کد خبر: ۷۴۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۲
مقامات امریکایی می گویند دونالد ترامپ قصد سخنرانی ویژه ای در مورد سیاست هایش در قبال ایران در هفته آینده دارد. انتظار می رود که او بگوید برجام دیگر در جهت منافع امنیت ملی امریکا نیست.
پنج شنبه هفته ی آینده؛ زمان سخنرانی ویژه ترامپ در مورد برجام / دستیاران رئیس جمهور امریکا به دنبال راهی برای رهایی از ماجرای لزوم تایید پایبندی تهران به برجام در هر 90 روزاسوشیتدپرس نوشت: مقامات امریکایی می گویند دونالد ترامپ قصد سخنرانی ویژه ای در مورد سیاست هایش در قبال ایران در هفته آینده دارد. انتظار می رود که او بگوید برجام دیگر در جهت منافع امنیت ملی امریکا نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ مقامات امریکایی بر این باورند که سخنرانی ترامپ در روز دوزادهم اکتبر خواهد بود.

آینده ی برجام ممکن است بستگی به راهکاری در جهت حفظ آبرو برای ترامپ داشته باشد تا او مجبور نباشد هر 90 روز یکبار پایبندی ایران به برجام را تایید کند.

مقامات امریکایی می گویند این بررسی ها و لزوم تایید پایبندی ایران در هر 90 روز، منبع شرمندگی برای ترامپ شده است و اکنون دستیاران او در پی راهی برای جلوگیری از لغو برجام هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: