کد خبر: ۷۴۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۹
وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: صندوق پس‌انداز مسکن یکم با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده است. من در آماری که تا هفته پیش داشتم، حدود ۲۶۰ هزار نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.
۲۶۰ هزار نفر در «صندوق پس‌انداز مسکن یکم» ثبت‌نام کرده‌اند/ واحدهای بدون مشتری مسکن مهر را می‌توان واگذار کرد
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عباس آخوندی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص واگذاری برخی از واحدهای مسکن مهر گفت: واحدهایی هستند که مشتری ندارند که می‌توان آنها را واگذار کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای وجود دارد؟ اظهار داشت: یکی از کارهایی که به صورت جاری در حال انجام است،  این است که مراتبا این مسائل باید مورد بررسی قرار بگیرد و نقاطی که امکان انجام عملیات و تامین مالی دارد، بلافاصله انجام می‌شود و آنهایی که امکان عملیات ندارند، سعی می‌کنیم علائم هشداردهنده و اطلاعات لازم را به عابران بدهیم تا آنها بدانند که از چه مسیری عبور می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تسهیل در استفاده از شرایط صندوق مسکن یکم وجود دارد؟ تصریح کرد: صندوق پس‌انداز مسکن یکم با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده است. من در آماری که تا هفته پیش داشتم، دیدم که حدود ۲۶۰ هزار نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

آخوندی ادامه داد: در بازیدی که از بافت‌های قدیمی و فرسوده داشتم، میزان صدور وام‌ها برای بهسازی این بافت‌ها رو به رشد است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر امریکا از برجام خارج شود، پاسخ ایران چه خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: در کشور هیات عالی نظارت بر برجام تشکیل شده است که وظیفه مخالفت و تصمیم‌گیری در این باره برعهده آن شورا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: