کد خبر: ۷۴۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۳
روانخواه؛
هافبک مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر در فوتبال اروپا جزو مربیان سنتی و با تجربه به شمار می‌آیند و از جمله مربیان با دانش محسوب نمی شوند.
برانکو و شفر با تجربه هستند نه با دانش/ فقط مسلمان و غفوری قلیان می‌کشند؟به گزارش خبرداغ ، امیدرضا روانخواه در ارتباط با هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت مابین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران اظهار کرد: در طول این سال‌ها کمتر پیش آمده که هر دو تیم دنبال نتیجه مثبت و کسب پیروزی باشند اما دیدار امسال دارای یک نکته متمایز است آنهم اینکه پرسپولیسی‌ها به دنبال حذف از لیگ قهرمانان آسیا به دنبال پیروزی و جبران مافات در شهرآورد هستند و استقلالی‌ها نیز برای نجات از انتهای جدول و فشاری که هواداران بر آنها وارد می‌کنند باید در این دیدار پیروز از میدان خارج شوند.

 

وی ادامه داد: برای اولین بار در طول تاریخ است که دو مربی خارجی به صورت همزمان روی نیمکت دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌نشینند و این مسئله علاوه بر ایجاد تمایز در این دیدار موجب افزایش جذابیت‌های آن خواهد شد و نوید یک بازی خوب را می‌دهد.

 

هافبک مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران همچنین در پاسخ به اینکه چه نتیجه ای را برای هشتاد و پنجمین شهر آورده پایتخت پیش‌بینی می‌کند،گفت: به عنوان یک هوادار استقلال امیدوار هستم که تیم محبوبم برنده شود اما بدانید که پیش‌بینی شهرآورد در ایران یکی از سخت‌ترین پیش‌بینی هاست چرا که هیچ ربطی به موقعیت جدول و بازی قبلی تیم ها ندارد و معتقدم که در شهرآورد دو تیم به یک سطح می رسند و بارها دیده اید که تیم ضعیف در جدول برنده دیدار بوده و استقلال در فصل قبل این مسئله را نشان کرد.

 

روانخواه همچنین در مورد ورود کمیته اخلاق به پرونده استعمال قلیان توسط وریا غفوری و محسن مسلمان پیش از شهر آورد پایتخت، تصریح کرد: همه ما مصرف دخانیات را منع  می‌کنیم و واقعا نباید یک فوتبالیست یا یک ورزشکار یا پدیده ای به نام دود در ارتباط باشد چرا که این دو مسئله کاملا با هم در تضاد هستند و به ویژه در اماکن عمومی در قانون منع شده‌اند.

 

وی ادامه داد: اما متاسفانه ما نیز مسئولانی داریم که نمی‌توانند تصمیمات درست و به موقع اتخاذ کنند و در این مسئله شکی نیست چرا که تجربه ثابت کرده تصمیمات آنها در چنین مقاطع زمانی هیچ کمکی به شرایط نمی کند به طور مثال در این دیدار ببینید که چه اتفاقی یک هفته قبل از شهرآورد پایتخت رخ داده است و در حالی که همه مردم منتظرند کیفیت‌ترین بازی سال را ببینند و از آن لذت ببرند اما درگیر چه حواشی غیرفنی شده اند.

 

هافبک مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه در طول سالیان گذشته خیلی از بازیکنان عکسشان هنگام مصرف قلیان منتشر شده است، گفت: متاسفانه در قانون و در قراردادهای بازیکنان هیچگونه ماده ای نیامده که مصرف دخانیات توسط آنها را منع کند. در ابتدای امر باید توسط فدراسیون فوتبال حکمی صادر که اگر بازیکنی هنگام مصرف دخانیات در اماکن عمومی دیده شود با محرومیت مواجه می‌شود و این حکم را در نهایت به باشگاه‌ها ابلاغ کنند. در حال حاضر  در قانون برخورد با پدیده استعمال دخانیات از جمله قلیان و سیگار پیش‌بینی نشده و متاسفانه نسبت به آن به صورت سلیقه ای برخورد می‌شود.

 

روانخواه با بیان اینکه در حال حاضر خیلی از بازیکنان قلیان مصرف می‌کنند و حتی عکس های بدتری از آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: متاسفانه می‌بینید که برخوردی با اتفاقات مشابه صورت نمی‌گیرد و تنها قبل از دیدارهایى همچون پرسپولیس و استقلال شاهد برخورد با چنین مسائلی هستیم. سوال بنده این است که فقط مسلمان و غفوری قلیان می کشند و فقط این دو بازیکن را داریم که قلیان مصرف می کنند؟ آنهم در حالی که  غفورى مدعی شده است عکس منتشر شده از او در فضای مجازی فوتوشاپ است!

 

وی با بیان اینکه اقدام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مقطع زمانی فعلی بیشتر شبیه اعلام حضور بود، اظهار کرد: اگر کسی بخواهد به فوتبال کمک کند و چنین هدفی داشته باشد قطعاً چنین تصمیمی اتخاذ نمی کند. باید از قبل قانونی وجود داشته باشد و بر اساس آن عمل کرد نه اینکه بخواهیم سلیقه ای و با قانون های من درآوردی کار را پیش ببریم.

 

هافبک مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران همچنین در پاسخ به اینکه بین شفر و برانکو کدام یک مربی موفق تری در دبی خواهند بود، گفت: بنده به شخصیت شفر و برانکو را مربیان با دانشی نمی دانم و آنها جز مربیان با تجربه به شمار می‌آیند. در فوتبال اروپا نیز امثال شفر و برانکو جزو مربیان سنتی اروپایی هستند و مربی نوین محسوب نمی‌شوند. آنها هر آنچه در دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس خواه ند داشت بر اساس تجربه است و هر که بتواند از این تجربه بهتر استفاده کند موفق‌تر خواهد بود. شاید برانکو به دلیل شناخت بهتر نسبت به لیگ برتر فوتبال ایران شرایط بهتری داشته باشد و شفر به دلیل شناخت با مشکلات بیشتری مواجه شود.

 

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: