کد خبر: ۷۴۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۹
سرکنسولگری ایران در اربیل در پی تعرض عده‌ای به این مکان دیپلماتیک در اقلیم کردستان عراق، بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه سرکنسولگری ایران در اربیل در پی تعرض روز جمعهسرکنسولگری ایران در اربیل در پی تعرض عده‌ای به این مکان دیپلماتیک در اقلیم کردستان عراق، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در این بیانیه آمده است: عده‌ای عصر روز جمعه همزمان با تعطیلی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، تحت تاثیر اغراض سیاسی، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اربیل را مورد تعرض قرار دادند.

بی‌شک مردم شریف اربیل که نبرد جانانه پاسداران ایرانی در مقابله با گروهک ترویستی داعش و شهادت شهیدان رضا نقشی و سعیدشعبان را در یاد و خاطره خود دارند از اینگونه اقدامات مبرا هستند.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن تعرض به نمایندگی، وظایف مقامات اقلیم در حفظ و حراست از نمایندگی دیپلماتیک و هموطنان را یاد آوری کرده و از ابراز تاسف شدید مسئولان سیاسی، حکومتی، سران عشایر و طوایف، اساتید دانشگاه و علما، نمایندگان مجلس، آحاد مردم شریف و باوفای اقلیم کردستان عراق، موصل، کرکوک و هموطنان مقیم در اقلیم کردستان عراق قدردانی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: