کد خبر: ۷۴۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۱۰
مجتبی جباری در چند سالی که در لیگ قطر توپ می زد زندگی راحت و بی دغدغه ای داشت. نه مصدومیت برای او حاشیه ای داشت نه بازی های خوب یا متوسط این بازیکن به چشم می آمد.
آخر و عاقبت جباری در استقلالبه گزارش خبرداغ ،  یک زندگی آرام به دور از حاشیه که همراه با شرایط خوب مالی بود در قطر برای جباری فراهم شد اما او حالا که به استقلال برگشته تازه می فهمد با خودش چه کرده است.

نمی دانم جباری امروز بابت بازگشت به استقلال چقدر پشیمان است و اصلا آیا احساس پشیمانی می کند یا نه اما هر چه هست این که او می توانست بازیکنی در حد یک نیمه در شرایط گلدن تایم برای استقلال باشد.

 

حتی با وجود مصدومیت های همیشگی جباری اعتقاد داشتیم تکنیک این بازیکن به درد استقلال می خورد اما شرایط جوری است که جباری نمی داند با حضور سرمربی جدید کارش به کجا می رسد؟

در بحث چالشی برنامه 90 که خیلی هم سر و صدا کرد همه متوجه شدند مدیرعامل استقلال در دوران منصوریان مخالف بازگشت مجتبی جباری بود اما جالب این که سرمربی آلمانی فعلی را هم اقای مدیرعامل انتخاب کرده است؛  حالا با وجود وینفرد شفر،جباری چقدر شانس بازگشت دارد؟
جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: