کد خبر: ۷۴۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۲۲۳
مدیرعامل بانک شهر، جایزه ویژه مشتری مداری را به خود اختصاص داد.
مدیرعامل بانک شهر برگزیده جایزه مدیریت مشتری‌مداری
 در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، دکتر حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک، جایزه ویژه این اجلاس را با رویکرد رضایتمندی مشتری از آن خود کرد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،این همایش با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و  با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی برگزار شد که با توجه به اقدامات و سوابق موفق بانک شهر در زمینه جلب رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، مدیر عامل این بانک، موفق شد تا این جایزه را به خود اختصاص دهد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: