کد خبر: ۷۴۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۵
رئیس ستاد اربعین:
سپردن وثیقه مالی برای دانشجویان و طلاب مشمول که متقاضی خروج از کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند، برداشته شد.
حذف وثیقه مالی برای دانشجویان مشمول متقاضی سفر به کربلا در اربعین

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ سردار سرتیپ پاسدار مجید میراحمدی، درباره حذف سپردن وثیقه مالی برای دانشجویان و طلاب مشمول که متقاضی خروج از کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند، گفت: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر تسهیل در امور زائران اربعین حسینی (ع) و همچنین به منظور کاهش هزینه‌های آنان، با موافقت ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح آن دسته از دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه مشمول که تاکنون جهت دریافت مجوز خروج از کشور برای زیارت اربعین حسینی باید وثیقه نقدی پرداخت می‌کردند، از این پس دیگر نیازی به سپردن وثیقه نقدی ندارند.

وی افزود: دانشجویان و طلاب مشمول متقاضی تنها با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و یا سپردن یک فقره چک می‌توانند با رعایت دیگر تشریفات قانونی، برای حضور در اربعین حسینی در کربلای معلی اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: