کد خبر: ۷۴۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۳
با حضور دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و رییس شورای سیاست گذاری نمایشگاه تراکنش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل اعضای هیات مدیره بانک ها، مدیران عامل شرکت های پرداخت و میهمانان خارجی، سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش ITE آغاز به کار کرد.
مدیرعامل بانک پارسیان مطرح کرد:اهداف نمایشگاه تراکنش؛ توسعه کسب و کارهای نوین و اشتغال جوانان
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،پرویزیان به عنوان اولین سخنران دراین نمایشگاه، گفت: به کار گیری ابزارهای نو، کاهش هزینه ها، توسعه کسب و کارهای نوین و اشتغال جوانان جزو مهم ترین اهداف این نمایشگاه، جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

با حضور دکتر ندیمی بوشهری، معاون وزیر اقتصاد، دکتر کاتب، عضو هیات رییسه مجلس و دکتر کریمی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، سومین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس شورای سیاست گذاری نمایشگاه تراکنش آغاز به کار کرد. 

دکتر پرویزیان دراین نمایشگاه، در جمع نمایندگان مجلس، مدیران عامل بانک ها و شرکت های پرداخت و دیگر میهمانان داخلی و خارجی گفت: به کار گیری ابزارهای نو، کاهش هزینه ها، توسعه کسب و کار بخش خصوصی و اشتغال جوانان جزو سیاست های این نمایشگاه، جهت تحقق اقتصاد مقامتی است.

وی افزود: به کارگیری ابزارهای نوین برای جبران فرصت های ازدست رفته و کاهش هزینه های آتی جزء لاینفک رفتارهای عقلانی در جهت اقتصاد مقاومتی است که بانک های کشور به عنوان پیشانی نظام اقتصادی کشور در حوزه پرداخت و بانکداری دیجیتالی و موبایلی نقش تعیین کننده ای در این تحولات دارند که افزایش تراکنش ها تا مرز یک و نیم میلیارد نشان از چنین تحولی دارد. 

دکتر پرویزیان درادامه اظهار کرد: توسعه کسب و کار دانش بنیان برآمده از فناوری اطلاعات است که سهم بسزایی در سامان دادن اهداف اشتغال زایی دارد.

او ادامه داد: اعتبار بانک ها مبتنی بر اعتماد مردم است و سیستم پرداخت الکترونیک چنین امکانی را دراختیار ما قرار می دهد . امروزه شفافیت اقتصادی به عنوان یک الزام در ارتباطات بین المللی ضروری است و چنین رویدادی مسلما به این شفافیت کمک خواهد کرد.

رییس شورای سیاست گذاری نمایشگاه تراکنش گفت: کارمزد های شبکه بانکی جزو اولویت هاست که تقاضا دارم نمایندگان مجلس و اصناف کشور کمک کنند تا نسبت به میزان کارمزد های شبکه بانکی بازنگری شود.

او در پایان افزود: امید می‌رود نتیجه این رویداد به نخست بودن درمنطقه به لحاظ نظام پرداخت و هم افزایی و افزایش توان در شرایط خاص منطقه منجر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: