کد خبر: ۷۴۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۵
پیشکسوت پرسپولیس گفت: انتظار چنین بازی ضعیفی را از پرسپولیس نداشتیم و فکر می‌کنم بدترین باخت این تیم مقابل الهلال رقم خورد.
بیرانوند مطمئن است در بدترین حالت هم گلر پرسپولیس است/ شکست مقابل الهلال بسیار بد بودبه گزارش خبرداغ ، سهراب انتظاری در خصوص شکست سنگین قرمزپوشان تهرانی برابر الهلال عربستان گفت: انتظار باخت را داشتیم، اما نه به این سنگینی. فکر می‌کنم هرگز کسی تصور نمی‌کرد پرسپولیس مقابل الهلال چنین باخت سنگینی را متحمل شود. قرمزپوشان در دور مقدماتی هم با این تیم بازی کرده بودند و کاملا بر این تیم شناخت داشتند و باید بازی قابل قبول‌تری از خود ارائه می‌کردند. چرا باید پرسپولیس زمانی که الهلال ۱۰ نفره شد دو گل دیگر هم دریافت کند. این نشان می‌دهد که شرایط پرسپولیس خوب نیست و کادر فنی این تیم اگر می‌خواهد در لیگ داخلی موفق باشد، باید عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

 

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم پرسپولیس در همه خطوط بد بود، فاصله بین هافبک‌ها و مهاجمان بسیار زیاد بود و خط دفاعی این تیم اشتباهات زیادی داشت. به عنوان نمونه باید بگویم شایان مصلح بازیکن خوبی است، اما در این دیدار حساس وقتی تلویزیون او را نشان می داد، کاملا متوجه می‌شدی که دست و پایش در حال لرزیدن است و توانایی حضور در این دیدار سنگین را ندارد، البته نبود سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا هم بی‌تاثیر نبود، اما تیم نباید قائم به فرد باشد و باید بازیکنانی را داشته باشد که در حساس‌ترین بازی‌ها کاملا بازی همیشگی خود را انجام داده و از حریف ترسی نداشته باشند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد بیرانوند نیز گفت: وقتی یک تیم چهار گل می‌خورد این نشان‌دهنده آن است که همگی عملکردشان بد بوده، اما متاسفانه بیرانوند فاحش‌ترین اشتباهش بر روی گل اول بود و در خوردن گل‌های دیگر هم بی‌تاثیر نبود، شاید این به این دلیل است که وی رقیبی برای خود در پرسپولیس نمی‌بیند و خیالش آسوده است حتی اگر بدترین گلها را هم دریافت کند، باز هم درون دروازه قرار خواهد گرفت و این باعث می‌شود او انگیزه خود را از دست داده و هر طور که دوست دارد عمل کند.

 

سهراب انتظاری در پاسخ به این پرسش که آیا اگر طارمی درون زمین بود باز هم پرسپولیس توانایی گل زدن نداشت یا خیر، گفت: بعید می‌دانم بودن طارمی هم می‌توانست در نتیجه تاثیرگذار باشد، الهلال کاملا سوار بر بازی بود و بدون نقص فوتبال بازی می‌کرد، ولی ما در تمام خطوط دچار اشتباه بودیم و تا پایان هم نتوانستیم اشتباهات خود را برطرف کنیم. برانکو حتی نتوانست در نیمه دوم که اختصاص به مربیان دارد عملکرد قابل قبولی داشته باشد و دیدیم که ۴۰ دقیقه الهلال ۱۰ نفره بود، ولی با همان ۱۰ نفره بودن هم توانست به دو گل دیگر دست پیدا کند.

 

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند در بازی برگشت این شکست سنگین را جبران کند، گفت: صعود پرسپولیس سخت است و شاید باور آن مشکل باشد، اما در فوتبال اتفاقات زیادی رخ خواهد داد، ولی امیدوارم اگر نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم، حداقل یک بازی خوب را مقابل الهلال انجام دهیم.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: