کد خبر: ۷۴۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۳
در جریان سوال نمایندگان مهاباد و نقده؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوال نمایندگان مردم مهاباد و نماینده مردم نقده و اشنویه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را وارد ندانستند.
نمایندگان مجلس از توضیحات ربیعی قانع شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوال جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد و عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد وضعیت مربیان حق التدریسی فنی – حرفه‌ای را وارد ندانستند.

مسعود پزشکیان که برای ساعتی ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، پس از آنکه نماینده مهاباد تاکید کرد  از توضیحات علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قانع نشده است، رای‌گیری در مورد وارد بودن یا وارد نبودن این سوال را به رای نمایندگان حاضر در صحن گذاشت که در نهایت نمایندگان با رای خود این سوال را وارد نداستند.

نمایندگان مجلس بر این اساس با ۱۰۵ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۱۳ نماینده حاضر در صحن توضیحات ربیعی را قانع کننده و سوال نماینده مهاباد را ناوارد تشخیص دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
با گذشت 8 سال هنوز تکلیف پرداخت اضافه کاری، شبکاری و... نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت وبازنشستگان در شرکت مخابرات استان تهران مشخص نیست. چرا؟! ما که عمر حضرت نوح را نداریم. کی باید حاصل زحمات خود را ببینیم؟!
چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهد.
چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و دولت برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهد.

چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و سازمان بازرسی کل کشوربرای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهد.

چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و نمایند گان مجلس برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهند.

چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و مسئولان ومدیران برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهند.
از رسانه ها درخواست می کنیم مشکل ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران را پیگیری کنند. درمدت 8 سال هنوز به صورت کامل طلب ما نگهبانان رسمی و بازشستگان شرکت مخابرات استان تهران را پرداخت نکرده اند.
چرا دولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان، مدیران ومسئولین درمدت 8 سال است دراین زمینه سکوت کرده اند؟
لذا خواهش میکنیم به درخواست ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران ترتیب اثر دهید.
اما هنوز نتیجه حاصل نشده است و متأسفانه مشخص هم نیست که چه زمانی این کار انجام می شود. ازدولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان، مدیران ومسئولین تقاضای رسیدگی داریم.

جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران سال 95 هستم. اضافه کار وشبکار طلبکارم که با گذشت 8 سال هیچ خبری از پرداخت طلبم نیست. چرا؟! چطور بودجه برای مخارج بیهوده تحلیف هست ولی برای پرداخت اضافه کاروشبکار بازنشستگان نیست؟!


در انتظار دریافت اضافه کار وشبکار
پرسنل شرکت مخابرات وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران مدت۴سال است اضافه کار و شبکار، دریافت نکرده اند. لطفا رسیدگی شود.
پرسنل شرکت مخابرات

در انتظار دریافت اضافه کاری وشبکاری
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران زیرنظر شرکت مخابرات ایران هستم. با اینکه این وزارتخانه از بودجه کلانی برخوردار است، اما بعد از گذشت 6 ماه از زمان بازنشستگی من، پول اضافه کاری وشبکاری سالهای 89 تا 92 را به بهانه نداشتن بودجه پرداخت نکرده است.
نگهبان رسمی شرکت مخابرات


8 سال است در انتظار دریافت اضافه کاری؛ شبکاری و...
بازنشسته مخابرات زیرنظر شرکت مخابرات منطقه تهران هستم. با اینکه این وزارتخانه از بودجه کلانی برخوردار است، اما بعد از گذشت ۷ ماه از زمان بازنشستگی من، پول اضافه کاری؛ شبکاری و... را به بهانه نداشتن بودجه پرداخت نکرده است.
مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران! و مدیرکل متحرم شرکت منطقه تهران بازنشسته مخابرات زیرنظرمخابرات منطقه تهران هستم که چند سال است اضافه کاری وشبکاری و... را پرداخت نمی کنند!
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
دولتمردان، نمایند گان مجلس و مسئولان باید نسبت به وعده هایی که داده اند پاسخگو باشند.
شرکت مخابرات استان تهران درمدت 8 سال است طلب چندین ساله ما را پرداخت نمی کند.
ازمهرماه 1389 تاکنون این مشکل را طریق رسانه ها به دولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان، مدیران ومسئولین درمیان گذاشته شده است وتاکنون سکوت اختیارکرده اند. خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: