سعودی است.
داعش با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دوکشور جنایتکارشماره یک به اقدامات تروریستی می زند.
اسناد پشتیبانی عربستان سعودی ازتروریسم، القاعده، طالبان، تکفیری ها، تروریست های داعش، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوری، شوریشان سوریه و دیگر گروه های تروریستی را دراختیارداریم.
چرا عربستان سعودی به مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه یمن هم رحم نکرد؟
فرانسه جنایتکارشماره یک هرچه زود تر حمایت ازحامیان اصلی تروریسم را درمنطقه تمام کند.
فرانسه حمایت از جنایتکاران را درمنطقه متوقف کند.
عربستان سعودی مدت ها منبع تامین مالی تروریسم بوده است.
انتقاد ازسکوت 3 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات سعودی ها.
دنیا دربرابر کشتارمردم یمن توسط عربستان و متحدانش سکوت کرده است.
امروزدنیا دربرابر کشتار مردم یمن توسط عربستان سعودی و متحدانش سکوت کرده.
حامی اصلی تروریست ها عربستان سعودی، نه قطر
عربستان درحمایت ازتروریسم تاریخ طولانی دارد.
عربستان سعودی همچنان درحال کمک به داعش و دیگرگروه تروریستی تکفیری است.
دشمن شماره یک همه ما عربستان سعودی است.
عربستان سعودی باید تامین مالی گروه های افراطی را متوقف کند.
عربستان سعودی، داعش و القاعده را به یمن آورده است.
عربستان سعودی درجنگ یمن ازداعش، القاعده و تکفیری ها کمک گرفته.
عربستان رسما کنار تروریسم ایستاد.
عربستان سعودی باید حمایت ازگروه های مسلح درسوریه، لبنان، عراق، پاکستان، افغانستان، لیبی، یمن و منطقه را پایان دهد.
فرانسه ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
مقامات فرانسه باید پاسخگوی دخالت آشکار خود درامور کشورها باشند.
کشورهای منطقه وجهان نگران نقش عربستان سعودی درتامین مالی تروریسم هستند.
عربستان سعودی 5 هزار تروریست سوادنی به یمن اعزام کرد.
شنبه 20 خرداد 1396 مزدوان سوانی با کمک مالی عربستان سعودی جایگزین نیروهای قری درائتلاف سعودی علیه یمن شدند.
آمریکا وعربستان درکل تروریسم منطقه وجهان دخالت دارند.
سران سعودی به تروریست ها کمک می کنند.
سیاستمداران آمریکایی به تروریست ها کمک می کنند.
تروریسم نتیجه اقدامات آمریکا ومتحدانش است.
القاعده نتیجه اقدامات آمریکا و متحدانش است.
طالبان نتیجه اقدامات آمریکا ومتحدانش است.
گروهک تروریستی منافقین نتیجه اقدامات آمریکا و متحدانش است.
داعش نتیجه اقدامات آمریکا ومتحدانش است.
جبهه النصره نتیجه اقدامات آمریکا و متحدانش است.
گروه تروریستی تکفیری نتیجه اقدامات آمریکا ومتحدانش است.
مخالفان سوری نتیجه اقدامات آمریکا و متحدانش است.
ارتش آِزاد سوریه نتیجه اقدامات آمریکا ومتحدانش است.
شوریشان سوریه نتیجه اقدامات آمریکا و متحدانش است.
معاون اول مجمع ملی نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه جنایتکارشماره یک به رژیم جنایتکارآل سعود برای جنایت دریمن، منطقه و جهان پاداش می دهد.
عربستان سعودی عامل بی ثباتی منطقه و تقویت گروه های تکفیری است.
اقدام عربستان سعودی سه سال است دربمباران یمن با حمایت آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی شرم آوراست.
شرم آوراست که رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت مستقیم آمریکا ومتحدانش مردم یمن را سه سال است بمباران می کند.
همه جنایتکاران جنگی دریمن باید محاکمه شوند.
همه جنایتکاران جنگی درسوریه باید محاکمه شوند.
همه جنایتکاران جنگی درعراق باید محاکمه شوند.
همه جنایتکاران جنگی درافغانستان باید محاکمه شوند.
عربستان سعودی تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
فرانسه از رژیم جنایتکارآل سعود باج می خواهد.
وزیرخارجه فرانسه باید رفتارش را اصلاح کند.
فرانسه باید ازمردم ایران عذرخواهی کند.
لشکرکشی نظامی مدعیان حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون به منطقه خاورمیانه به خاطرحمایت همه جانبه ازتروریسم بوده است، نه مبارزه با تروریسم.
اعتراف عربستان به مشارکت علنی رژیم صهیونیستی درجنگ یمن.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی همسایگان خود خصمانه است.
حامیان تروریست ها مانند آمریکا ومتحدانش نمی توانند وارد مذاکرات سیاسی شوند.

درپاسخ به مقامات سوریه
درپاسخ به وزارت خارجه سوریه
درپاسخ به سازمان ملل متحد
ادعای سازمان ملل متحد درباره استفاده سوریه ازسلاح شیمیایی دروغ است وهم بی پایه و اساس است.
چرا سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک درمدت 7 سال است، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
داعش چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟
شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
آمریکا عناصرداعش را دراردن آموزش داده است!
داعش درمدت 7 سال است نفت خود را ازطریق ترکیه می فروشد.
چه کسانی درمدت 7 سال ازداعش نفت می خرند؟ آمریکا ومتحدانش!
سازمان ملل ازتجاوزآمریکا حمایت می کند.
حرف سازمان ملل متحد دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی دردنیا باورمی کند سازمان ملل متحد نگران استفاده سلاح شیمیایی درسوریه است؟
سازمان ملل متحد تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
چرا سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است درسوریه، لبنان و عراق طرف حامیان اصلی تروریسم را گرفت؟
کشتار سوری ها و عراقی درمدت 7 سال جنایت جنگی است ولی مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی تاکنون نمی فهمند.
سازمان ملل متحد وآمریکا یک هدف را دنبال می کنند.
داعش درمدت 7 سال است درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه سلاح های آمریکایی، اسرائیلی و کشورهای اروپایی دراختیاردارد.
سازمان ملل متحد خودش درجنایت های تروریست ها وحامیانشان شریک است.
سازمان ملل متحد خودش سیاه ترین پرونده ناقض قوانین بین المللی و حقوق بشر را دارد.
سازمان ملل متحد ناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده حامیان اصلی تروریسم بین المللی، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
سازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست.
که سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است ثابت کرد که دشمن درجه یک مردم سوریه است.
حضورارتش آمریکا جنایتکارشماره یک درخاک سوریه با چراغ سبزسازمان ملل متحد صورت گرفت.
حضورارتش ترکیه جنایتکارشماره یک درخاک سوریه با چراغ سبزسازمان ملل متحد صورت گرفت.
متهم کردن سوریه استفاده سلاح شیمیایی ازسوی سازمان ملل متحد درواقع سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درمدت 7 سال درجنگ سوریه است.
چرا سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است کاری به حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی ندارد؟
سوریه و روسیه ازآغاز جنگ سوریه تاکنون بیش از 900 نامه های مختلف به دبیرکل سازمان ملل خیانتکارشماره یک و رئیس شورای امنیت سازمان ملل متد خیانتکار درمورد جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای تروریست و حامیانشان ارسال کردند ولی سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و این درحالی است که سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات حامیان تروریست ها نمی کنند.
سازمان ملل متحد خودش مقصراصلی جنگ درسوریه است.
سازمان ملل متحد خودش درجنایت های حامیان تروریست ها شریک است.
سازمان ملل متحد خودش همدست حامیان تروریست ها است.
وقتی تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش درمدت 7 سال است سوری ها را می کشت سازمان ملل متحد بی عدالت، بی نظم وخیانتکارشماره یک کجا بودند؟
درمدت 7 سال است بیش از999 تروریست با کمک های مالی کشورهای عربی و کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا ازطریق ترکیه سوریه عراق و سوریه شدند سازمان ملل متحد کجا بودند؟
دوستان سازمان ملل متحد حامی تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی هستند.
نه تنها مردم سوریه بلکه مردم دنیا درمدت 7 سال است، خیانت های سازمان ملل متحد و دیگرسازمان ملل بین المللی را فراموش نمی کنند.
نه تنها مردم سوریه بلکه مردم دنیا درمدت 7 سال است، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش را فراموش نمی کنند.
آمریکا مقصر حمله شیمیایی خان شیخون است.
غرب مقصر حمله شیمیایی خان شیخون است.
عربستان سعودی مقصر حمله شیمیایی خان شیخون است.
رژیم صهیونیستی مقصر حمله شیمیایی خان شیخون است.
ترکیه مقصر حمله شیمیایی خان شیخون است.
سازمان ملل متحد درجنایت های آمریکا، غرب، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی وترکیه شریک است.
که حمله شیمیایی با گاز سارین به متطقه خان شیخون در ۴ آوریل سال جاری کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا، غرب، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی وترکیه بوده است.
«تروریست ها مورد حمایت آمریکا، غرب،عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی وترکیه مسئول به کار گرفتن گاز سارین در خان شیخون در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ هستند.»
تروریست ها مورد آمریکا وهم پیمانانش سالهاست غیرنظامیان بیگناه را کشته و از سلاحهای شیمیایی استفاده می کنند.
تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش عاملان اصلی استفاده از سلاحهای شیمیایی در سوریه در سال 2015 تاسیس هستند.در این حمله دستکم 100 غیرنظامی کشته و500 غیرنظامی دیگر زخمی شدند.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است با کمک مالی عربستان سعودی تامین کنند سلاح های شیمیایی مورد استفاده داعش درسوریه وعراق بوده است.
سلاح های شیمیایی ازاسرائیل وارد خاک سوریه می شود.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درگازسارین داده است!
تروریست ها مورد حمایت آمریکا ومتحدانش ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
تروریست ها روزانه از رژیم صهیونیستی سلاح دریافت می کنند.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکاربه جنایات ائتلاف آمریکاجنایتکارشماره یک در سوریه پایان دهد.
حضورنیروهای آمریکایی درسوریه ناقض قوانین بینالمللی است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به بمبارانهای هوایی و روزانه مردم عادی سوریه درسایه سکوت دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک ادامه می دهد!
عربستان سعود حقوق داعش، دیگرگروه های تروریستی پرداخت کرده است.
عربستان برای پرداخت حقوق کارکنان خارجی پول ندارد

عکس یادگاری سرباز آمریکایی با سلاحهای کشتار جمعی!
سخنگوی رسمی نیروهای اشغالگر در عراق میگوید: نیروهای چند ملیتی پس از شکست صدام به ادارات دولتی و قصرها رفتند و در آنجا مقادیر هنگفتی پول و طلا و جواهرات پیدا کردند.
حقایق سالهای پس از حادثه 11 سپتامبر و لشکرکشی آمریکا به عراق حاوی ناگفته
ها و ناشنیدههایی است که دل وذهن هر انسانی را مشغول به خود میدارد.

ارتشی که با ادعای کشف "سلاحهای کشتار جمعی" و ایجاد دموکراسی وارد عراق شد زیر پوشش چتر رسانهای دست به قتل و غارت و کشتار زد تا در پرونده خود فصلی دیگر از دروغ و تزویر و جنایت را ثبت کند.

پس از اشغال عراق توسط آمریکاییها صندوق ذخیره ارزی عراق که 20 میلیارد و 200 میلیون دلار موجودی داشت، در اختیار «پل برمر» حاکم نظامی عراق قرار گرفت.

بر اساس برنامه ای که از شبکه فاکس نیوز پخش میشد وی 7 میلیارد دلار از این پول را در قالب برنامه نفت در برابر غذا، صرف کرد و 11 میلیارد و 300 میلیون از آن را به گروههای عراقی حامی اشغالگران (به عنوان حقالسکوت) واگذار کرد.

«کلنل چارلز کرون» سخنگوی رسمی نیروهای اشغالگر در عراق میگوید: نیروهای چند ملیتی پس از شکست صدام به ادارات دولتی و قصرها رفتند و در آنجا مقادیر هنگفتی پول و طلا و جواهرات پیدا کردند که هنوز سرنوشت آن ها مشخص نیست.

برهمین اساس کاربران شبکههای اجتماعی تصویری از یک سرباز ارتش آمریکا منتشر کردند که در بین شمشهای طلای بار زده شده در یک کامیون نشسته است.

در زیر این تصویر نوشته شده "عکس یادگاری سرباز آمریکایی با یک نمونه از سلاحهای کشتار جمعی!" که طعنهای به بهانه آمریکا برای حضور در عراق و خلع سلاح رژیم این کشور از سلاحهای کشتار جمعی و مبارزه با تروریسم دارد.

بخش دیگری از چپاول اموال عمومی عراق توسط آمریکایی ها، بلوکه کردن صدها میلیار دلار طلا بود که دولت عراق در بانک های سوییس به امانت گذاشته بود، پس از نابود کردن اسناد واگذاری در حمله به ادارات دولتی عراق، سرنوشت این دارایی ها در ابهام است.
سابقه خیانت های حمله آمریکایی ها درسال 2003 درعراق
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: