کد خبر: ۷۴۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۶۸۷
استاندار هرمزگان در مراسم معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص تشکیل شورایی با هدف استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد کیش و قشم برای محرومیت زدایی از شهرهای استان هرمزگان پیشنهاد ارائه کرد.
تعامل مناطق آزاد استان هرمزگان در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از عملکرد دکتر مونسان و آرزوی توفیق برای دکتر انصاری لاری مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: استان هرمزگان و 14 جزیره آن فرصت ها و پتانسیل های ارزشمندی دارند که براساس برنامه های دولت تدبیر و امید می توان از این ظرفیت ها به عنوان دروازه ای برای رسیدن به تولید و اشتغال پایدار و شکوفایی صادرات در تجارت کشور استفاده کرد.

وی جذب سرمایه های خارجی به ویژه در بخش های مولد، ایجاد فرصت های اشتغال پایدار، افزایش تولید و ارزش افزوده در بخش های اقتصادی به ویژه صنعت و گردشگری، کمک به کشور برای ورود به بازارهای جهانی، کسب تجارب جدید برای تجارت درعرصه های بین المللی، گسترش و متنوع سازی تولیدات  داخلی، افزایش کارایی اقتصادی و تربیت نیروی انسانی ماهر، افزایش درآمد کشور ناشی از فعالیت های خدماتی در کنار تولید و کمک به وارد شدن کالاهای واسطه ای و سرمایه ای با شرایط و قیمت مناسب برای رونق گرفتن تولید و تجارت جهانی را از جمله ویژگی های مناطق آزاد کشور دانست.

فریدون همتی  در پایان پیشنهاد کرد تا شورایی با حضور نمایندگانی از مدیریت استان، مناطق آزاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل شود تا با شرایط مطلوب از ظرفیت های مناطق آزاد کیش و قشم در جهت محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت همه جانبه استان هرمزگان استفاده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: