کد خبر: ۷۴۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۵
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی «محمد ابراهیم انصاری لاری» را به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکم «مرتضی بانک» خطاب به «محمد ابراهیم انصاری لاری» آمده است:

به استناد ماده 6  قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب می شوید.

تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی و مدیریت به منظور توسعه گردشگری، گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضاء محترم هیأت مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: