کد خبر: ۷۴۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۳۳۴
چه کسی دروازه بان استقلال در بازی برابر پرسپولیس خواهد بود؟
سوال بزرگ؛ گلر استقلال در دربی چه کسی است؟
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تنها چند ساعت تا آغاز دربی ۸۵ باقی مانده است. دیداری حساس که می تواند سرنوشت دو تیم پرسپولیس و استقلال را تا پایان فصل تحت الشعاع قرار دهد.

در حالی که گمانه زنی ها درباره ترکیب دو تیم صورت گرفته است هنوز یک ابهام بزرگ در ترکیب استقلال وجود دارد. صحبت های خصوصی شفر و رحمتی در چند روز اخیر باعث شده تا خیلی ها نسبت به گزینه شماره یک استقلال درون دروازه در بازی روز پنجشنبه شک داشته باشند.

حسینی از هفته ششم به دروازه استقلال آمد و بازی های فوق العاده ای را هم به نمایش گذاشته است. با این حال به خاطر دربی اولی بودنش این احتمال وجود دارد که سرمربی آلمانی به توصیه برخی از مشاورانش برای ریسک نکردن از مهدی رحمتی بهره ببرد.

به گزارش ایلنا، با این حال طبق شنیده ها هنوز حسینی گزینه اول شفر به حساب می آید و به احتمال فراوان او در بازی برابر پرسپولیس از قفس توری تیم آبی پوش پایتخت حفاظت می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: