کد خبر: ۷۴۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرلشکر باقری با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرلشکر محمد باقری در ادامه سفر خود به سوریه، با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه و مسائل دوجانبه گفت‌وگو کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان سفری که به دمشق رفته است، تا کنون با رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه و وزیر دفاع این کشور دیدار و گفت‌وگو داشته است.

در این دیدار سرلشکر باقری پیروزی اخیر ارتش و نیروهای مسلح سوریه را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تروریسم هرچه سریع تر از سراسر خاک سوریه ریشه کن شود.

وی بر ادامه حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه تاکید کرد.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز  با قدردانی از از حمایت‌های همه جانبه مقام معظم رهبری و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم از سرلشکر باقری خواست تا سلام و درود گرم و صمیمانه وی را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران ابلاغ کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
درپاسخ به دولت روحانی ناتوان
پاسخ به ظریف ناتوان
کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی تروریسم مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی القاعده مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی داعش مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی جبهه النصره مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی مخالفان سوری مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی ارتش آزاد سوریه مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.


کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی شوریشان سوریه مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.


کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی تروریست های خاورمیانه وجهان مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی دشمنان درجه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.

کارمان به جایی رسیده که حامیان اصلی جنایتکاران جنگی درمنطقه وجهان مانند آمریکا، عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی، امارات، کویت، بحرین ومصربه ما زور می گوید.


ارتش سوریه درمدت 7 سال است سلاح شیمیایی دراختیارندارد.
تروریست ها درعراق وسوریه بارها متهم به حملات شیمیایی علیه مردم عراق وسوریه شده است ولی تاکنون همه این موارد حامیان آنهان وسازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر سکوت اختیارکرده اند؟
رژیم صهیونیستی درمدت 7 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا تامین کنند سلاح های شیمیایی مورد استفاده داعش درسوریه وعراق بوده است!
اسرائیل سلاح شیمیایی دراختیارتروریست ها قرارداده است!
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون دروغ می گوید درپی مبارزه با تروریسم است.

99 درصد آمریکا عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.

99 درصد عربستان سعودی عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.

99 درصد رژیم صهیونیستی عامل بی ثباتی منطقه وتقویت گروه های تکفیری است.

آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
عربستان عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
اسرائیل عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.

آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
عربستان عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
اسرائیل عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی عاملان اصلی جنگ درمنطقه هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
ازاین بابت ازنماینده آمریکایی تشکر و قدردانی می کنم
نماینده آمریکایی: عربستان از بزرگ‌ترین حامیان داعش است
نماینده آمریکایی: عربستان از بزرگ‌ترین حامیان داعش است
پنج‌شنبه 27 مهر 1396 - 04:31
عضو مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به حمایت دولت کشورش از عربستان سعودی به عنوان «یکی از بزرگترین حامیان گروه‌های تروریستی» ادعای واشنگتن درباره مبارزه با تروریسم را «متناقض» خواند.

العالم - آمریکا

«تولسی گابارد»، نماینده کنگره آمریکا در مصاحبه‌ای با توصیف عربستان به عنوان «یکی از بزرگترین حامیان گروه‌های تروریستی مانند القاعده و داعش»، حمایت واشنگتن از ریاض را با ادعای این کشور درباره مبارزه با تروریسم متناقض خواند.

«گابارد» در این مصاحبه با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با اشاره به کشته شدن چهار نظامی آمریکایی در نیجر گفت که مردم آمریکا خواستار آن هستند که دولت به روشنی اهداف و راهبرد خود از حضور در نیجر را برای آنها توضیح دهد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش، ادعای آمریکا درباره مبارزه با تروریسم از یک سو، و حمایت از عربستان از سوی دیگر را متناقض خواند.

گابارد گفت: ما داریم پول مالیات‌دهندگان آمریکایی را در نقاط مختلف دنیا برای این جنگ با تروریسم هزینه می‌کنیم، اما از طرف دیگر می‌بینیم که همین چند ماه پیش دولت ترامپ همکاری‌ها و ائتلافش با کشورهایی مانند عربستان سعودی که همچنان یکی از بزرگترین حامیان این گروه‌های تروریستی مانند القاعده و داعش در سراسر دنیا هستند را مضاعف می‌کند.

وی اضافه کرد: این تناقض برای مردم آمریکا بسیار روشن است و لازم است ما درباره این پرسش، پاسخی از این دولت دریافت کنیم که راهبرد ما در این جنگ با تروریسم دقیقاً چیست و می‌خواهیم به چه هدفی دست پیدا کنیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: