کد خبر: ۷۴۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۳۵۸
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پيام کوتاه را به درخواست مشتريان فعال نموده و بر اساس مصوبات شوراي هماهنگي بانک ها و موسسات اعتباري دولتي و خصوصي از سال گذشته به كسر هزينه ارسال پيامك انجام تراكنش هاي بانكي «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تا كنون هيچ گونه افزايش هزينه در اين خصوص نداشته است.
اطلاعیه عدم افزایش هزینه های پيام کوتاه مشتريانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد؛ این بانک هر ۶ ماه یکبار از طريق پيام كوتاه به مشتريان خود اعلام مي كند در صورت عدم تمايل به استفاده از سامانه مذكور مي توانند اين قابليت را غير فعال كنند.
سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزايش سطح امنيت از نحوه تراكنش هاي بانكي، مثل: واريز، برداشت، انتقالي و ... از طريق اطلاع رساني به مشتريان، موجبات رضايتمندي استفاده كنندگان از اين سيستم را به همراه داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: