کد خبر: ۷۴۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
دبیر کل حزب پیش‌روی اصلاحات گفت: متأسفانه فساد گسترده و سازمان یافته‌ای که در دوره آقای احمدی‌نژاد شکل گرفت و حیف و میل‌های نجومی که انجام شد، موارد غیرقابل انکاری است که حتی رئیس وقت بانک مرکزی هم برخی از این موارد را اعلام کرده بود.
صوفی: پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات توهم است/ دلیلی ندارد بگوییم ردصلاحیت احمدی‌نژاد مقطعی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  نامه‌نیوز ، «علی صوفی» دبیر کل حزب پیش‌روی اصلاحات درباره صلاحیت احمدی نژاد برای ریاست جمهوری گفت: آقای احمدی‌نژاد برخلاف ادعای پاک‌دستی که داشته، اتهامات مالی از طرف دیوان محاسبات و از طرف دادستانی عليه او مطرح شده است به‌نحوی که پرونده ایشان، قابل انکار نیست.

این فعال اصلاح‌طلب، دوقطبی‌سازی انتخابات را ناشدنی خواند و گفت: دوگانه‌سازی انکار حضور اصلاح‌طلبانی است که از سال 1392 تا کنون پیروز صحنه انتخابات بوده‌اند؛ امکان پذير نيست. بنابراین آن‌چه که آقای جوانفکر مطرح کرده‌اند و آقای احمدی‌نژاد و آقای لاریجانی را رقبای اصلی دانسته اند و بیان این موضوع که حضور آقای احمدی‌نژاد حتماً به پیروزی منجر می شود؛ اصلاً واقعیت ندارد و یک توهم است. آن‌چه که واقعیت دارد، نقش اصلی را اصلاح‌طلبان بازی می‌کنند.

صوفی در خصوص وضعیت تأیید یا رد صلاحیت احمدی‌نژاد برای انتخابات سال 1400، گفت: ایشان در سال 1396، به توصیه رهبری عمل نکردند و یک سابقه رد صلاحیت در پرونده خودشان دارند و دلیلی هم وجود ندارد که بگوییم این رد صلاحیت، امری مقطعی بوده و به مرور زمان برطرف خواهد شد. این مشکل قطعاً به آینده تسری پیدا خواهد کرد و دلیلی هم ندارد مشکلی که هست را برای سال 1400 نادیده بگیریم. علاوه بر این سابقه، پرونده‌هایی که از ایشان در قوه قضائیه مطرح است، اگر منجر به صدور حکم شود، کاندیداتوری ایشان به خودی خود منتفی خواهد شد. این مسائل بیش‌تر ناشی از توهماتی است که این دوستان دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیرمجمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
لطفا ساکت حیف که قوه قضاییه سر سر با اصلاح طلبان وروحانی دارد والله گند کاری های خودتان اظهر من اشمس است کرسنت توتال صادرات حدود دو سال گاز مجانی به ترکیه از دستاورهای شماهاست حالا خوبه اخبار سریع پخش میشه جاسوسان هسته ای گند برجام اخه کدامشان را ندید بگیریم پس هر چقدر بهم بزنی بوش بیشتر در میاد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: