کد خبر: ۷۴۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۳۰۱
پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است مهدي طارمي،‌رامين رضاييان و صمد ابراهيمي نمي‌دانستند چه قراردادي امضا مي كنند و از محتواي آن خبر نداشتند.
طارمی و وكيلش هيچ اطلاعاتی از قراردادی كه امضا كردند نداشتند/ حمايت هدايتی از طارمی كوركورانه و احساسی بودبه گزارش خبرداغ ،بيژن ذوالفقارنسب  گفت: «اتفاقاتي كه مهدي طارمي و رامين رضاييان مسبب آن بودند دلايل متعددي دارند و من تا به حال در تاريخ به ياد ندارم كه چنين اتفاقي رخ بدهد. هرچند هنوز قطعي نيست كه باشگاه پرسپوليس و علي اكبر طاهري در جريان اين اتفاق بوده‌اند يا خير اما در صحبت‌هاي گوناگوني كه منتشر شده مشخص است كه يكي از طرفداران متمول پرسپوليس مبلغي ميلياردي را به دو بازيكني كه متقاضي حضور در اروپا بودند پرداخت كرد. در واقع مبلغي در حدود يك ميليارد و صد ميليون تومان به مهدي طارمي و رامين رضاييان پرداخت شد تا آن‌ها به تركيه نروند و از حضور در اين كشور منصرف شوند تا پرسپوليس با قدرت بيشتري در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال و ليگ قهرمانان حاضر شود».

 

 

او در ادامه گفت: «از نظر من اين قضيه رويكردي غيرحرفه‌اي و احساسي است و سبب شده يك حمايت كوركورانه شكل بگيرد. شنيده شده كه يكي از اين دو بازيكن پول را به ريزه‌اسپور نداده و به باشگاه قبلي خود نيز عودت نمي‌دهد. باشگاه پرسپوليس براساس مستندات فيفا يك قرارداد صوري براي طارمي تنظيم مي‌كند و فيفا متوجه اين اتفاق شده است. باشگاه ايراني به عدم صداقت متهم مي‌شود و اين عدم صداقت براي فيفا و نهادهاي بين‌المللي قابل قبول نيست و جريمه سنگيني براي آن در نظر گرفته شده است. ناكارآمدي مديريت، عدم آگاهي بازيكن و عدم حضور يك شخص حقوق‌دان سبب شده تا ماجرا به مدت 10 ماه مسكوت بماند. فيفا نيز به همين دلايل بازيكن و باشگاه را جريمه كرده است. همه اين اتفاقات به دليل عدم اطلاعات حقوقي باشگاه و بازيكن است».

 

 

ذوالفقارنسب افزود: «اگر بازيكن، مديربرنامه يا دلالي داشته بدون شك اين افراد ناآگاه بودند كه چنين اتفاقي رخ داده است. من نمي‌دانم اين مدير برنامه دوست يا دلال مهدي طارمي بوده است اما به شخصه اعتقاد دارم هر سه عامل (مدير باشگاه، مديربرنامه طارمي و مهدي طارمي) از مسببان اين اتفاق بودند. در طي اين مدت، وكيل طارمي بارها گفته مطمئنم هيچ محروميتي طارمي را تهديد نخواهد كرد. من هيچ نهاد يا شخصي را به صورت مستقيم خطاب قرار نمي‌دهم اما با قاطعيت مي‌گويم وكيل طارمي، مهدي طارمي و رامين رضاييان اطلاعاتي از قراردادي كه در حال امضاي آن بودند نداشتند».

 

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: