کد خبر: ۷۴۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۳۷۱
نماینده زابل گفت: غلامی به عدم دخالت سیاسی‌کاری در تصمیم‌گیری اعتقاد دارد به غلامی رای بالا بدهید که باقیات و صالحات در کارنامه عمل شما باشد.
به غلامی رای بالا بدهید که باقیات و صالحات در کارنامه عمل شما باشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم برنامه غلامی را روان‌سازی ارتباط بین دانشگاه و صنعت، پذیرش دانشجوی خارجی، تولید علم و تبدیل به فناوری، تشکیل پارک‌های علم و فناوری و انتقال دانش فنی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان، ارتقای مهارت‌آموزی دانش آموختگان، حذف رشته‌های ناکارآمد و تاسیس زیر نظام‌های آموزش عالی از قبیل علمی و کاربردی و بازنگری در حوزه تصدی‌گری وزازت علوم خواند.  

نماینده زابل گفت: انسجام‌بخشی و سیاست‌گذاری‌ها در تعامل با شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون مربوطه در مجلس نیز از برنامه‌های ایشان است. ایشان به عدم دخالت سیاسی‌کاری در تصمیم‌گیری اعتقاد  دارد و فعال کردن کرسی‌های آزاداندیشی در چارچوب تحول علوم انسانی از ویژگی‌های ایشان است.

وی گفت: غریب یک ربع قرن ایشان را می‌شناسم. غلامی فردی است متدین و ولایی و  درمدیریت بی‌حاشیه دانشگاه اعتقاد به منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها استاد تمام و در استفاده از مدیران شایسته  سابقه خوبی دارد.

دهمرده گفت: یکی از قوت‌های ایشان این است که چندین سال رییس دانشگاه بوده است. سابقه ریاست در دانشگاه شهرستان که خود نوید شناخت دانشگاه‌ها دور از پایتخت را دارد، اعتقاد به اسلامی کردن دانشگاه‌ها به فرموده امام دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که خدمت بی منت به مردم می‌کند، از ویژگی های غلامی است. درخواست من از شما این است که به غلامی رای بالا بدهید که باقیات و صالحات در کارنامه عمل شما باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: