کد خبر: ۷۴۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۶۴۵
مراسم و فرهنگ غربی در کشورمان کم کم در حال گسترش است و مردم ایران هم به سمت مراسم و جشن های غربی کشیده شده اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها ، اگر در چند روز اخیر به بازار رفته باشید انواع وسایل هاووین را در مراکز خرید و فروشگاه ها مشاهده میکنید که استقبال خوبی از آنها شده است و بسیاری از مردم با خرید این وسایل میخواهند به استقبال جشن هالووین غربی ها بروند.

وسایلی که قیمت بسیار زیادی دارند و بیشتر انها کلاه و ماسک ها ترسناک که مخصوص این روز است.

بازار داغ فروش لوازم هالووین در تهران

معمولا شب ۳۱ اکتبر( دهم آبان)  در کشورهای اروپایی و آمریکایی مراسمی با آیین های خاص به نام هالووین برگزار می شود که ریشه ای مرتبط با دین مسیح دارد که البته برخی آن را به سنت های باستانی مردم ایرلند و اسکاتلند هم ارجاع می دهند و معتقد هستند در این شب مرز میان دنیای زنده‌ها و مُرده‌ها از میان می‌رود و این مُرده‌ها هستند که به این دنیا می‌آیند و می‌خواهند انتقام بگیرند. آن‌ها هم تنها راه حل برای ترساندن مُرده‌ها را لباس عجیب و غریب پوشیدن می‌دانستند.

بازار داغ فروش لوازم هالووین در تهران

حالا گویا این جشن که هیچ ارتباطی به فرهنگ و باورهای ایرانی و اسلامی ما ندارد صرفا به دلیل برخی جذابیت های ترسناک و هیجان انگیزش و با کمترین دانش و مطالعه درباره آن دل از برخی جوانان ربوده و اسباب کاسبی برخی دیگر را هم فراهم آورده است.
 
بازار داغ فروش لوازم هالووین در تهران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: