کد خبر: ۷۴۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۹
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه:
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: محدودیت‌هایی که درباره خاتمی گفته می‌شود همان‌هاست که سال ۸۹ تصویب شده و چیز جدیدی نیست.
محدودیت‌های رییس دولت اصلاحات چیز جدیدی نیست؛ همان‌هاست که سال ۸۹ تصویب شد/ این آقا در سال ۸۸ یکی از محورهای فتنه بود/ اگر این افراد توبه کنند نظام آنها را سوار بر «کشتی نجات» خواهد کرد/ الان هم هر چند دیر شده لیکن راه برای محکوم کردن فتنه باز استجانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: محدودیت‌هایی که درباره خاتمی گفته می‌شود همان‌هاست که سال ۸۹ تصویب شده و چیز جدیدی نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»،، سردار حسین نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان فرهنگی کشور که در مشهد گردهم آمده بودند در سخنانی شناخت دشمن و صحنه نبرد را لازمه حرکت خواص در جامعه دانست و گفت: در 39 سال بعد از انقلاب تا امروز با مثلث آمریکا و متحدانش، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی مقابل بودیم در واقع مثلث «زر و زور و تزویر» در این مدت هم ما آنان را خوب شناختیم و هم آنان ما را، آنان روزبه‌روز پیچیده‌تر شدند، ما روزبه‌روز قوی‌تر، آنان روزبه‌روز روش‌هایشان پیچیده‌تر شد و ما روزبه‌روز آزموده‌تر شدیم.

وی به نقش جمهوری اسلامی در برهم زدن معادلات استکباری اشاره کرد و افزود: طرح خاورمیانه بزرگ طرح مصوب آمریکایی‌هاست که ما مانع اجرای این طرح در منطقه شدیم، بنا بود تا محور اتحاد، رژیم صهیونیستی، ارتجاع عرب باشد اما جمهوری اسلامی اجازه نداد چنین طرحی در منطقه پیاده شود.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اوباما دو سال پیش در نامه‌ای به اجلاس هرتزلیا در جواب این‌ که چرا برجام را امضا کرده می‌گوید «امروز اگر اسرائیل به یکی از مراکز هسته‌ای ایران حمله کند، حزب‌الله و حماس مثل دو ناو هواپیمابر بالای سر اسرائیل هستند و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنند» این‌ که برخی تهدید جنگ آمریکا را مطرح می‌کنند با "اذهان جامعه" بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از این‌که در خلیج‌ فارس با ما درگیر شوند، فراری هستند آن‌ هم به خاطر یک جمله که رهبری فرمودند که «دیگر دوران بزن و در رویی تمام شد، اگر کسی با ما برخوردی شروع کند، ممکن است شروع‌کننده آنان باشند اما پایان برخورد با آنان نیست».

سردار نجات اضافه کرد: علت این‌که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حاضر شدند در قضیه برجام با ما مذاکره کنند این بود که 10 سال مداوم علیه ما قطعنامه و تحریم صادر کردند و ما در طول این سال‌ها غنی‌سازی خود را افزایش دادیم ما را تحریم کردند، قدرتمندتر شدیم، اگر به غنی‌سازی 20 درصد نمی‌رسیدیم، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حاضر به نشستن پای میز مذاکره نبودند، آنچه دشمن را وادار به تسلیم در برابر ما می‌کند، «قدرت نظام جمهوری اسلامی» است.

وی به اهمیت اتکا و اعتماد به وعده الهی اشاره و اظهار کرد: رهبری فرمودند که «قوم موسی با موسی از شهر خارج شدند، لشکریان فرعون آنان را تعقیب کردند، دیدند جلویشان رود نیل است، پشت سرشان نیز لشکریان فرعون، گفتند همه کشته می‌شویم، حضرت فرمودند خداوند با ما است و ما را هدایت می‌کند. مقام معظم رهبری فرمودند که امروز نیز من به شما می‌گویم خدا با ما است، نباید ترسید».

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌ که هر جا در مقابل دشمن ایستادیم، پیروز بودیم، گفت: در تحولات اخیر منطقه، همه قدرت‌های دنیا جمع شدند و گفتند بشار اسد باید 6 ماهه برود و آمریکایی‌ها نیز گفتند مذاکره می‌کنیم به شرطی که ایران نباشد در حالی‌ که امروز همه آنان می‌گویند «هیچ اتفاقی در سوریه بدون حضور ایران نمی‌افتد».

وی افزود: در طول 39 سال رویارویی با آمریکایی‌ها، هر جا متحد بودیم هر جا به خدا تکیه کردیم، از دشمن نترسیدیم و پشت سر رهبری ایستادیم پیروز شدیم اما در هر شکست از صدر اسلام تا امروز مرور کنیم یا اختلاف بوده یا پشت سر امام نایستادند یا به تکلیف عمل نکردند.

سردار نجات ادامه داد: آمریکایی‌ها به کمک ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی آمدند و تلاش کردند جنگ بین اسلام و رژیم صهیونیستی را تبدیل به جنگ اسلام با اسلام کنند، جهان اسلام مخالف اسرائیل و طرفدار مردم مظلوم فلسطین بود اما نتیجه اتحاد ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی این‌ شد که جنگ مذهبی جایگزین دشمنی با اسرائیل وآمریکا شد.

وی با بیان این‌که قدرت نظامی جهان اسلام که امروز در مقابل ارتجاع عرب ایستاده، باید صرف مبارزه علیه اسرائیل می‌شد، خاطرنشان کرد: امروز که میزان تصرف داعش در عراق به کمتر از یک منطقه محدود شده و بالغ‌ بر 70 درصد سوریه نیز از وجود داعش پاک‌سازی‌شده، توطئه بعدی آمریکا و رژیم صهیونیستی شروع شد و جنگ مذهبی تبدیل به جنگ قومی شد.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمانی که داعش تا پشت در کاخ بارزانی در اربیل آمد، این جمهوری اسلامی بود که حامی مردم کرد عراق شد و از مردم کرد اربیل در مقابل داعش حمایت کرد، حالا همین بارزانی شده متحد اسرائیل و با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل، تبدیل‌شدن به اسرائیل جدید را شروع کرده است.

وی به تحولات بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: برخی تصور می‌کنند سیاست‌های ترامپ با اوباما متفاوت است، استراتژی آمریکا از دوران اوباما نسبت به جمهوری اسلامی، «تغییر رفتار جمهوری اسلامی و عقب‌نشینی تا مرز براندازی» بود و هست؛ در زمان امضای برجام نیز گفتند مکانیزمی تعبیه‌ شده که ایران از مزایای برجام استفاده نکند و تا یک دهه آینده، جمهوری اسلامی‌خواهیم داشت که در همه سرفصل‌ها مقابل ما عقب‌نشینی خواهد کرد.

سردار نجات ادامه داد: این برجام، برجام یک است، برجام دو راجع به منطقه، برجام سه راجع به موضوع موشکی و برجام چهار نیز راجع به حقوق بشر است در پیوست برجام آمده به ایران توصیه می‌کنیم آزمایش و تحقیقات در مورد موشک‌های بالستیکی که توان حمل کلاهک‌های هسته‌ای دارد، نداشته باشد لیکن در قانون جدید کاتسا هر نوع تولید موشک با هر بردی الی‌ الابد برای جمهوری اسلامی ممنوع شده است.

وی ادامه داد: در آن قانون آمده که رئیس‌ جمهور آمریکا موظف است گزارشی از اقدامات ضد حقوق بشر ایران همچون «رد صلاحیت‌های کاندیداها»، «رد صلاحیت‌های بی‌مورد افراد»، «محروم کردن افراد از ایجاد حزب و گروه» و «دستگیری و بازداشت روزنامه‌نگاران و خبرنگاران» ارائه کند، اگر شورای نگهبان فرضاً آقایی که سابقه جاسوسی داشته، دستش در دست آمریکا است و کاندیدا شد را رد صلاحیت کند، می‌شود اقدام ضد حقوق بشر جمهوری اسلامی!

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که طرح اوباما برای ایران حرکت نرم برای کشاندن ایران پای میز مذاکره بود، گفت: این‌ که می‌گویند ترامپ دیوانه و جنگ‌طلب است، برای اجرای همان استراتژی‌های قبلی است مگر می‌شود حزب قدرتمندی این‌همه برای ریاست جمهوری سرمایه‌گذاری کرده باشد و یک دیوانه را حمایت کنند؟ توقع جنگ از اوباما بود اما از ترامپ نیست چون استراتژی جنگ ندارد او می‌خواهد آمریکا را که یک ببر کاغذی است ماده شیر نشان دهد.

وی تصریح کرد: راه ایستادن و مبارزه با ترامپ، «کوتاه نیامدن» است، اگر شما مقابل ترامپ کوتاه نیامدید و پای مواضع خود ایستادید، هر اقدامی در نقض برجام انجام داد، شما هم به همان اندازه برجام را نقض‌کنید او مجبور می‌شود به تعهدات خود عمل کند، زیرا آمریکایی‌ها هیچ راهی برای مقابله با جمهوری اسلامی جز برجام ندارند، برای این‌ که جلوی روند پیشرفت علمی جمهوری اسلامی را بگیرند، هیچ راهی جز برجام ندارد.

سردار نجات ادامه داد: فرق ترامپ با اوباما این است که ترامپ ظاهر خشنی از خود نشان می‌دهد که ما از او بترسیم، آمریکایی‌ها نه در ایران و نه در هیچ کجای دنیا قدرت جنگ ندارند.

وی استراتژی چهارگانه غرب در داخل کشور را «نفوذ»، «تغییر افکار و باورهای عمومی» و «شرطی کردن مردم ایران نسبت به تحریم‌ها» و «حمایت از یک جریان سیاسی غرب باور واداده» عنوان کرد و گفت: هدف غربی‌ها، نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است، یعنی به دنبال تحصیل‌کرده‌های دانشگاهی و افرادی که در کشور شناخته‌ شده هستند، می‌روند، شیفتگان آمریکا و غرب را که فرهنگ خود را فرهنگ آمریکا می‌دانند شناسایی و جذب و روی رشد آنها سرمایه گذاری می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این افراد، در آینده مدیرکل و مسئول می‌شوند، وقتی به او بگویند در مقابل تهاجم فرهنگی آمریکا باید چه کرد، می‌گوید «اگر قدرت‌های دنیا توانستند آمریکا را شکست دهند، ما هم می‌توانیم»، وقتی به او می‌گویند برای اقتصاد مقاومتی طرح اجرایی بیاور، می‌رود طرح واردات می‌آورد!

وی با بیان این‌که نفوذ یعنی افرادی در دستگاه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نفوذ کرده و نگذارند کشور پیشرفت کند، یادآور شد: شبکه‌ای به اسم رهبران آینده نسل جوان توسط سازمان‌های وابسته به آمریکا ایجاد شده که نخبگان دانشگاهی را شناسایی و ارتباط می‌گیرند، تحت عنوان توانمندسازی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، تحت آموزش قرار می‌گیرند تا در آینده بتوانند از آنان در مسیر اهداف خود استفاده کنند.

سردار نجات در تشریح استراتژی «تغییر افکار و باور عمومی»، خاطرنشان کرد: با استفاده از فضای مجازی، ماهواره و انفعال مسئولان، فضایی ایجاد می‌کنند باورهای عمومی جامعه را تغییر دهند. 24 میلیون مخاطب در ایران از تلگرام استفاده می‌کنند، داعش در تلگرام جریان سازی می‌کند و جریان سلطنت‌طلب از طریق تلگرام در حال سازمان‌دهی فعالیت‌های خود است.

وی با اشاره به اینکه شرطی کردن مردم ایران در مقابل تحریم‌ها سومین برنامه غرب است، بیان کرد: آنها می‌خواهند دو راه پیش روی مردم ما بگذارند یا اینکه شرایط آمریکایی‌ها را بپذیریم و یا اینکه مشکل اشتغال و معیشت برطرف نخواهد شد و از این طریق مردم را مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهند البته مقام معظم رهبری فرمودند"راه سومی نیز وجود دارد و آن این است که به جوانان خود اتکا کنیم" یادم است زمانی چینی‌ها عنوان می‌کردند قدر تحریم‌ها را بدانید آمریکا 20 سال ما را تحریم کرد و به ظرفیت‌های خودمان اتکا کردیم و امروز دومین اقتصاد دنیا هستیم ما نیز باید فرمول اقتصاد مقاومتی را پیاده‌سازی کنیم تا هم تحریم‌های آمریکا را دور بزنیم و هم تبدیل به قدرت اقتصادی شویم.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه حمایت از جریان غربگرا چهارمین برنامه غرب در مقابل ایران است گفت: باید این جریان را شناخت و شناسنامه آنها را نیز بشناسیم. این جریان از زمان امام(ره) به دنبال تغییر مسیر انقلاب در قالب‌هایی مانند جبهه ملی، نهضت آزادی و بنی‌صدر بوده‌اند که پس از رحلت امام(ره) در چند مرکز مانند حلقه کیان، حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب سازماندهی شدند و جریان انحرافی را در انقلاب کلید زدند.

سردار نجات افزود: برای مثال سال 78 قوه قضائیه روزنامه‌ای را توقیف کرد و عده‌ای دانشجو که عدد آنها به 100 نفر نمی‌رسید در خوابگاه کوی دانشگاه تهران به بسته شدن روزنامه اعتراض کردند. معاون وقت سیاسی وزیر کشور، وزیر کشور وقت و وزیر علوم وقت از این جریان حمایت و آن را تبدیل به فتنه کردند. به نحوی که عناصر ضد انقلاب و اراذل و اوباش از این فرصت استفاده کردند، 6 تا 7 روز در خیابان‌ها بودند. همه چیز را به آتش کشیدند و بانک‌ها و موسسات دولتی را غارت کردند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر علوم وقت به جمع متحصنین پیوست و معاون وقت وزیر کشور آنها را راهنمایی می‌کرد. همین جریان، تحصن مجلس ششم را راه انداختند؛ در آن موقع به بهانه رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان توسط شورای نگهبان کشور را دچار بحران کردند. یکی از تئوریسین‌های آنها بعدها گفت: اگر در حمایت از ما 10 هزار نفر به خیابان‌ها می‌آمدند، می‌گذاشتیم انتخابات برگزار شود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: عناصر کلیدی همین تحصن و همان احزابی که ذکر کردم 10 سال بعد محور اصلی فتنه سال 88 شدند. آنها در جزوه 40 صفحه‌ای با آرم حزب مشارکت تحت عنوان «تأملات راهبردی» که در جریان فتنه 88 در دفتر حزب مشارکت پیدا شد، قرار بود از ولایت فقیه عبور کنند و در جلسات خود نیز در مورد این روش بحث می‌کردند. شاهد بودیم که مقام معظم رهبری فرمودند که "فتنه 88 از جنگ تحمیلی هم برای جمهوری اسلامی ایران بدتر بود"، برنامه فتنه‌گران این بود که اگر پیروز شدند مردم را در کف خیابان نگه دارند و خواهان تغییرات اساسی باشند و در صورت شکست نیز به نتیجه انتخابات اعتراض کنند و درخواست ابطال انتخابات را کنند که کردند.

وی با اشاره به اینکه غائله فتنه 88 در 9 دی با حضور گسترده مردم ختم شد، افزود: جریان حصر مربوط به بهمن سال 89 یعنی 20 ماه پس از فتنه و انتخابات ریاست جمهوری است. در این زمان قرار بود فتنه جدیدی شکل بگیرد همان زمان بحث‌های بیداری اسلامی در منطقه اوج گرفته بود و بعضی عناصر شاخص فتنه در نامه‌ای عنوان کردند جنس کار شما (رهبران بیداری اسلامی) از جنس جنبش سبز است.

این مسول امنیتی در سپاه یادآور شد: سران فتنه از مردم خواستند برای حمایت از جنبش‌های منطقه، روز 25 بهمن‌ماه از میدان انقلاب تا آزادی تظاهرات کنند در صورتی که مردم در 22 بهمن 89 حمایت خود را از بیداری اسلامی اعلام کرده بودند. علی‌رغم مخالفت وزارت کشور با این راهپیمایی، با تبلیغات گسترده رادیو‌های بیگانه بیش از سه هزار نفر به خیابان‌ها آمدند که در جریان آن 2 نفر هم شهید شدند و فردای آن روز شاهد بودیم که سران فتنه بیانیه دادند و از جمعیت حاضر در تظاهرات 25 بهمن حمایت کردند و به نیروی انتظامی اهانت کردند و آن موقع بود که شورای عالی امنیت ملی تصمیم به حصر گرفت.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: سران فتنه در این مدت 20 بیانیه و اطلاعیه دادند و در همه موارد هم جمهوری اسلامی را محکوم کردند، در این مقطع نیز دوباره همان افرادی که زندان رفتند و آزاد شدند از چند ماه قبل کمیته‌ای تشکیل دادند که ما نام آن را کمیته احیای فتنه گذاشتیم. اینها ابتدا بحث حصر را مطرح کردند و خواهان رفع حصر شدند اما از آن استقبالی نشد و اکنون نیز بحث محدودیت‌های جدید برای خاتمی را مطرح کرده‌اند و به دنبال ایجاد کمپینی جدید هستند در حالی که محدودیت برای این آقا که در سال 88 یکی از محور های فتنه بود در همان ایام تصویب شد و چیز جدیدی نیست.

سردار نجات با بیان اینکه کمیته احیای فتنه تصمیم گرفته تا مجددا ایشان را محور بازی‌های سیاسی جدید نماید که به وی تذکر داده شد، گفت: البته خاتمی بعدها در جلسات متعدد گفته بود که «تقلب در انتخابات 88 را قبول ندارم و با فراخوان موسوی و کروبی جهت راهپیمایی بهمن 89 مخالفت کرده بودم و بیانیه آنها را هم امضاء نکردم». مقام معظم رهبری از همان دوران فتنه اعلام کردند که نظام جمهوری اسلامی «کشتی نجات» است و اگر این افراد توبه کنند و جریان فتنه و ظلم بزرگ را محکوم کنند، نظام آنها را سوار بر این «کشتی نجات» خواهد کرد الان هم هر چند دیر شده لیکن راه برای محکوم کردن فتنه و آن ظلم بزرگ به نظام باز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۱
ژنرال آمریکایی خبر داد آمریکا به دنبال تشکیل واحدهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی جهت مقابله با ایران رئیس ستاد مرکزی فرماندهی آمریکا گفت به دنبال تشکیل واحدهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی جهت مقابله با ایران هستند.

ژنرال «جوزف ووتل» رئیس ستاد مرکزی فرماندهی ارتش آمریکا گفت واشنگتن در حال تشکیل نیروهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی خاورمیانه جهت مقابله با تهدیدات ایران است.

ووتل طی سخنرانی در 26مین کنفرانس سیاست‌گذاران آمریکایی-عربی در واشنگتن گفت: «آمریکا می‌خواهد به کشورهای عربی برای مقابله با تهدیدات ایران کمک کند.»

به نوشته وبگاه «الشرق الاوسط» وی ضمن «مثال‌زدنی» توصیف کردن همکاری واشنگتن با کشورهای عربی در منطقه، تصریح کرد پنتاگون در تلاش است تا گردان‌های نظامی آمریکایی جدید تشکیل داده و به منطقه اعزام کند.

این ژنرال آمریکایی با تاکید بر تمایل واشنگتن به حفظ روابط با کشورهای عربی، افزود خاورمیانه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای آمریکا برخوردار است .

ووتل گفت این همکاری‌های امنیتی است که روابط سیاسی را نیز درپی دارد و آمریکا هر جایی نیاز ببیند به شرکایش در منطقه کمک نظامی خواهد کرد زیرا این به نفع آمریکا است.

درپاسخ ژنرال نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکایی سگ وحشی کنگره آمریکا درجهان
هشدار به ژنرال حیوان وحشی آمریکایی
به نیروهای آمریکایی درخلیج فارس ومنطقه و حامیانشان پاسخ جدی می دهیم
ریاض را با خاک یکسان می کنیم.
آمریکا جرات رویاروی مستقیم با ایران را ندارد.
هیچ کشوری جرات درگیر شدن با ایران را ندارد.
آمریکا عددی نیست که با بجنگد.
تهدید جدید ایران/ کشورهای عربی را قبل از رژیم صهیونیستی خاکسترمی کنیم!
درپاسخ به دونالد ترامپ حیوان وحشی سگ زنجیری رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک درجهان!
که آمریکایی ها یا اصل مسئله را درک نمی کنند دروغ می گویند یا ازاین موضوع بی اطلاع هستند.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط و شروط تعیین کند.
مسئولان باید امید شان را ازآمریکا وهم پیمانانش قطع کنند وبه مردم دل ببندند.
انتقاد ازسکوت 66 ساله جامعه جهانی دربرابرجنایات صهیونیست ها.
اسرائیل سازمان دهنده اصلی گروه های تروریستی درجهان است. درحالی که این رژیم صهیونیستی ازابتدا تاسیس خود ترور یزم جزء سازمان دهندگان گرو های تروریستی درمنطقه وجهان است.
داعش وحشی با هدایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش وحشی منتسب به آمریکا، رژیم صهیونیستی، وعربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت وپشتیبانی سه کشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
عربستان سعودی سرد مدارتروریسم جهانی است.
سعودی ها اسپانسرتروریسم درایران هستند.
عربستان سعودی حامی مالی تروریست ها
یکشنبه 21 خرداد 1396 مزدوران سودانی با کمک مالی کشورهای عربی جایگزین نیروهای قطری درائتلاف سعودی به سرکردگی آمریکا علیه یمن شدند.
اعتراض مردم آمریکا به حمایت کشورشان ازتروریست ها.
عربستان سعودی درجنگ یمن ازداعش و القاعده کمک گرفته.
دختران جوان آلمانی به سوریه می روند!
زنان اروپایی برای ازدواج به سوریه می روند!!
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاج به سوریه میروند.
بیشتر زنان داعش دختران فرانسوی، انگلیسی وآلمانی هستند.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
غرب قابل اعتماد نیست باید روی پای خود با یستیم.
چه کسی عامل اصلی جنگ هشت ساله ایران وعراق بوده است؟/ آمریکا، غرب و کشورهای عربی جنایتکارشماره یک
چه کسی به صدام سلاح های شیمیایی داده است؟/ آمریکا وغرب
چه کسی ازگروهگ تروریستی منافقین درمدت 38 سال درعراق حمایت کرده است؟/ آمریکا وغرب
ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
نتانیاهو هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آل سعود هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امارات هیچ غلطی نمی تواند.
مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، کویت باید پاسخگوی دخالت آشکار خود درامورکشورها باشند.
آمریکا جنایتکارشماره یک با کمک های مالی کشورهای عربی درمنطقه آدم می کشد.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قراردهد ونه نظامیان سوری را!
مردم دنیا نگران نقش عربستان سعودی وچند کشورعربی جنایتکار درتامین مالی تروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی منافقین، داعش، جنبهه النصره، مخالفان سوری، ازتش آزاد سوریه، شوریشان سوریه، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی هستند.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک هزار5 نظامی سوادنی جنایتکار به یمن اعزام کرد.
تروریسم نتیجه اقدامات آمریکا ومتحدانش است.
دبیرکل سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.
سازمان ملل متحد شریک جنایات آمریکا است.
سازمان ملل متحد شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
سازمان ملل متحد شریک جنایات عربستان سعودی است.
سازمان ملل متحد درجنایت های آمریکا وهم پیمانانش شریک جرم است.
سازمان ملل متحد شریک جرم آمریکا وهم پیمانانش دراین جنایات است.
جنگ بیش از16 سال است درافغانستان، لیبی و عراق تاکنون چهره ننگین آمریکا جنایتکارشماره یک را به جهانیان نشان داد.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکایی ها ازتروریسم درمنطقه حمایت می کنند.
آمریکایی ها هنوز به طور مستقیم ازداعش حمایت می کنند.
درلارهای باد آوده نفتی عربستان سعودی و چند کشور جنایتکارعربی درخدمت تروریست ها وحامیانشان است.
آمریکایی ها ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه حمایت می کنند وهمچنان نیزادامه می دهند.
کمک دوباره آمریکایی ها به داعشی ها درفغانستان
آمریکا با هواپیمای داعشی ها را به افغانستان می برد.
آمریکایی ها از داعش در افغانستان حمایت می کنند

آمریکا برای دستیابی به اهدافش در منطقه در حال حمایت از داعش است.
آمریکا برای دستیابی به اهداف وسیعترش در منطقه در حال حمایت از داعش است.
از زمان ورود داعش به صحنه افغانستان، علیرغم جنایتهایی که آنها مرتکب میشوند هیچ اقدامی علیهشان صورت نگرفته است.
از دو سال پیش تا همین امروز، هر روزه، مردم، رهبران محلی، مقامهای دولتی، رسانهها و دیگران درباره بالگردهای بینشان خارجی صحبت کردهاند که به حمایت تروریستها در سراسر این کشور میروند.
متأسفانه شواهد فراوانی وجود دارند که نشان میدهند که این عناصر افراطی توسط پایگاههای خارجی در داخل افغانستان حمایت میشوند. سوال اینجا است که چرا؟ به چه دلیل؟ و وقتی که این اقدام متوقف نمیشود، پاسخ این است که از این گروه به عنوان ابزار استفاده میشود.
هدف آمریکا از حمایت از داعش در افغانستان، تنها به مقاصدی درباره این کشور مربوط نمیشود و واشنگتن، اهدافی را در منطقه دنبال میکند.
حمایت از داعش در افغانستان مطمئناً اهدافی در افغانستان را دنبال نمیکند. آمریکا حضورش در افغانستان را تثبیت کرده است. بنابراین، دلیلی برای تثبیت خودش در آنجا ندارد و بایستی به دنبال اهدافی فراتر از افغانستان، مانند ایجاد درگیری در منطقه باشد.
که واشنگتن درمدت 7 سال است درسوریه وعراق به جای مبارزه با داعش درحال جنگ با ارتش سوریه، مردم سوریه و دولت سوریه است.
واشنگتن به جای مبارزه با تروریسم با دمشق جنگ می کند.
دولت آمریکا عامل اصلی حمله شیمیایی درادلب و دیگرشهرهای سوریه بوده است.
آمریکا مقصر ومتهم اصلی حمله شیمیایی ادلب است.
آمریکا درمورد گازسارین باید توضیح دهد.
نظام درآمریکا تغییرنکرده است ومانند همیشه حمله کند، می کشد و برای توجیه اقدامتش دروغ می گوید.
آمریکا با هدف حمایت ازتروریسم، درعراق، سوریه، لبنان، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه مداخله می کند.
مدعیان حقوق بشربه نام دموکراسی درمنطقه خاورمیانه وجهان آدمکشی می کنند.
لشکرکشی نظامی آمریکا ازسال 2003 تاکنون به عراق، لیبی، افغانسان ومنطقه مبارزه با تروریسم یک دروغ بزرگ است به خاطرآمریکا جنایتکارشماره یک ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند و نه مبارزه با تروریسم
آمریکا همچنان کمک کنند وحامی اصلی تروریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه است.
آمریکا به حمایت ازتروریست ها ادامه می دهد.
هدف آمریکا ازحمله موشکی به سوریه نشانه پشتیبانی مستقیم ازتروریست هاست.
تجاوز رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال به سوریه نشانه پشتیبانی مستقیم ازتروریست هاست.
درمدت 3 سال است ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا درسوریه وعراق بیش از 5 هزارنفر ازمردم سوریه وعراق توسط ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک قتل عام شدند وهمچنان ادامه می دهد.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک درنابودی عراق وسوریه همدست تروریست های داعش است.
68 غیرنظامی عراقی درحمله هوایی ائتلاف آمریکا به غرب موصل قتل عام شدند.
اعتراف پنتاگون به کشتار105 غیرنظامی درموصل
18 غیرنظامی درحملات جنگنده های آمریکا درغرب رقه سوریه کشته شدند.
کشتارآمریکا درسوریه تمامی ندارد.
اذعان رژیم جنایتکارآل سعود به همدستی به اسرائیل درتجاوز به یمن.
اعتراف عربستان سعودی به مشارکت علنی رژیم صهیونیستی درجنگ یمن.
داعش یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
اقدام عربستان سعودی دربمباران یمن با حمایت رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا شرم آوراست.
شرم آمریکا که رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت اسرائیل جنایتکارشماره یک به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درمدت 3 سال است بمباران می کند.


تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش
یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعشبه گزارش
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای این کشور هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.

وی تاکید کرد که سلاح های کشف شده شامل انواع سلاح های سنگین و متوسط و سبک می شود که برخی از آنها ساخت رژیم اشغالگر است و این علاوه بر صدها موشک و مهمات و سلاح های دیگری که ساخت پیمان ناتو و چندین کشور اروپایی و غربی است.

این فرمانده میدانی افزود: سلاح های کشف شده شامل تجهیزات زرهی و مقادیر زیادی سلاح های ضدزرهی است و این علاوه بر توپ ۱۵۵ میلیمتری با برد ۴۰ کیلومتر که ساخت پیمان ناتو است و تاریخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ ـ آغاز جنگ تروریستم علیه سوریه ـ باز می گردد.

فرمانده میدانی همچنین به کشف مقدار زیادی قطعات یدکی مدرن اشاره کرد که می بایست فقط در اختیار ارتش های منظم باشند، وی افزود: این امر نشانه ای دیگر بر میزان حمایت مستقیم و سازمان یافته از گروه تروریستی داعش توسط برخی کشورهای منطقه ای و بین المللی است که از همان ابتدا از جنگ تروریسم علیه سوریه حمایت کردند.


درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
سخنان نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل شرم آوربود.
این درحالی است که مردم نوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا جنایتکار قتل عام می شوند.
و این درحالی که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
حرف نماینده رژیم صهیونیستی دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باوری می کند نماینده جنایتکارشماره رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد نگران تروریسم درمنطقه خاورمیانه است؟
آمریکا جنایتکارخودش به اسم دفاع ازحقوق بشر، مبارزه با تروریسم ازسال 2003 تاکنون بدترین جنایات را می کند و مرتکب شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 ازهنگام سرنگونی رژیم صدام نوکرخودش ودولت عراق براثرآن هزاران کودک و... جان خود را ازدست دادند هزاران زنان و دختران مورد تجاوز جنایات وحشیانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانت کار و بی عدالت و بی نظم تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اسرائیل بسیارخطرناک ترازداعش است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
رفتاروحشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش و مدعیان حقوق بشربا زنان و دحتران زیبای اسیر درعراق وسوریه!+ ویدئو
دوستان مدعیان حقوق بشرحامی داعش هستند.
نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست.
نماینده بی ادب اسرائیل را درسازمان ملل متحد به رسمیت نمی شناسیم.
ما رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا وعربستان سعودی بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
نتانیاهو حشی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
نباید دربرابرجنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
اسرائیل سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نماینده بی فرهنگ اسرائیل درسازمان ملل یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
کاری می کنم نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل اقدامتش پشیمان شود.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو را می تواند دید.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی مسلمانان است.
امروز خطر رژیم صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
نتانیاهو ازترس ایران به پای آمریکا افتاد.
آمریکا درپی نجات صهیونیست ها دراست.
رژیم صهیونیستی متهم اصلی به کشتارمظلومان ومسلمانان درمنطقه وجهان است.
آل سعود ابزاردست آمریکا واسرائیل است.
اعتراف هولناک دیده بان حقوق بشرازجنایت مشترک آمریکا وعربستان دریمن!
سلاح های شیمیایی ازاسرائیل وارد خاک سوریه می شود.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه گازسارین داده است!
تروریست ها روزانه ازاسرائیل سلاح دریافت می کنند.
اسرائیل به تروریست ها درجنوب سوریه سلاح می دهد.
نتانیاهو با حمایت آمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه جنایت می کند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند.
نتانیاهو با چراغ سبزآمریکا برسرمردم نوازغزه بمب خوشه ای استفاده کرده است.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
سلاح های داعش درعراق، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه ساخت صهیونیست ها است.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
جنایت سازمان یافته توسط آمریکا وهم پیمانانش علیه منطقه، حقوق بشرکجاست.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از66 سال است کودکان را می کشد؟
رژیم صهیونیستی باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
مخالفان سوریه با حمایت آمریکا واسرائیل ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل حامی است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک تروریسم است.
حملات هوایی نظامیان اسرائیلی درمدت 7 سال است نفرت مردم، نوارغزه، لبنان، سوریه ومردم دنیا ازاسرائیل را افزایش می دهد.
رژیم صهیونیستی تروریست پروراست!
سند حمایت نتانیاهوازتروریست های داعش و دیگرگروه تروریستی تکفیری.
داعش های آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، لبنان، عراق و یمن چه می کنند؟
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق، سوریه ومنطقه است.
دست نتانیاهو و آمریکا دریک کاسه است.
حملات هوایی آمریکا واسرائیل برای حمایت ازداعش است.
آمریکا یک دولت تروریستی است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
آمریکا واسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست نتانیاهو به خون منطقه وجهان آغشته است.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 7 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را درمدت 7 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را درمدت 7 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از66 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی تروریسم شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی القاعده شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی داعش شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی جبهه النصره شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی مخالفان سوری شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی شوریشان سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی تروریست ها جارجی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 3 سال است نیروی هوایی رژیم جنایتکارآل سعود دریمن شده است.
اسرائیل درجنایت های تروریست های وسعودی ها شریک جرم است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درسازمان ملل بیندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درسازمان ملل ببندند.
سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است ازکمک های و حمایت های مدعیان حقوق بشر به ترووریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه آگاه است.
مدعیان حقوق بشربجای داعش ونیروهای سوریه را هدف قرارمی دهند.
مدعیان حقوق بشربه جای تروریسم غیرنظامیان سوری را هدف قرارمی می دهند.
مدعیان حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون تروریسم را مدیریت می کنند.
داعش درمدت 7 سال است با حمایت آمریکا وهم پشمانانش نفت را به فلسطین اشغالی می برد. وهمچنان نیزادامه می دهد.
مارزه با رژیم صهیونیستی، دفاع ازمظلومان، مسلمانان و دین اسلام است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است ازتروریست های سوریه حمایت نظامی می کند.
برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک پیمانکاراصلی رژیم کودک کش شده است.
شما چه غلطی درخاک فلسطین اشغالی می کنید؟
شما چه غلطی درخاک لبنان می کنید؟
شما چه غلطی درخاک نوارغزه می کنید؟
شما چه غلطی درخاک سوریه می کنید؟
شما چه غلطی دریمن می کنید؟
شما چه غلطی دراقلیم کردستان عراق می کنید؟
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به طور مستقیم ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ادعای نماینده بی ادب رژیم صهیونیستی درسازمان ملل درباره ایران دروغ است.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیانو داعش را به وجود آورد.
اسرائیل باعث پیدایش داعش شد.
رژیم صهیونیستی با داعش مهربان است.
نتانیاهو به جنایات جنگی درخاورمیانه وجهان باید محاکمه شود.
حملات هوایی اسرائیل به لبنان و سوریه برای حمایت ازداعش است.
اسرائیل درمدت 7 سال شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
رژیم صهیونیستی اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش است.
به تروریست ها وحامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
رژیم جعلی صهیونیستی باید ازخاک فلسطین اشغالی خارج شود.
صهیونیست ها نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت بیش از 300 سال است تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
تروریستم هم با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن، اجرای قانون جنگل بود.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازمردم یمن، سوریه، عراق نوازغره دفاع می کنیم.
نماینده وحشی اسرائیل درسازمان ملل بیش از66 سال است بویی انسانیت نبرده است.
رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی همچنان حامی تروریسم هستند.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و رژیم صهیونیستی یکی هستند.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات اسرائیل را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش اسناد زیادی دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از 66 به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
نتانیاهو وحشی ازحمایت گروه های تروریستی درمنطقه وجهان دست نخواهد کشید.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ دوستان وحشی رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
رژیم صهیونیستی با داعش همدست است.
پشتیبانی نظامی اسرائیل جنایتکار ازعربستان سعودی دریمن.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان سعودی درجنگ یمن.
اسرائیل بیش از66 سال است هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ودیگرگروه های تروریستی ادامه دارد.
ازتباط رژیم صهیونیستی با داعش و دیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
اسرائیلی منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم صهیونیستی است.
مقامات اسرائیلی با دستورحمله به نوارغزه ولبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون 995 بارنوارغزه را باحمایت آمریکا جنایتکاربمباران کردند.
تامین امنیت دولت تروریستی رژیم صهیونیستی همواره اولویت ملی آمریکا جنایتکاربوده است.
آمریکا جنایتکار درمدت 8 سال گذشته، 24 میلیان دلارکمک نظامی دراختیاراسرائیل جنایتکارقرارداده است.
اسرائیل جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل، درباره کمک رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال به تروریست های داعش و تروریست های سوریه باید توضیح دهد.
رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است برای داعش درعراق وسوریه سلاح می فرستاد.
رژیم صهیونیستی پدرواقعی تروریسم درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی یک تروریسم واقعی است.
حملات جنگنده های اسرائیلی درمدت 7 سال است نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه است.
اعتراف سران رژیم صهیونیستی درباره حمایت نتانیاهو ازتروریست ها درسوریه!
آمریکا ازتجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
دخالت نظامی رژیم صهیونیستی درسوریه را محکوک می کند/ ما ازملت سوریه و دولت قانونی اسد حمایت می کنیم.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم نوارغزه!
بمب های ساخت آمریکا وغرب درنوازغزه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به صورت غیرقانونی به درخواست نتانیاهو به سوریه اعزام شدند.
کسی اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
اسرائیل مرتکب جنایت جنگی درمنطقه وجهان شده است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد درپی نجات حامیان تروریسم درمنطقه خاورمیانه است.
امروز عامل اصلی مسلمان کشی درمنطقه و جهان رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا است.
رژیم صهیونیستی درجنگ نوارغزه از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.
حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب سوریه عمدی و با هماهنگی داعش و النصره بود.
آمریکا واسرائیل شریک جنایات جنگی شده اند.
رژیم صهیونیستی بیش از40 سال است کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است.
حمله رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است فقط امنیت تروریسم وتروریست های داعش را تامین می کتد.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا و اسرائیل بوده است.
حمایت آمریکا و اسرائیل ازتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است درسوریه شکست خورد و حالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
دست نتانیاهو درمنطقه وجهان درحمایت ازتروریسم وداعش روشده است.
ازآل سعود و نتانیاهو انتقام می گیریم.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
دوستان نتانیاهو حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی بیش از66 است عامل اصلی رنج کودکان فلسطین است.
اوباما داعش را به جود آورد.
آل سعود داعش را به جود آورد.
نتانیاهو داعش را به جود آورد.
مسئولان قبلی آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را بوجود آوردند.
مدعیان دروغین حقوق بشرداعش را بوجود آوردند.
آمریکا ونوکران درمنطقه داعش را بوجود آوردند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
متهم کردن ایران حامی تروریسم و... ازسوی حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای خودشان درمنطقه خاورمیانه و جهان است.
درخواست ازرسانه ها
خواهش می کنم صدای ما را گوش سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، مدعیان حقوق بشر و حامیان اصلی تروریسم برسانید.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
تاریخ : ۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۱
ژنرال آمریکایی خبر داد آمریکا به دنبال تشکیل واحدهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی جهت مقابله با ایران رئیس ستاد مرکزی فرماندهی آمریکا گفت به دنبال تشکیل واحدهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی جهت مقابله با ایران هستند.

ژنرال «جوزف ووتل» رئیس ستاد مرکزی فرماندهی ارتش آمریکا گفت واشنگتن در حال تشکیل نیروهای نظامی جدید برای اعزام به کشورهای عربی خاورمیانه جهت مقابله با تهدیدات ایران است.

ووتل طی سخنرانی در 26مین کنفرانس سیاست‌گذاران آمریکایی-عربی در واشنگتن گفت: «آمریکا می‌خواهد به کشورهای عربی برای مقابله با تهدیدات ایران کمک کند.»

به نوشته وبگاه «الشرق الاوسط» وی ضمن «مثال‌زدنی» توصیف کردن همکاری واشنگتن با کشورهای عربی در منطقه، تصریح کرد پنتاگون در تلاش است تا گردان‌های نظامی آمریکایی جدید تشکیل داده و به منطقه اعزام کند.

این ژنرال آمریکایی با تاکید بر تمایل واشنگتن به حفظ روابط با کشورهای عربی، افزود خاورمیانه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای آمریکا برخوردار است .

ووتل گفت این همکاری‌های امنیتی است که روابط سیاسی را نیز درپی دارد و آمریکا هر جایی نیاز ببیند به شرکایش در منطقه کمک نظامی خواهد کرد زیرا این به نفع آمریکا است.

درپاسخ ژنرال نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکایی سگ وحشی کنگره آمریکا درجهان
هشدار به ژنرال حیوان وحشی آمریکایی
به نیروهای آمریکایی درخلیج فارس ومنطقه و حامیانشان پاسخ جدی می دهیم
که درصورت مرتکب شدن این اشتباه پاسخ ایران سخت وکوبنده خواهد بود.
پاسخ ایران به آمریکا و متحدان منطقه ای سخت وکوبنده خواهد بود.
ریاض را با خاک یکسان می کنیم.
آمریکا جرات رویاروی مستقیم با ایران را ندارد.
هیچ کشوری جرات درگیر شدن با ایران را ندارد.
آمریکا عددی نیست که با بجنگد.
تهدید جدید ایران/ کشورهای عربی را قبل از رژیم صهیونیستی خاکسترمی کنیم!
بمباران شیمیایی سردشت، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهایی اروپایی، مدعیان دروغین حقوق بشراست.
صدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق نوکرآمریکا وغرب درمدت هشت سال علیه مردم ایران بیش از576 بار ازسلاح های شیمیایی ساخت آمریکا وغرب استفاده کرده است. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
سازمان های بین المللی چرا مقابل تجاوز صدام دیکتاتور با حمایت همه جانبه آمریکا وغرب به ایران سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 1358 تاکنون درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک عامل جنگ، بی ثباتب وناامنی درمنطقه است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا جنایتکاردرجه یک عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارشماره ازسال 2003 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمردم منطقه تاسف باراست.
این درحالی است که مردم منطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط آمریکایی ها جنایتکار و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار قتل عام می شوند.
داعش محصول آمریکا و اسرائیل است.
امروز کسی شک ندارد که داعش محصول آمریکا و اسرائیل است و این توطئه برای افزایش مصونیت رژیم صهیونیستی به وجود آمده، هم اکنون داعش در حال احتضار است و به لطف خداوند و رزمندگان مقاومت کار او رو به اتمام است.



درپاسخ به دونالد ترامپ حیوان وحشی سگ زنجیری رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک درجهان!
که آمریکایی ها یا اصل مسئله را درک نمی کنند دروغ می گویند یا ازاین موضوع بی اطلاع هستند.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط و شروط تعیین کند.
مسئولان باید امید شان را ازآمریکا وهم پیمانانش قطع کنند وبه مردم دل ببندند.
انتقاد ازسکوت 66 ساله جامعه جهانی دربرابرجنایات صهیونیست ها.
اسرائیل سازمان دهنده اصلی گروه های تروریستی درجهان است. درحالی که این رژیم صهیونیستی ازابتدا تاسیس خود ترور یزم جزء سازمان دهندگان گرو های تروریستی درمنطقه وجهان است.
داعش وحشی با هدایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش وحشی منتسب به آمریکا، رژیم صهیونیستی، وعربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت وپشتیبانی سه کشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
عربستان سعودی سرد مدارتروریسم جهانی است.
سعودی ها اسپانسرتروریسم درایران هستند.
عربستان سعودی حامی مالی تروریست ها
یکشنبه 21 خرداد 1396 مزدوران سودانی با کمک مالی کشورهای عربی جایگزین نیروهای قطری درائتلاف سعودی به سرکردگی آمریکا علیه یمن شدند.
اعتراض مردم آمریکا به حمایت کشورشان ازتروریست ها.
عربستان سعودی درجنگ یمن ازداعش و القاعده کمک گرفته.
دختران جوان آلمانی به سوریه می روند!
زنان اروپایی برای ازدواج به سوریه می روند!!
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاج به سوریه میروند.
بیشتر زنان داعش دختران فرانسوی، انگلیسی وآلمانی هستند.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
غرب قابل اعتماد نیست باید روی پای خود با یستیم.
چه کسی عامل اصلی جنگ هشت ساله ایران وعراق بوده است؟/ آمریکا، غرب و کشورهای عربی جنایتکارشماره یک
چه کسی به صدام سلاح های شیمیایی داده است؟/ آمریکا وغرب
چه کسی ازگروهگ تروریستی منافقین درمدت 38 سال درعراق حمایت کرده است؟/ آمریکا وغرب
ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند.
نتانیاهو هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آل سعود هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امارات هیچ غلطی نمی تواند.
مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر، کویت باید پاسخگوی دخالت آشکار خود درامورکشورها باشند.
آمریکا جنایتکارشماره یک با کمک های مالی کشورهای عربی درمنطقه آدم می کشد.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قراردهد ونه نظامیان سوری را!
مردم دنیا نگران نقش عربستان سعودی وچند کشورعربی جنایتکار درتامین مالی تروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی منافقین، داعش، جنبهه النصره، مخالفان سوری، ازتش آزاد سوریه، شوریشان سوریه، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی هستند.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک هزار5 نظامی سوادنی جنایتکار به یمن اعزام کرد.
تروریسم نتیجه اقدامات آمریکا ومتحدانش است.
دبیرکل سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.
رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.
سازمان ملل متحد شریک جنایات آمریکا است.
سازمان ملل متحد شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
سازمان ملل متحد شریک جنایات عربستان سعودی است.
سازمان ملل متحد درجنایت های آمریکا وهم پیمانانش شریک جرم است.
سازمان ملل متحد شریک جرم آمریکا وهم پیمانانش دراین جنایات است.
جنگ بیش از16 سال است درافغانستان، لیبی و عراق تاکنون چهره ننگین آمریکا جنایتکارشماره یک را به جهانیان نشان داد.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکایی ها ازتروریسم درمنطقه حمایت می کنند.
آمریکایی ها هنوز به طور مستقیم ازداعش حمایت می کنند.
درلارهای باد آوده نفتی عربستان سعودی و چند کشور جنایتکارعربی درخدمت تروریست ها وحامیانشان است.
آمریکایی ها ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه حمایت می کنند وهمچنان نیزادامه می دهند.
کمک دوباره آمریکایی ها به داعشی ها درفغانستان
آمریکا با هواپیمای داعشی ها را به افغانستان می برد.
آمریکایی ها از داعش در افغانستان حمایت می کنند

آمریکا برای دستیابی به اهدافش در منطقه در حال حمایت از داعش است.
آمریکا برای دستیابی به اهداف وسیعترش در منطقه در حال حمایت از داعش است.
از زمان ورود داعش به صحنه افغانستان، علیرغم جنایتهایی که آنها مرتکب میشوند هیچ اقدامی علیهشان صورت نگرفته است.
از دو سال پیش تا همین امروز، هر روزه، مردم، رهبران محلی، مقامهای دولتی، رسانهها و دیگران درباره بالگردهای بینشان خارجی صحبت کردهاند که به حمایت تروریستها در سراسر این کشور میروند.
متأسفانه شواهد فراوانی وجود دارند که نشان میدهند که این عناصر افراطی توسط پایگاههای خارجی در داخل افغانستان حمایت میشوند. سوال اینجا است که چرا؟ به چه دلیل؟ و وقتی که این اقدام متوقف نمیشود، پاسخ این است که از این گروه به عنوان ابزار استفاده میشود.
هدف آمریکا از حمایت از داعش در افغانستان، تنها به مقاصدی درباره این کشور مربوط نمیشود و واشنگتن، اهدافی را در منطقه دنبال میکند.
حمایت از داعش در افغانستان مطمئناً اهدافی در افغانستان را دنبال نمیکند. آمریکا حضورش در افغانستان را تثبیت کرده است. بنابراین، دلیلی برای تثبیت خودش در آنجا ندارد و بایستی به دنبال اهدافی فراتر از افغانستان، مانند ایجاد درگیری در منطقه باشد.
که واشنگتن درمدت 7 سال است درسوریه وعراق به جای مبارزه با داعش درحال جنگ با ارتش سوریه، مردم سوریه و دولت سوریه است.
واشنگتن به جای مبارزه با تروریسم با دمشق جنگ می کند.
دولت آمریکا عامل اصلی حمله شیمیایی درادلب و دیگرشهرهای سوریه بوده است.
آمریکا مقصر ومتهم اصلی حمله شیمیایی ادلب است.
آمریکا درمورد گازسارین باید توضیح دهد.
نظام درآمریکا تغییرنکرده است ومانند همیشه حمله کند، می کشد و برای توجیه اقدامتش دروغ می گوید.
آمریکا با هدف حمایت ازتروریسم، درعراق، سوریه، لبنان، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه مداخله می کند.
مدعیان حقوق بشربه نام دموکراسی درمنطقه خاورمیانه وجهان آدمکشی می کنند.
لشکرکشی نظامی آمریکا ازسال 2003 تاکنون به عراق، لیبی، افغانسان ومنطقه مبارزه با تروریسم یک دروغ بزرگ است به خاطرآمریکا جنایتکارشماره یک ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند و نه مبارزه با تروریسم
آمریکا همچنان کمک کنند وحامی اصلی تروریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه است.
آمریکا به حمایت ازتروریست ها ادامه می دهد.
هدف آمریکا ازحمله موشکی به سوریه نشانه پشتیبانی مستقیم ازتروریست هاست.
تجاوز رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال به سوریه نشانه پشتیبانی مستقیم ازتروریست هاست.
درمدت 3 سال است ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا درسوریه وعراق بیش از 5 هزارنفر ازمردم سوریه وعراق توسط ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک قتل عام شدند وهمچنان ادامه می دهد.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک درنابودی عراق وسوریه همدست تروریست های داعش است.
68 غیرنظامی عراقی درحمله هوایی ائتلاف آمریکا به غرب موصل قتل عام شدند.
اعتراف پنتاگون به کشتار105 غیرنظامی درموصل
18 غیرنظامی درحملات جنگنده های آمریکا درغرب رقه سوریه کشته شدند.
کشتارآمریکا درسوریه تمامی ندارد.
اذعان رژیم جنایتکارآل سعود به همدستی به اسرائیل درتجاوز به یمن.
اعتراف عربستان سعودی به مشارکت علنی رژیم صهیونیستی درجنگ یمن.
داعش یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
اقدام عربستان سعودی دربمباران یمن با حمایت رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا شرم آوراست.
شرم آمریکا که رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت اسرائیل جنایتکارشماره یک به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را درمدت 3 سال است بمباران می کند.


تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعش
یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.
کشف سلاح های اسرائیلی در مخفیگاه های داعشبه گزارش
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای این کشور هنگام پاکسازی شهر المیادین در جنوب شرق دیرالزور، مقادیر زیادی سلاح های اسرائیلی کشف کردند.

وی تاکید کرد که سلاح های کشف شده شامل انواع سلاح های سنگین و متوسط و سبک می شود که برخی از آنها ساخت رژیم اشغالگر است و این علاوه بر صدها موشک و مهمات و سلاح های دیگری که ساخت پیمان ناتو و چندین کشور اروپایی و غربی است.

این فرمانده میدانی افزود: سلاح های کشف شده شامل تجهیزات زرهی و مقادیر زیادی سلاح های ضدزرهی است و این علاوه بر توپ ۱۵۵ میلیمتری با برد ۴۰ کیلومتر که ساخت پیمان ناتو است و تاریخ ساخت آن به سال ۲۰۱۱ ـ آغاز جنگ تروریستم علیه سوریه ـ باز می گردد.

فرمانده میدانی همچنین به کشف مقدار زیادی قطعات یدکی مدرن اشاره کرد که می بایست فقط در اختیار ارتش های منظم باشند، وی افزود: این امر نشانه ای دیگر بر میزان حمایت مستقیم و سازمان یافته از گروه تروریستی داعش توسط برخی کشورهای منطقه ای و بین المللی است که از همان ابتدا از جنگ تروریسم علیه سوریه حمایت کردند.


درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
سخنان نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل شرم آوربود.
این درحالی است که مردم نوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا جنایتکار قتل عام می شوند.
و این درحالی که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
حرف نماینده رژیم صهیونیستی دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باوری می کند نماینده جنایتکارشماره رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد نگران تروریسم درمنطقه خاورمیانه است؟
آمریکا جنایتکارخودش به اسم دفاع ازحقوق بشر، مبارزه با تروریسم ازسال 2003 تاکنون بدترین جنایات را می کند و مرتکب شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 ازهنگام سرنگونی رژیم صدام نوکرخودش ودولت عراق براثرآن هزاران کودک و... جان خود را ازدست دادند هزاران زنان و دختران مورد تجاوز جنایات وحشیانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانت کار و بی عدالت و بی نظم تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا بسیارخطرناک ترازداعش است.
اسرائیل بسیارخطرناک ترازداعش است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درمنطقه است.
رفتاروحشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش و مدعیان حقوق بشربا زنان و دحتران زیبای اسیر درعراق وسوریه!+ ویدئو
دوستان مدعیان حقوق بشرحامی داعش هستند.
نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست.
نماینده بی ادب اسرائیل را درسازمان ملل متحد به رسمیت نمی شناسیم.
ما رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم.
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا وعربستان سعودی بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
نتانیاهو حشی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
نباید دربرابرجنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
اسرائیل سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نماینده بی فرهنگ اسرائیل درسازمان ملل یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
کاری می کنم نماینده رژیم صهیونیستی درسازمان ملل اقدامتش پشیمان شود.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو را می تواند دید.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم صهیونیستی دشمن تاریخی مسلمانان است.
امروز خطر رژیم صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
نتانیاهو ازترس ایران به پای آمریکا افتاد.
آمریکا درپی نجات صهیونیست ها دراست.
رژیم صهیونیستی متهم اصلی به کشتارمظلومان ومسلمانان درمنطقه وجهان است.
آل سعود ابزاردست آمریکا واسرائیل است.
اعتراف هولناک دیده بان حقوق بشرازجنایت مشترک آمریکا وعربستان دریمن!
سلاح های شیمیایی ازاسرائیل وارد خاک سوریه می شود.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه گازسارین داده است!
تروریست ها روزانه ازاسرائیل سلاح دریافت می کنند.
اسرائیل به تروریست ها درجنوب سوریه سلاح می دهد.
نتانیاهو با حمایت آمریکا درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه جنایت می کند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی با چراغ سبزآمریکا درمنطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند.
نتانیاهو با چراغ سبزآمریکا برسرمردم نوازغزه بمب خوشه ای استفاده کرده است.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
سلاح های داعش درعراق، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه ساخت صهیونیست ها است.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
جنایت سازمان یافته توسط آمریکا وهم پیمانانش علیه منطقه، حقوق بشرکجاست.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از66 سال است کودکان را می کشد؟
رژیم صهیونیستی باید درمورد گازسارین توضیح دهد.
مخالفان سوریه با حمایت آمریکا واسرائیل ازسلاح شیمیایی استفاده کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
آمریکا ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل ازداعش نفت می خرد.
اسرائیل حامی است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک تروریسم است.
حملات هوایی نظامیان اسرائیلی درمدت 7 سال است نفرت مردم، نوارغزه، لبنان، سوریه ومردم دنیا ازاسرائیل را افزایش می دهد.
رژیم صهیونیستی تروریست پروراست!
سند حمایت نتانیاهوازتروریست های داعش و دیگرگروه تروریستی تکفیری.
داعش های آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، لبنان، عراق و یمن چه می کنند؟
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
آمریکا متهم به حمایت ازداعش درعراق، سوریه ومنطقه است.
دست نتانیاهو و آمریکا دریک کاسه است.
حملات هوایی آمریکا واسرائیل برای حمایت ازداعش است.
آمریکا یک دولت تروریستی است.
اسرائیل یک دولت تروریستی است.
آمریکا واسرائیل قوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
دست نتانیاهو به خون منطقه وجهان آغشته است.
مجروحان داعش درفلسطین اشغالی درمان می شوند + عکس
مجروجان داعش و دیگرگروهای تروریستی درمدت 7 سال است درفلسطین اشغالی درمان می شوند.
تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به جود آورید.
القاعده را شما ایجاد کردید.
القاعده را شما به جود آورید.
داعش را شما ایحاد کردید.
داعش را شما به جود آورید.
جبهه النصره را شما ایجاد کردید.
جبهه النصره را شما به جود آورید.
ارتش آزاد سوریه را شما ایجاد کردید.
ارتش آزاد سوریه را شما به جود آورید.
مخالفان سوریه را شما ایجاد کردید.
مخالفان سوریه را شما به جود آوردید.
شوریشان سوریه را شما ایجاد کردید.
شوریشان سوریه را شما به جود آورید.
تکفتری ها منطقه را شما ایجاد کردید.
تکفیری ها را شما به جود آورید.
تروریست ها خارجی را شما ایجاد کردید.
تروریست ها خارجی را شما به جود آورید.
تروریست های سوریه را درمدت 7 سال است شما ایجاد کردید.
تروریست های سوریه را درمدت 7 سال است شما به جود آورید.
شما بیش از66 سال است مرتکب جنایت علیه بشریت درفلسطین شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درنوارغزه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درلبنان شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
شما مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
شما مرتکب قتل عام نسل کشی مظلومان و مسلمانان، درمیانمارشده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی تروریسم شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی القاعده شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی داعش شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی جبهه النصره شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی مخالفان سوری شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی شوریشان سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است نیروی هوایی تروریست ها جارجی درسوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 3 سال است نیروی هوایی رژیم جنایتکارآل سعود دریمن شده است.
اسرائیل درجنایت های تروریست های وسعودی ها شریک جرم است.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درسازمان ملل بیندند.
ازشورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهد که دهان سگ هارشان را درسازمان ملل ببندند.
سازمان ملل متحد ازکمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 7 سال است ازکمک های و حمایت های مدعیان حقوق بشر به ترووریست های داعش درعراق وسوریه ومنطقه آگاه است.
مدعیان حقوق بشربجای داعش ونیروهای سوریه را هدف قرارمی دهند.
مدعیان حقوق بشربه جای تروریسم غیرنظامیان سوری را هدف قرارمی می دهند.
مدعیان حقوق بشر ازسال 2003 تاکنون تروریسم را مدیریت می کنند.
داعش درمدت 7 سال است با حمایت آمریکا وهم پشمانانش نفت را به فلسطین اشغالی می برد. وهمچنان نیزادامه می دهد.
مارزه با رژیم صهیونیستی، دفاع ازمظلومان، مسلمانان و دین اسلام است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است ازتروریست های سوریه حمایت نظامی می کند.
برخی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک پیمانکاراصلی رژیم کودک کش شده است.
شما چه غلطی درخاک فلسطین اشغالی می کنید؟
شما چه غلطی درخاک لبنان می کنید؟
شما چه غلطی درخاک نوارغزه می کنید؟
شما چه غلطی درخاک سوریه می کنید؟
شما چه غلطی دریمن می کنید؟
شما چه غلطی دراقلیم کردستان عراق می کنید؟
رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به طور مستقیم ازسال 2003 تاکنون ازتروریسم حمایت می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ادعای نماینده بی ادب رژیم صهیونیستی درسازمان ملل درباره ایران دروغ است.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیانو داعش را به وجود آورد.
اسرائیل باعث پیدایش داعش شد.
رژیم صهیونیستی با داعش مهربان است.
نتانیاهو به جنایات جنگی درخاورمیانه وجهان باید محاکمه شود.
حملات هوایی اسرائیل به لبنان و سوریه برای حمایت ازداعش است.
اسرائیل درمدت 7 سال شریک جنایات تروریست های تکفیری درسوریه است.
رژیم صهیونیستی اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش است.
به تروریست ها وحامیانشان پاسخ جدی می دهیم.
رژیم جعلی صهیونیستی باید ازخاک فلسطین اشغالی خارج شود.
صهیونیست ها نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت بیش از 300 سال است تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
سگ وحشی کره شمالی با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
تروریستم هم با شرفترازاین صهیونیست ها هستن.
حمله رژیم صهیونیستی به نوارغزه، لبنان، سوریه ویمن، اجرای قانون جنگل بود.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازمردم یمن، سوریه، عراق نوازغره دفاع می کنیم.
نماینده وحشی اسرائیل درسازمان ملل بیش از66 سال است بویی انسانیت نبرده است.
رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی همچنان حامی تروریسم هستند.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و رژیم صهیونیستی یکی هستند.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات اسرائیل را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش اسناد زیادی دارد.
رژیم صهیونیستی بیش از 66 به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
نتانیاهو وحشی ازحمایت گروه های تروریستی درمنطقه وجهان دست نخواهد کشید.
چه کسانی داعش را به وجود آوردند/ دوستان وحشی رژیم صهیونیستی حامی داعش هستند.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
رژیم صهیونیستی با داعش همدست است.
پشتیبانی نظامی اسرائیل جنایتکار ازعربستان سعودی دریمن.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان سعودی درجنگ یمن.
اسرائیل بیش از66 سال است هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ودیگرگروه های تروریستی ادامه دارد.
ازتباط رژیم صهیونیستی با داعش و دیگرگروه های تروریستی آشکاراست.
اسرائیلی منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم صهیونیستی است.
مقامات اسرائیلی با دستورحمله به نوارغزه ولبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون 995 بارنوارغزه را باحمایت آمریکا جنایتکاربمباران کردند.
تامین امنیت دولت تروریستی رژیم صهیونیستی همواره اولویت ملی آمریکا جنایتکاربوده است.
آمریکا جنایتکار درمدت 8 سال گذشته، 24 میلیان دلارکمک نظامی دراختیاراسرائیل جنایتکارقرارداده است.
اسرائیل جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل، درباره کمک رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال به تروریست های داعش و تروریست های سوریه باید توضیح دهد.
رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است برای داعش درعراق وسوریه سلاح می فرستاد.
رژیم صهیونیستی پدرواقعی تروریسم درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی یک تروریسم واقعی است.
حملات جنگنده های اسرائیلی درمدت 7 سال است نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه است.
اعتراف سران رژیم صهیونیستی درباره حمایت نتانیاهو ازتروریست ها درسوریه!
آمریکا ازتجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
دخالت نظامی رژیم صهیونیستی درسوریه را محکوک می کند/ ما ازملت سوریه و دولت قانونی اسد حمایت می کنیم.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم نوارغزه!
بمب های ساخت آمریکا وغرب درنوازغزه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه اسرائیل عمل نمی کند.
نیروهای آمریکایی به صورت غیرقانونی به درخواست نتانیاهو به سوریه اعزام شدند.
کسی اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
اسرائیل مرتکب جنایت جنگی درمنطقه وجهان شده است.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد درپی نجات حامیان تروریسم درمنطقه خاورمیانه است.
امروز عامل اصلی مسلمان کشی درمنطقه و جهان رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا است.
رژیم صهیونیستی درجنگ نوارغزه از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.
حمله جنگنده های اسرائیلی به جنوب سوریه عمدی و با هماهنگی داعش و النصره بود.
آمریکا واسرائیل شریک جنایات جنگی شده اند.
رژیم صهیونیستی بیش از40 سال است کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است.
حمله رژیم صهیونیستی به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های سوریه شده است.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است فقط امنیت تروریسم وتروریست های داعش را تامین می کتد.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
قدرت گرفتن القاعده دریمن با کمک آمریکا و اسرائیل بوده است.
حمایت آمریکا و اسرائیل ازتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است درسوریه شکست خورد و حالا به اقلیم کردستان عراق چشم دارد.
دست نتانیاهو درمنطقه وجهان درحمایت ازتروریسم وداعش روشده است.
ازآل سعود و نتانیاهو انتقام می گیریم.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
اسرائیل ازتکفیری ها بدتراست.
دوستان نتانیاهو حامی داعش هستند.
رژیم صهیونیستی بیش از66 است عامل اصلی رنج کودکان فلسطین است.
اوباما داعش را به جود آورد.
آل سعود داعش را به جود آورد.
نتانیاهو داعش را به جود آورد.
مسئولان قبلی آمریکا جنایتکارشماره یک داعش را بوجود آوردند.
مدعیان دروغین حقوق بشرداعش را بوجود آوردند.
آمریکا ونوکران درمنطقه داعش را بوجود آوردند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا وهم پیمانانش عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
متهم کردن ایران حامی تروریسم و... ازسوی حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای خودشان درمنطقه خاورمیانه و جهان است.
درخواست ازرسانه ها
خواهش می کنم صدای ما را گوش سازمان های بین المللی، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر، مدعیان حقوق بشر و حامیان اصلی تروریسم برسانید.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
تاریخ مخابره : ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۹
رودا؛
ادعای رئیس سیا علیه ایران
رییس سازمان سیا مدعی شد که ایران مرکز مشکلات خاورمیانه است.

به نقل از رودا، مایک پامپئو، رییس سازمان سیا آمریکا در گزافهگویی جدید خود علیه ایران گفت: ایران در مرکز بسیاری از مشکلات و تنشها در خاورمیانه است.

وی افزود: ایران بر حزبالله لبنان، حوثیهای یمن و شبهنظامیان شیعه نفوذ دارد. شما امروز میتوانید نفوذ و تاثیر ایران در شمال عراق را ببینید.

پامپئو ادامه داد: چیزی که رئیس جمهوری درباره توافق از ما خواست این بود که بتوانیم مطمئن شویم هیچ راهی برای ایران وجود ندارد که به سلاح هستهای برسد. نمیخواهیم ایران یک کره شمالی دیگر شود. توافق ما را در یک موقعیت بهتر از موضع بازرسی سایتهای مشکوک ایران قرار داد اما به یاد داشته باشیم که ایران در سالهای گذشته نشان داد با برنامه مخفیانه، ما را تهدید کرده است، برنامه موشکی یا اتمی یکی از اقدامات آنهاست.

ایسنا
111


تاریخ مخابره : ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۳
استقبال سعودی ها و بحرینی ها از سیاست ضد ایرانی ترامپ
هماهنگ کننده سیاسی هیئت دیپلماتیک سعودی در سازمان ملل متحد گفت: از راهبرد ترامپ در قبال ایران استقبال می کنیم.

منال رضوان در نشستی که با موضوع بررسی اوضاع خاورمیانه برگزار شده بود گفت: در مورد سوریه باید بگویم عربستان از تلاش هایی که اردن، آمریکا، روسیه برای دستیابی به منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه به عمل آورده اند قدردانی می کند و امیدوار است که این همکاری منجر به ایجاد مناطق پرواز ممنوع در سوریه شود تا از این طریق از غیرنظامیان حمایت صورت گیرد و سریعاً در سراسر سوریه آتش بس برقرار شود.

نماینده عربستان مدعی شد: در همین چارچوب ما بر حمایت خود از راهبردی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد پس زدن خطر ایران تروریستی در سوریه و در تمامی منطقه ارائه کرده تایید می کنیم. پیشتر عربستان از توافق هسته ای حمایت کرده است چرا که به ضرورت جلوگیری از گسترش تسلیحات کشتار جمعی در منطقه و جهان ایمان داشتیم. ما از دیدگاه دولت آمریکا در قبال ایران و پایبندیش برای همکاری با همپیمانان آمریکا جهت مقابله با سیاست های ایران استقبال می کنیم.

همچنین نماینده بحرین در سازمان ملل متحد نیز از سیاست های رئیس جمهور آمریکا در برابر ایران حمایت کرد.

نماینده بحرین در سازمان ملل گفت: ما از گام های مثبت و مهمی که اخیرا تشکل های فلسطینی فتح و حماس برداشتند و جدایی را کنار گذاشتند و منافع عالی فلسطین را در نظر گرفتند و در مسیر کار مسالمت آمیز و به دور از خشونت گام برداشتند استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: دولت بحرین همچنین از سیاست های درست و دقیق اتخاذ شده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در برابر ایران و اشتیاق شدید آن برای جلوگیری از گسترش ناآرامی و مقابله با صدور تروریسم تقدیر می کند.


العالم
106


تاریخ مخابره : ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۹
اتهامزنی گستاخانه شاهزاده سعودی به ایران
وزیر سابق سرویس اطلاعات رژیم سعودی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.


وزیر سابق سرویس اطلاعات رژیم سعودی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

ترکی الفیصل شامگاه پنجشنبه طی سخنرانی خود در واشنگتن، ایران را متهم به اشغال جزایر سهگانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی در خلیج فارس متهم کرد.

وی همچنین مدعی شد که ایران در امور داخلی کشوهای مانند عراق، سوریه، یمن و بحرین دخالت میکند.

وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی گفت: «همه تلاشها برای اصلاح رفتار ایران، بیفایده بود».

وی در مورد بحران قطر و تحریم این کشور به وسیله عربستان، مصر، بحرین و امارات گفت که امیدوار است بحران فعلی، قطر را به سمت انسجام کشورهای عربی خلیج فارس بازگرداند.

الفیصل بدون اینکه اشارهای به نقش عربستان در ترویج اقدامات تروریستی و افراطی اشاره کند، مدعی شد که «تروریسم تنها به داعش و القاعده محدود نمیشود و ایران از گروههای افراطی در عراق، سوریه و لبنان حمایت می کند».

ترکی الفیصل که از شخصیتهای صاحب نفوذ عربستان بهشمار میرود، همکاری نزدیکی با گروهک منافقین دارد و پای ثابت گردهماییهای سالانه منافقین است.

فارس
202

تاریخ مخابره : ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۰
نماینده کنگره آمریکا در گفتگو با سی ان ان؛
چرا از حامیان داعش حمایت میکنیم؟/ لغو برجام به نفع آلسعود!
تولسی گابارد: «رابطه متناقض "جنگ با تروریسم" و "سیاست دولت آمریکا در قبال عربستان سعودی" چگونه قابل توجیه است...»

"تولسی گابارد" نماینده مجلس آمریکا ضمن مصاحبه با شبکه خبری "سی ان ان" (CNN) به انتقاد از سیاست های دروغین و دوگانه دولت آمریکا در مبارزه با تروریسم پرداخته است. خانم گابارد دو ویدئو از این مصاحبه را در صفحه توییتر رسمی خود منتشر کرده است.

این نماینده مجلس آمریکا ابتدا به کشته شدن سربازهای آمریکایی در کشور آفریقایی "نیجر" تحت عنوان مبارزه با تروریسم پرداخته و عنوان می کند ادعای دولت آمریکا در مبارزه با تروریسم، کاملا با حمایت ایالات متحده از عربستان سعودی که متناقض است.

نماینده مجلس آمریکا عنوان می کند:
«قلب من با خانواده برادرانمان [سربازهای ارتش آمریکا] که هزینه اصلی این جنگ را می پردازند همدرد است. هرچند تحقیقات در رابطه با کشته شدن این افراد در حال انجام است اما سؤالی که باید از دولت آمریکا پرسیده شود و سؤال مردم آمریکا است، آن است که نیروهای آمریکایی در نیجر چه می کنند، هدف از این عملیات چیست؟ استراتژی کلی آنچه جنگ علیه تروریسم خوانده می شود چیست؟


Flash version 9,0 or greater is required
You have no flash plugin installed
Click here to download latest version

از یک سو ما مردان و زنان جوان آمریکایی را داریم که زندگی خود را برای کشورشان در مخاطره قرار می دهند، ما مالیاتی که مردم آمریکا داده اند را در مناطق مختلف جهان صرف می کنیم تا از جنگ با تروریسم حمایت کنیم.
از سوی دیگر شاهد آن هستیم که دولت ترامپ شراکت و اتحاد خود با عربستان سعودی را دوبرابر کرده است؛ یعنی کشوری که حامی و پشتیبان این گروه های تروریستی مانند داعش و القاعده است؛ این تناقض برای مردم آمریکا بسیار روشن است و این پاسخی است که ما باید از دولت ترامپ دریافت کنیم؛ استراتژی این جنگ علیه تروریسم دقیقا چیست؟ ما برای رسیدن به چه هدفی تلاش می کنیم؟»

خانم گابارد در بخش دیگری از این مصاحبه که در صفحه توییتر خود منتشر کرده است، به موضوع حمایت آمریکا از عربستان سعودی در مقابل ایران و تلاش دولت آمریکا برای تخریب توافق هسته ای پرداخته و می گوید:
«مسائل فوق برای مردم آمریکا و همچنین برخی اعضای کنگره بسیار مهم است؛ آن ها می خواهند دولت آمریکا را به پاسخ گویی در این رابطه موظف نمایند؛ ما در نیجر چه می کنیم؟ سربازهای ما در خاک نیجر چه می کنند؟ و رابطه متناقض "جنگ با تروریسم" و "سیاست دولت آمریکا در قبال عربستان سعودی" چگونه قابل توجیه است.


Flash version 9,0 or greater is required
You have no flash plugin installed
Click here to download latest version

موضوع دیگری که باید مورد پرسش قرار گیرد اقدام ترامپ در روزهای اخیر برای خروج از توافق هسته ای ایران است. این موضوع نیز بخشی از همان مسئله گذشته است؛ دولت آمریکا در جنگ میان ایران و عربستان به نفع سعودی موضع گیری می کند و تمام این مسائل گیج کننده است و باید پاسخ داده شود.»


506
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: