کد خبر: ۷۴۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
در اجلاس چهره های ماندگار صنعت و تجارت ایران،تندیس و لوح زرین چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت ایران در سال ۹۶ به فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد اهدا شد.
اهدای تندیس و لوح زرین چهره های ماندگار صنعت و تجارت ایران به مدیرعامل شرکت داده ورزی سدادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، این موفقیت، پس از بررسی و ممیزی دبیرخانه اجلاس و در پی مطالعات و ارزیابی هیات داوران، کسب شده است.

اجلاس چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت ایران در سال ۹۶ با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی و جمعی از مدیران و کارشناسان بانکی و بازرگانی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

ممیزی هیات داوران بر اساس ۷ شاخص کلیدی، ازجمله رهبری، مدیریت منابع، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت عملیات، مدیریت کیفیت و بهره‌وری، مدیریت بازرگانی و مدیریت تکنولوژی صورت می پذیرد.

پیرو این انتخاب فرامرز خالقی به عضویت افتخاری هیات‌علمی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران درآمده و همچنین گواهینامه عالی مدیریت از آکادمی IGP انگلستان را دریافت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: