کد خبر: ۷۴۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۵۲۹
نخست وزیر دولت مستعفی یمن مدعی توقیف یک قایق ایرانی شد مدعی شد که یک قایق ایرانی با ۱۹ خدمه در نزدیکی جزایر «سقطری» توقیف شده است.
نخست وزیر دولت مستعفی یمن: توقف یک قایق ایرانی در اقیانوس هنددولت مستعفی یمن روز شنبه مدعی شد یک قایق ایرانی در نزدیکی سواحل یمن توقیف شده است.

به گزارش  خبرداغ به نقل از فارس، «احمد عبید بن دغر» نخست‌وزیر دولت مستعفی یمن در صفحه توییتر خود ادعا کرد که یک قایق ایرانی به 19 خدمه در نزدیکی سواحل «سقطری» (سوکوترا) واقع در دریای عرب توقیف شده است.

هیات دولت مستعفی یمن به ریاست احمد بن دغر امروز در شهر عدن واقع در جنوب یمن، عملیات توقیف قایق را بررسی کردند و تحقیقات درباره جزئیات محموله ادامه دارد.

به گفته بن دغر، این قایق توسط «ماهیگیران» جزیره «عبدالکوری» توقیف شده است. مجمع‌الجزایر سقطری در دهانه خلیج عدن واقع شده و تحت حاکمیت یمن قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: