کد خبر: ۷۴۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۸
به نظر می‌رسد با وجود برگزاری جلسات متعدد، ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس جدی‌تر از گذشته در معرض حذف از آسیا هستند.
حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا جدی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: با توجه به مهلت و ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها و اینکه طی چند روز گذشته مدیران استقلال و پرسپولیس اعلام کردند که توان پرداخت هزینه‌های سنگین بدهی این باشگاه‌ها را تا تاریخ معین ندارند، ۲ باشگاه پرطرفدار پایتخت در معرض حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی توافقات لازم را با طلبکاران خود انجام داده و به نظر می‌رسد سرخپوشان تبریزی در این زمینه گوی سبقت را از استقلال و پرسپولیس ربوده و در حال تسویه‌حساب و ارسال مدارک به AFC هستند.

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هنوز موفق به تأمین مبالغ مورد نظر حتی با رایزنی با فدراسیون فوتبال هم نشده و مقامات ارشد فدراسیون آب پاکی را روی دست آنها ریخته و اعلام کرده‌اند نه می‌توانند زمان بخرند و نه می‌توانند کمک مالی به دو باشگاه داشته باشند. این در حالی است که شب گذشته مسئولان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خواستار دریافت مطالباتشان از سازمان لیگ بودند اما با این مسئله به دلایل مختلف مخالفت شد.

با این شرایط، استقلال و پرسپولیس حتی اگر بتوانند مبالغی را تأمین کنند به نظر می‌رسد برای گرفتن رضایت طلبکاران خود در مدت زمان باقی‌مانده (پایان ساعت اداری دوشنبه ۸ آبان) دچار مشکلات عدیده شده و عملاً نتوانند مدارک را برای اثبات تلاش خود به AFC ارسال کنند.

با این وجود استقلال و پرسپولیس در یک قدمی حذف از آسیا قرار گرفته و شاید شانس به نوعی به تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، پیکان و ... رو کرده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: