کد خبر: ۷۴۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۱۷۵
آغاز جلسه علنی مجلس
جلسه علنی مجلس با حضور ۲۲۶ نماینده و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
سوال از وزیر کار در دستور کار نمایندگانبه گزارش خبرداغ،بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر و سه لایحه موافقتنامه بین ایران و آذربایجان درباره همکاری درباره پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری، موافقتنامه بین ایران و عراق در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهان و موافقتنامه بین ایران و چین درباره همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش ایسنا، همچنین سوالات محمودزاده و حسین زاده نمایندگان مهاباد و نقده و اشنویه و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر از وزیر کار در دستور کار امروز قرار گرفته است.

دلیل تاخیر آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه) برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص تحقیق و تفحص های انجام شده مجلس از دوره اول تا نهم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
با گذشت 8 سال هنوز تکلیف پرداخت اضافه کاری، شبکاری و... نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت وبازنشستگان در شرکت مخابرات استان تهران مشخص نیست. چرا؟! ما که عمر حضرت نوح را نداریم. کی باید حاصل زحمات خود را ببینیم؟!
چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهد.
چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و دولت برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهد.

چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و سازمان بازرسی کل کشوربرای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهد.

چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و نمایند گان مجلس برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهند.

چرا ما همچنان باید شاهد این مشکل باشیم و مسئولان ومدیران برای برطرف کردن آن کاری انجام نمی دهند.
از رسانه ها درخواست می کنیم مشکل ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران را پیگیری کنند. درمدت 8 سال هنوز به صورت کامل طلب ما نگهبانان رسمی و بازشستگان شرکت مخابرات استان تهران را پرداخت نکرده اند.
چرا دولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان، مدیران ومسئولین درمدت 8 سال است دراین زمینه سکوت کرده اند؟
لذا خواهش میکنیم به درخواست ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان تهران ترتیب اثر دهید.
اما هنوز نتیجه حاصل نشده است و متأسفانه مشخص هم نیست که چه زمانی این کار انجام می شود. ازدولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان، مدیران ومسئولین تقاضای رسیدگی داریم.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: