کد خبر: ۷۴۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۵۴
پرسپولیس با پیروزی در دربی ۸۵ ، از نظر تعداد پیروزی در دربیهایی که در لیگ برتر برگزار شده از رقیب دیرینه خود سبقت گرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، هر چند که استقلال در مجموع دربیهای تاریخ از حریف خود عملکرد بهتری داشته ولی در دربیهای لیگ برتری رقابت دو تیم شانه به شانه بوده است.

 
تا قبل از برگزاری این دیدار پرسپولیس و استقلال از نظر سابقه در شهرآوردهایی که در تاریخ لیگ برتر کاملا با هم برابر بودند.هر کدام از دو تیم ۷ برد داشتند و ۳۱ گل زده بود. با پیروزی پرسپولیس در دربی ۸۵ پرسپولیس هم توانست از تظر تعداد و هم از نظر تعداد گل از حریف پیش بیفتد.


علاوه بر این ،‌این پیروزی باعث شد پرسپولیس به جمع تیمهایی بپیوندد که در تاریخ لیگ برتر بیشترین پیروزی را برابر استقلال داشته اند. در تاریخ لیگ برتر دو تیم اصفهانی یعنی سپاهان و ذوب آهن با ۱۰ پیروزی بیش از هر تیم دیگری استقلال را شکست دادند بعد از آن ۳ تیم قرمزپوش تراکتورسازی، فولاد خوزستان و پرسپولیس با ۸ پیروزی رکورددارن غلبه بر استقلال در تاریخ لیگ برتر هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: