کد خبر: ۷۴۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۴
دکتر صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران ضمن بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2017 و غرفه بانک اظهار داشت: نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی برای معرفی بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و IT است.
دکتر صباغی: نمایشگاه تلکام فرصت مناسبی برای معرفی پست بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و IT است
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق با اشاره به ساماندهی شعب و باجه های خدمات بانکی گفت: با توجه به ظرفیت های مناسب پست بانک در مناطق مرزی، این بانک تلاش می کند خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه نماید.
وی افزود: استقرار دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار در پایانه های مرزی خسروی، شلمچه و مهران و در مسیر زایران حسینی، برقراری شعب کشیک و باجه های خدمات بانکی سیار از جمله خدمات پست بانک در مرزهای مذکور و مسیر تردد زوار است.
صباغی در پایان با اشاره به عاملیت این بانک بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و بانک توسعه و تخصصی حوزه ICTو IT اظهار داشت: این بانک آماده تامین مالی پروژهای حوزه های مذکور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: