کد خبر: ۷۴۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس با طارمی و مسلمان آماده مقابل استقلال قرار می‌گرفت،نتیجه بهتری رقم می‌خورد.
همه مهره‌های پرسپولیس بودند، نتیجه دربی فرق می‌کرد/ رسن بازیکنی خوب ولی خودمحور استبه گزارش خبرداغ ، بهنام ابوالقاسم پور در رابطه با دربی 85 که با برتری یک بر صفر پرسپولیس همراه بود،اظهار داشت: بازی بدی را شاهد نبودیم. اگر پرسپولیس با مهره‌های کامل مقابل استقلال قرار می‌گرفت شاید نتیجه به نحو دیگری رقم می‌خورد. استقلال هم البته خوب بود اما من معتقدم اگر طارمی در ترکیب بود یا مسلمان روز خوبش را سپری می‌کرد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

 

وی تصریح کرد: بازی بدی را در مجموع شاهد نبودیم اما نسبت به شهرآورد‌های قبل فکر می‌کنم سطح این مسابقه پایین‌تر بود.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد بشار رسن اظهار داشت: بشار بازیکن خوبی است اما کمی خود محور است و باید بیشتر در کارهای تیمی و گروهی شرکت کند اما در مجموع بازیکن خوب و قابلی است.

 

ابوالقاسم‌پور در پایان در مورد اینکه ممکن است پرسپولیس و استقلال به خاطر بدهی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود، اظهار داشت: این اتفاق بد و چالش بزرگی برای فوتبال ایران است. مسئولان دو باشگاه باید زودتر این مسئله را پیگیری می‌کردند و برای حل مشکل اقدام می‌کردند.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamid
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
0
حق پرسپولیس را خوردن عربها تیم را با کمک ترکها نابود کردن وگرنه بدون شک بگویم قهرمان آسیا هست پرسپولیس.پرسپولیس استقلال تمام تمامیمها باید دوست هم باشن نه هواداراشون آرزوی شکست دیگری را داشته باشن.تا فوتبال پیشرفت کند.اگر لژیونرهها کمک نمیکردن به جام جهانی هم نمیرفتیم.اصلا جام آسیا باید عض صود ویاشرکت نکرد با وضعیت کثیف عربها و ضعف مدیران ورزشی داخل کشور.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: