کد خبر: ۷۴۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۲۲۱
فريبا:
بهتاش فريبا، مديرفني سابق استقلال معتقد است كه اين تيم مي‌‌تواند روز پنج‌شنبه پرسپوليس را در شهرآورد تهران شكست بدهد.
پرسپوليس سرحال نيست، استقلال می‌تواند برنده شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بهتاش فريبا، مديرفني سابق استقلال معتقد است كه اين تيم مي‌‌تواند روز پنج‌شنبه پرسپوليس را در شهرآورد تهران شكست بدهد.
 با فريبا درخصوص شرايط استقلال و مسائل مختلف ديگر صحبت كرد كه او به سؤالات پاسخ داد.

 

پرسپوليس سرحال نيست
فريبا در ابتداي حرف‌هايش به بازي پرسپوليس و استقلال اشاره مي‌كند: من بازي پرسپوليس و نفت را ديدم و معتقدم پرسپوليس الان سرحال نيست. آنها از لحاظ مالكيت توپ يا ايجاد موقعيت شرايط عالي گذشته را ندارند. شايد پرسپوليس خسته است و شايد غيبت چند بازيكن تأثيرگذار بوده است. استقلال اما نسبت به بازي با فولاد نمايش بهتري مقابل نساجي داشت آنها به خوبي زوج‌سازي مي‌كردند و اميد ابراهيمي هم خيلي خوب در ميانه ميدان بازي كرد. وريا غفوري، فرشيد اسماعيلي و خسرو حيدري هم عملكرد خوبي داشتند.

 

پرسپوليس، نساجي نيست

فريبا در قسمت ديگري از حرف‌هايش به استقلال هشدار مي‌دهد: استقلال بايد بداند كه پرسپوليس مثل نساجي نيست. خط جلوي پرسپوليس بسيار كوبنده است و عناصر تهاجمي اين تيم سرعت بالايي دارند. اگر استقلال بتواند ميانه ميدان را بگيرد پرسپوليس را شكست خواهد داد. البته اين را هم فراموش نكنيم كه پرس در زمين حريف بسيار مهم است و در بازي با نساجي پرس خوب قرباني بود كه باعث شد مدافعان اشتباه كنند و استقلال گل بزنند. البته نتيجه شهرآورد قابل پيش‌بيني نيست ولي به هر حال استقلال نبايد در يك‌سوم دفاعي خودش به پرسپوليس فضا بدهد.

 

محروم شدن مسلمان و غفوري

از فريبا درخصوص محروميت مسلمان و غفوري به دليل قليان كشيدن سؤال مي‌كنيم كه او مي‌گويد: به هر حال همه مي‌دانند قليان چقدر مضر است اما بايد طوري فرهنگ‌سازي كنيم تا اين موضع ريشه كن شود. در بحث ورزش هم به هر حال فوتباليست‌ها بايد براي خودشان شخصيت قائل شوند. متأسفانه الان اين موضوع همه‌گير شده و دختران و پسران زيادي هستند كه قليان مي‌كشند. در بحث فوتبال بايد بگويم كه فدراسيون مي‌تواند استعمال دخانيات را در بين موارد دوپينگ قرار دهد تا اين پديده در بين فوتباليست‌ها از بين برود. از طرفي نبايد به هر فردي مجوز بدهند تا قليان دست جوان‌ها بدهد. ما بايد در اين زمينه فرهنگسازي كنيم.

 

دوندگي و تمركز

فريبا در پايان حرف‌هايش مي‌گويد: به نظر من استقلال مي‌تواند برنده شهرآورد باشد و مهم اين است كه در اين بازي با تمركز به ميدان برود. به نظرم دوندگي و تمركز دو فاكتور مهم در شهرآورد است، از طرفي استفاده از موقعيت‌ها بسيار مهم است. شهرآورد مثل بازي‌هاي ديگر نيست كه هر دو تيم 7 موقعيت گل داشته باشند. شايد دو، سه موقعيت با درصدهاي مختلف نصيب هر دو تيم شود و در نهايت تيمي برنده خواهد شد كه از فرصت‌ها استفاده كند. ما استقلالي هستيم و اميدواريم اين تيم برنده شهرآورد شود. به نظر من شرايط روحي استقلال بهتر از پرسپوليس است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: