کد خبر: ۷۴۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۲
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و عضو هیات مدیره بانک در راستاي برنامه هاي توسعه اي اين بانک بر اساس سياست هاي اقتصاد مقاومتي و الويت هاي ابلاغي رئيس جمهور به وزير اقتصاد به همراه جمعي از مديران ستادي به استان هرمزگان سفر کردند.
سفر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به استان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر دکتر مرتضی اکبري مديرعامل و سليمان توکلي عضو هيات مديره بانك، با هدف بررسي وضعيت اجراي برنامه هاي راهبردي در سطح صف، ضمن بازديد از شعب منتخب بانك در استان، نشست هاي متعددي را با مسئولان استان خواهند داشت.
بازدید از شعب استان هرمزگان، دیدار با استاندار، جلسه هم اندیشی با کارکنان و ... از جمله برنامه هاي سفر مديرعامل و هيات همراه است.
گفتنی است این سفر با هدف بررسی بسترهای اجرايي برنامه هاي بانک در حوزه اقتصاد مقاومتي و اشتغال و همچنين الويت هاي ۱۸ گانه رئيس جمهور به وزير اقتصاد صورت گرفته است.
خاطر نشان می سازد، وکیل مشاور مدیرعامل و ریيس اداره کل حوزه مديريت، پور طولابي رييس اداره کل حراست، ترکيان رييس اداره كل حسابداري و بودجه، طبلشي رييس اداره كل پشتيباني، مديرعامل و عضو هيات مديره بانك را در سفر به استان هرمزگان همراهي مي كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: