کد خبر: ۷۴۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۱۹
باشگاه استقلال برای جلوگیری از محرومیت آسیایی با ستاره سابق خود به توافق ضمنی رسید.
توافق استقلال با تیموریان برای جلوگیری از محرومیت آسیایی/ شکایت رضایی فعلا دردسرساز نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال تهران از مدتی پیش با شکایت آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی به ای اف سی دچار دردسر شد و خطر حذف از لیگ قهرمانان و حتی لغو پروانه حرفه ای، این تیم را تهدید کرد.

 

شکایت تیموریان جدی ترین مورد برای استقلال است و در همین راستا مذاکراتی با وی و مدیر برنامه اش انجام گرفت و ظاهرا توافقاتی نیز صورت گرفته است.

 

البته استقلالی ها طبق خبری که نامه نیوز کسب کرده، پولی به تیموریان پرداخت نکرده اند اما توافقی مکتوب با وی داشتند تا مطالباتش را در زمان معین پرداخت کنند و این توافق را نیز به ای اف سی ارسال کردند تا از محرومیت جلوگیری شود.

 

از سوی دیگر شکایت کاوه رضایی فعلا دردسری برای آبی ها ندارد چرا که وی ابتدا می بایست به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کرد که این کار را انجام نداده و ای اف سی نیز شکایت وی را به فدراسیون ایران ارجاع داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: