کد خبر: ۷۴۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۵
دو ورزشکار روس به دلیل محرز شدن دوپینگشان در المپیک زمستانی سوچی محروم شدند. این دو اولین ورزشکارانی هستند که در راستای تحقیقات IOC در رابطه با دوپینگ گسترده در المپیک زمستانی سوچی محروم می شوند.
محروم شدن اولین ورزشکاران روس از پرونده دوپینگ در المپیک سوچی
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،دو ورزشکار کراس کانتری روسیه به دلیل دوپینگ در المپیک زمستانی سوچی محروم شدند. الکساندر لگکف و اوژنی بلوف مدال طلای المپیک را برای روسیه کسب کرده بودند. 

این دو اولین ورزشکاران از پرونده مربوط به دوپیگ گسترده روسیه در المپیک سوچی هستند که محروم می شوند. 

IOC اعلام کرده است که با به پایان رسیدن بررسی ها درباره ی سوچی، به زودی تصمیمات دیگری نیز در رابطه با ورزشکاران روس المپیک سوچی اتخاذ می کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از Inside the games، فدراسیون کراس کانتری روسیه اعلام کرده که درخواستی را برای ارائه به دادگاه عالی ورزش آماده کرده است. 

پس از افشاگری های مدیر آزمایشگاه ضد دوپینگ روسیه، IOC شروع به آزمایش دوباره ی نمونه های دوپینگ المپیک سوچی کرد و بررسی هایی را درباره ی دوپینگ در این المپیک آغاز کرد. 

کمیته بین المللی المپیک قرار است در ماه دسامبر درباره ی حضور روسیه در المپیک زمستانی ٢٠١٨ تصمیم گیری کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: