کد خبر: ۷۴۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۴
با حضور قوام شهیدی؛
همایش مشترک فن‌آوری ایران و گرجستان با مشارکت شرکت‌های فن‌آوری و دانش بنیان ایرانی و گرجی در تفلیس برگزار شد.
همایش فن‌آوری ایران و گرجستان در تفلیس برگزار شد

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، اولین همایش مشترک فن‌آوری ایران و گرجستان با حضور سیدجواد قوام شهیدی، مدیران پارک علم و فن‌آوری یزد، مدیران معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری و همچنین رییس اتاق بازرگانی و مدیران تکنوپارک گرجستان در محل پارک تکنولوژی تفلیس افتتاح شد.

این برنامه با هدف برقراری ارتباط موثر بین بخش‌ها و شرکت‌های فعال دانش‌بنیان دو کشور و همچنین برگزاری نشست مشترک و رو در رو میان ایشان، با حمایت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، سفارت جمهوری ایران در گرجستان و به همت پارک علم و فناوری یزد و پارک تکنولوژی گرجستان تنظیم و برگزار شد.

موضوعات اصلی این نشست فن‌آوری‌های مرتبط با کشاورزی و دامپروری، مهندسی پزشکی و تجهیزات پزشکی، نانو تکنولوژی، ساخت و ساختمان و فن‌آوری اطلاعات و انرژی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: