کد خبر: ۷۴۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۸
نمایندگان در جلسات این هفته کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی مجلس، میزبان وزرای پیشنهادی علوم و نیرو خواهند بود.
جلسات کمیسیون‌های تخصصی و ۳ فراکسیون سیاسی مجلس با حضور وزرای پیشنهادی علوم و نیرو +برنامه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، درحالی که رییس جمهوری روز گذشته در نامه‌ای به هیات رییسه مجلس وزرای پیشنهادی خود برای تصدی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات و نیرو را معرفی کرد، منصور غلامی و رضا اردکانیان در یک هفته پرکار میهمان جلسات کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی مجلس خواهند بود.

بر این اساس درحالی که بنابه گفته یکی از نمایندگان فراکسیون امید مجلس، رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو صبح امروز در جلسه این فراکسیون حاضر شده است، امیدی‌ها پس از اتمام جلسه علنی امروز نیز میزبان منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم خواهند بود.

این درحالی است که غلامی احتمالاً پس از اتمام جلسه با نمایندگان اصلاح‌طلب، راهی فراکسیون نمایندگان ولایی خواهد شد تا با اصولگرایان مجلس نیز رایزنی کند.

این درحالی است که رضا اردکانیان پس از حضور در جلسه صبح روز دوشنبه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، در ادامه روز نیز میهمان جلسات فراکسیون زنان و کمیسیون انرژی خواهد بود.

در این میان به نظر می‌رسد سخت‌ترین روز کاری وزرای پیشنهادی، سه‌شنبه این هفته باشد که بر این اساس اردکانیان و غلامی قرار است باتوجه عدم برگزاری جلسه علنی و تشکیل جلسات کمیسیون‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر، با حضور در تک تک کمیسیون‌های تخصصی، برنامه‌های خود را تشریح کنند.

فراکسیون مستقلین ولایی نیز روز چهارشنبه میزبان هر دو وزیر پیشنهادی خواهد بود تا اعضای این فراکسیون از نزدیک در جریان برنامه‌های اردکانیان و غلامی قرار بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: