کد خبر: ۷۴۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۳۸۰
فدراسیون جهانی شنا اعلام کرد که جایزه مسابقات جام جهانی افزایش یافته و مبلغ کل جوایز برای برترین مدال‌آوران در این مسابقات به 600 هزار دلار رسیده است.
600 هزار دلار جایزه برای برترین‌های جام جهانی شنا
به‌ گزارش خبرداغ به نقل از  ‌ایسنا  ،با افزایش جوایز مسابقات جام جهانی شنا از این پس نفرات اول مجموع مسابقات مردان و زنان(برترین مدال‌آوران زن و مرد در مجموع مسابقات) هر کدام 150 هزار دلار دریافت می‌کنند. نفرات دوم رده‌بندی کلی مدال‌آوران نیز 100 هزار دلار و نفرات سوم 50 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

سال گذشته نفرات اول مجموع مسابقات جام جهانی شنا هر کدام 100 هزار دلار دریافت کرده بودند.

در حال‌ حاضر هشت نفر اول مدال‌آوران مجموع مسابقات مردان و زنان در هر ماده جایزه می‌گیرند. پیش از این تنها شش نفر اول هر ماده جایزه دریافت می‌کردند.

و به نقل از سایت  Inside the games،سال گذشته ولادیمیر موروزوف از روسیه و کاتینکا هوسژو از مجارستان برترین ورزشکاران مرد و زن سری مسابقات جام جهانی بودند و نفری 100 هزار دلار جایزه گرفتند که این جایزه امسال به 150 هزار دلار افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: