کد خبر: ۷۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۴
تیم والیبال بانک سرمایه در حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال موفق شد با امتیاز 3 بر 1 تیم والیبال پیکان را شکست دهد.
پیروزی تیم والیبال بانک سرمایه در جدال حساس هفته سوم لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک سرمایه، تیم والیبال بانک سرمایه هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران، جام شهید محسن حججی، را با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد در مهمترین بازی این هفته از مسابقات با نتیجه 3 یر یک از سد تیم پیکان بگذرد.

شاگردان مصطفی کارخانه در این بازی حساس که روز چهارشنبه مورخ 26 مهر ماه در خانه والیبال برگزار شد در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 21، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیکان را از پیش رو برداشتند و تنها ست سوم را با نتیجه 23 بر 25 واگذار کردند. تیم والیبال بانک سرمایه با این نتیجه سومین پیروزی متوالی خود را رقم زد و بدون شکست با 9 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

شایان ذکر است تیم والیبال بانک سرمایه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال به مصاف تیم خاتم اردکان می رود که این دیدار روز چهارشنبه مورخ سوم آبان ماه در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان برگزار می گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: