کد خبر: ۷۴۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۷
تورک:
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور مهدی طارمی و وکیلش در جلسه دیروز (شنبه) این کمیته را تایید کرد.
مهدی طارمی و وکیلش در جلسه کمیته اخلاق حاضر شدندبه گزارش خبرداغ ، مرتضی تورک با تایید این خبر، درباره حضور مهدی طارمی و وکیلش در جلسه دیروز (شنبه) کمیته اخلاق اظهار کرد: این بازیکن به همراه وکیل خود در جلسه شنبه کمیته اخلاق حاضر شد. 

 

وی افزود: با توجه به سفر تیم ملی فوتبال به روسیه، مقرر شد طارمی و وکیلش شنبه آینده نیز برای ادای پاره‌ای از توضیحات در جلسه‌ای که به منظور بررسی دلایل محرومیت این بازیکن و باشگاه پرسپولیس تشکیل می‌شود حضور یابند. 

 

پس از جدایی مهدی طارمی از باشگاه ریزه‌اسپور و متعاقب آن شکایت این باشگاه ترکیه‌ای، مهدی طارمی چهار ماه از فعالیت فوتبالی و باشگاه پرسپولیس نیز از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد. پس از این محرومیت کمیته اخلاق با تشکیل فوری پرونده، تحقیقات جدی خود را برای بررسی همه جانبه این موضوع آغاز کرده و با برگزاری نشست‌هایی با حضور کارشناسان بین المللی، حقوقی و همین‌طور استماع توضیحات افراد دخیل در این پرونده سعی دارد دلایل این اتفاق را که باعث خدشه‌دار شدن حیثیت فوتبال ایران شده مشخص و افراد خاطی را شناسایی کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: