کد خبر: ۷۴۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۱
سفیر ایران در مسکو:
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه توسعه روابط دانشگاه‌های ایران و روسیه از طریق تبادل دانشجویان و اساتید را فاکتوری مناسب در ماندگاری روابط دو کشور دانست.
توسعه روابط دانشگاهی ایران و روسیه فاکتوری مناسب در ماندگاری روابط استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی سنایی طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه کازان تاتارستان، با اشاره به روابط سطح عالی جمهوری اسلامی ایران و روسیه آینده روابط فیمابین را رو به رشد ارزیابی کرد.

وی با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل ایرانی در دانشگاه‌های روسیه این سهم را نشانه گسترش روابط و ارتباطات علمی و دانشگاهی برشم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه ادامه داد: اولین ایران‌شناسان روسی از شهر و منطقه کازان بوده‌اند و ایرانشناسی در کازان و تاتارستان سابقه ۲۰۰ ساله دارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه که پیش از حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه، با مسئولان دانشگاه ملاقات داشت، در پایان به سوالات دانشجویان درخصوص مسایل مرتبط با دریای خزر، کردستان عراق، برجام و موضوعات مرتبط با آن پاسخ داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: