کد خبر: ۷۴۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۰
ده ها نفر از بازداشتی‌های زندانی تحت نظر امارات در جنوب یمن در اعتراض به بازداشت بدون طرح اتهام و محاکمه آنها و وضعیت خفقان آور زندان برای سومین روز پیاپی اعتصاب غذا کردند.
اعتصاب غذای بازداشتی‌های زندان امارات در یمنبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: زندانیان زندان‌های عربستان و امارات در منطقه «بئر احمد» در استان عدن در جنوب یمن برای سومین رو پیاپی به اعتصاب غذای خود ادامه دادند.

به نوشته پایگاه خبری «شهاره» یمن، بازداشتی‌های یمنی خواهان واگذاری پرونده آنها به دادستانی و دستگاه قضایی هستند تا به قضیه آنها رسیدگی شود.

خانواده‌های این بازداشتی‌ها هم با برپایی تجمع‌های اعتراضی در برابر زندان ائتلاف عربی خواهان آزادی فرزندانشان شدند.

صدها نفر در زندان‌های نیروهای متجاوز و اشغالگر ائتلاف عربی در بئر احمد که تحت نظارت امارات است به سر می‌برند و مدت حبس برخی از آنها از 2 سال هم فراتر رفته است.

بنا به تاکید نهادهایی بین المللی بازداشتی‌ها در این زندان‌ها در وضعیتی خفقان آور و مورد آزار و اذیت مسئولان زندان هستند و برخی هم زیر شکنجه جان باختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: