کد خبر: ۷۴۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۱
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مسائلی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، در مجموع نشان داد که درباره مولفه‌های اصلی وفاق وجود دارد و لازم است دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند تا مسیر تصویب آن طی شود.
تشریح جلسه غیرعلنی مجلس با محوریت بودجه سال آینده/ دولت لایحه بودجه را سریع‌تر ارائه کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تشریح مسائل مورد بحث در جلسه دو ساعته غیرعلنی صبح امروز نمایندگان با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در این جلسه غیرعلنی که با حضور آقای نوبخت برگزار شد، درباره مسائل بودجه‌ای صحبت کردیم و نکاتی که باید در بودجه امسال مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نکته مهمتر این‌که در این جلسه درباره این صحبت کردیم که نظام بودجه‌ریزی کشور در سال جاری باید بر اساس چه مبانی و اصولی باشد که آقای نوبخت توضیحاتی ارائه کرده و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نمایندگان نیز نظرات خود را بیان کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسائلی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، در مجموع نشان داد که درباره مولفه‌های اصلی وفاق وجود دارد و لازم است دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند تا مسیر تصویب آن طی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
اضافه کار و شبکاری نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران بیش از مهرماه 1389 الی دی ماه 1392 عقب افتاده است تاکنون پرداخت نکرده است/ چه کسی پاسخگو است؟
این در حالی است که هنوزدرمدت 8 سال است اقدامی برای پرداخت این اضافه کاری و شبکاری صورت نگرفته است و کسی هم پاسخگو نیست
چرا دولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی، مسئولان ومدیران درمدت 8 سال است دراین زمینه اقدامی نمی کنند.
چرا سازمان بازرسی کل کشور درمدت 8 سال است به موضوع رسیدگی نمی کند.
چه دستگاهی باید به این مشکل رسیدگی کند؟
چه کسی به امن موضوع باید رسیدگی کند؟
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: